بهینه سازی سایت اخبار

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

آموزش بازاریابی

آموزش بازاریابی

30 وظیفه مهم مدیر بازاریابی

30 وظیفه مهم مدیر بازاریابی طراحی و به روز کردن سایت اینترنتی و اجرای بازاریابی الکترونیکی جزو وظیفه یک مدیر بازاریابی می باشد. ماهنامه کارآفرین ناب بر اساس اسلاید های استاد بلوریان تهرانی 30 وظیفه مدیر بازاریابی را اینچنین معرفی می کند: 1.شناسایی مشتریان فعلی و طبقه بندی آنها برحسب…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

100برند برتر جهان در سال ٢٠١٥

یکصد برند برتر جهان در سال ٢٠١٥ رده بندی شرکتهای بزرگ دنیا بر اساس ارزش برند، همیشه برای فعالان دنیای اقتصاد جالب توجه بوده است. جدول ارزش یکصد برند برتر جهان در سال 2015 با توجه به اطلاعات مؤسسه فوربس #1 Apple $145.3 B#2 Microsoft $69.3 B#3 Google $65.6 B#4…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

راهنمای بازاریابی برندها در ماه رمضان

راهنمای بازاریابی برندها در ماه رمضان رمضان مانند کریسمس تبدیل به فصلی از مصرف‌گرایی و توجه به خرید فزاینده شده است. بازاریاب‌ها برای بهره بردن از فرصت‌های بی‌شمار و همچنین جلوگیری از اشتباهات پرهزینه بازاریابی در این فصل، باید از نحوه بازاریابی بهینه در این فصل آگاه باشند. در این…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

برندینگ جهانی چیست؟

برندینگ جهانی برای بسیاری از شرکت‌ها برند و هر چه با آن ارتباط دارد،ارزشمندترین دارایی است. مشخصه یک برند جهانی ،ارائه هویتی مشخص و دائمی برای مشتریان در سراسر جهان است . این به معنی داشتن فرمول ثابت کالا ، ارزش‌ها و شخصیت باثبات و مشترک و جایگاه مشابه در…
امتیاز بدهید
(2 امتیاز)

برندینگ تأییدی چیست؟

برندینگ تأییدی که از آن به‌عنوان برندینگ تباری،خانه‌ای و پشت‌نویسی نیز یاد می‌شود از هر دو ایده استفاده می‌کنند و نام شرکت در کنار نام برند،جا می‌گیرد. وقتی شرکتی از برندینگ تأییدی استفاده می‌کند کالاها به‌صورت منفرد و قابل‌تشخیص و جداگانه عرضه می‌شوند اما نام سازمان برای تأیید اصل بودن…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

برندینگ گروهی

برندینگ گروهی در این نوع برندینگ که گاهی به‌عنوان برندینگ چتری، یکپارچه یا خانوادگی از آن یاد می‌شود ،سلسله مراتبی از برندها ،بر اساس اقتدار یک سمبل از آن به‌صورت گروهی استفاده می‌کنند.برندینگ گروهی دارای نامی جمعی بوده و همه کالاهای زیر چتر یک برند گرد می‌آیند. برای مثال سونی…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

برندینگ کالایی

برندینگ کالایی در این نوع برندینگ که به آن برندینگ فردی، منفرد و انفرادی نیز میگویند،هر برندی به‌وسیله‌ی مدیری که آن را هدایت می‌کند روی پای خود می‌ایستد.در برندینگ کالایی کمپانی به هر کالایی یک نام داده و بین برندهای شرکت ، یا پیوند وجود ندارد یا کم است و…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

انواع برندینگ

انواع برندینگ همان‌گونه که در معماری شاهد سبک‌های مختلفی هستیم در برندینگ همگونه‌های مختلف عمل وجود دارد.بر همین اساس شرکت‌ها بایستی به این پرسش که چه نوع برندینگی باید انجام دهند ،دیر یا زود پاسخ دهند.اما برای این پرسش پاسخی روشن،که موفقیت را تضمین نماید، وجود ندارد.برند ممکن است یک‌قلم…
امتیاز بدهید
(2 امتیاز)

تاریخچه برند نایک

تاریخچه برند نایک شرکت نایک در سال 1964 توسط فیل نایت دونده و مربی اش بنا نهاده شد.وقتی که وی دانشجوی کارشناسی ارشد بازرگانی در دانشگاه اتنورد بود تصمیم به راه اندازی یک شرکت تولید کفش های مخصوص دو گرفت.نایک که در ابتدا از کارگران ارزان قیمت ژاپنی استفاده میکرد…
امتیاز بدهید
(4 امتیاز)

برند چیست؟

برند چیست؟ وقتی کلمه‌ی برند را به عنوان اسم به کار می‌بریم،به نام محصول یا شرکت اشاره داشته یا ما را به نشانه‌ای بصری مانند لوگو ارجاع می دهد. کلمه‌ی برند در زبان فارسی نیز با همین املا دارای معناست و معرب آن به معنی حریر ساده و فروغ و…
امتیاز بدهید
(3 امتیاز)

بزرگ ترین اشتباهات بازاریابی استارتاپ ها

بزرگ ترین اشتباهات بازاریابی که استارتاپ ها انجام می دهند هفت اشتباهی که در ادامه در مورد آن خواهید خواند توانایی این را دارند که شما را از تبدیل شدن به بهترین استارتاپی که می توانید باشید بازدارند. طبق منحنی یادگیری این واضح است که اگر شما یک فعالیت اقتصادی…
امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

بازاریابی و کسب درآمد فوق العاده شرکت اپل

کسب درآمد : شرکت اپل طی سه ماه رقم خارق‌العاده 75 میلیون گوشی آیفون را به فروش رساند. اپل رکورد فروش تعداد گوشی تلفن همراه و درآمد 74.6 میلیارد دلار را ثبت کرد. همه‌چیز در مورد آیفون هست. اپل از فروش زیادش در سه ماه پایانی سال 2014 خبر داد.…
امتیاز بدهید
(5 امتیاز)

اهداف بازاریابی چیست؟

اهداف بازاریابی چیست؟ موارد مربوط به اهداف بازاریابی مثال‌هایی از اهداف بازاریابی اهداف بازاریابی چیست؟ اهداف مواردی هستند که ما می‌خواهیم به آن‌ها دست‌یابیم.استراتژی‌ها چگونگی رسیدن به آن اهداف هستند.یک هدف بازاریابی به تعادل بین محصولات و بازارهایشان مربوط می‌شود و می‌گوید چه محصولاتی را می‌خواهیم در چه بازارهایی به…
امتیاز بدهید
(15 امتیاز)

برنامه توزیع در بازاریابی چگونه است

برنامه توزیع طبق تعریف برنامه ریزان بازاریابی،توزیع فیزیکی کالاها فقط یکی از جنبه های توزیع است.توزیع شامل موارد زیر است: *کانالهای بازاریابی *توزیع فیزیکی *خدمت به مشتری کانالهای بازاریابی کانالهای بازاریابی ابزارهایی هستند که یک شرکت می تواند برای تماس با مشتریان بالقوه اش،از آنها استفاده کند.اگر مشتریان بالقوه شرکت،اطلاعات…
امتیاز بدهید
(10 امتیاز)

مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی

مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی : اهداف سازمانی را تعیین کنید تحقیق بازاریابی درونی را انجام دهید.تحقیق بازاریابی بیرونی را انجام دهید. تحلیل SWOT را انجام دهید. فرضیه سازی کنید. اهداف بازاریابی را تعیین و نتایج قابل انتظار را برآورد کنید. استراتژیهای بازاریابی و برنامه های اقدام را ایجاد کنید.…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

برنامه ریزی بازاریابی چیست؟

اصطلاح برنامه ریزی بازاریابی برای توصیف روشهای کاربرد منابع بازاریابی،به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی به کار می رود.این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد،اما در واقع بسیار پیچیده است.منابع و اهداف از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت هستند و به فراخور زمان نیز تغییر می یابند.برنامه ریزی بازاریابی…
امتیاز بدهید
(11 امتیاز)

بازاریابی چیست ؟

فروش چیست؟ فروش مفهومی روشن است که ترغیب مشتری به خرید محصول را در بر دارد و موجب "سفارشهای روزانه" می گردد.اما این مفوم،تنها یکی از جنبه های فرآیند بازاریابی است. بازاریابی چیست؟ تعریف لغت نامه بازاریابی عبارت است از:"فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان"به…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

مقایسه روند ساخت یک آگهی تبلیغاتی برای مشتریان خوب و مشتریان بد

یک آگهی تبلیغاتی عالی می‌سازید.آن را نزد مشتری می‌برید.او متقاعد می‌شود که کار شما مشکل او را حل خواهد کرد و برای تهیه و تولید آن تأییدیه صادر می‌کند. در طول هجده سال زندگی حرفه‌ای من،این موضوع فقط سه بار اتفاق افتاده است.درواقع چیزی که به‌طورمعمول اتفاق می‌افتد این است…
امتیاز بدهید
(10 امتیاز)

مشتریانی که علاقه دارند نقش خدا را بازی کنند

سیزیف(SISYPHS)،پادشاه و بنیان‌گذار شهر کرنیت(CORINTH)،در اساطیر یونان باستان است.خدایان او را محکوم می‌کنند که به‌طور دائم سنگ بزرگی را از پایین به بالای کوه بغلتاند و بعد به تماشای پایین غلتیدن آن بنشیند و دوباره از نو... در چنین وضعیتی،چگونه باید فهمید که مشتری نقش خدایان و شما هم نقش…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

عروسک خیمه شب بازی

عروسک خیمه شب بازی یکی دیگر انواع مشترین بد است چینی‌ها یک‌ضرب المثل قدیمی دارند با این مضمون"ماهی از کله اش می‌گندد." روسای بعضی از شرکت‌ها،خیانت کرده و به بعضی از مدیران،مسئولیت کاری را می‌دهند که آن‌ها با اختیار آن با توانایی انجام آن را ندارند.بر سردر اتاق‌های این مدیران،تابلوهایی…
امتیاز بدهید
(8 امتیاز)

زوربا

زوربا یکی دیگر ازانواع مشتریان بد می باشد بعضی‌ها از بدو تولد،زوربا هستند.بعضی‌ها در طول زمان،زوربا می‌شوند.همه آن‌ها هم به‌طور دائم،اطلاعات غلط به اطرافیانشان می‌دهند و بر درست بودن آن پافشاری می‌کنند. زورباهایی که من یک‌بار با او روبه‌رو شدم،نزدیک بیست سال بود که در شرکتش به کار تصویب طرح‌های…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

قاتل زمان

قاتل زمان یکی دیگر از انواع مشتریان بد این غول،یک شخص نیست.یک‌چیزی است به نام جلسه.اگر او را دیدید فرار کنید. اگر چرخ‌های سرمایه‌داری لنگ می‌زند،بدانید که چرخ‌دنده‌های "جلسه"در آن گیرکرده است.در جریان کارهای تبلیغاتی،جلسه‌ها گاهی مثل گیاهان هرز زیان‌آور،چنان از هر طرف رشد می‌کنند که شما از انجام‌وظیفه اصلی…
امتیاز بدهید
(7 امتیاز)

مصرف کننده احمق نیست.او همسر توست

در اینجا چکیده مطلبی از کتاب تبلیغات خلاق درمورد نحوه رفنار با مصرف کننده برای شما قرار دادم مصرف کننده احمق نیست.او همسر توست مشکل من با آقای ویبل(به عنوان نماینده یک آگهی تبلیغاتی با فروش موفق،اما اعصاب خردکن و فاقد جنبه های هنری)تاره نیست. از یک ارزیابی که ویلیام…
امتیاز بدهید
(10 امتیاز)

چرا هیچ کس کالای ایکس را انتخاب نمی‌کند؟

یک صفحه‌ی سفید و بزرگ در مقابلتان قرار دارد.باید در یک‌زمان محدود آن را پر از اندیشه های جالب و قابل توجه کنید که مصرف کننده از میان هزاران آگهی تبلیغاتی ،کار شما را دیده،بعدها به یاد آورد. شما به سفارش ناشر،رمان عاشقانه نمی نویسید یا برای یک سریال تلویزیونی،یک…
امتیاز بدهید
(10 امتیاز)

چگونه محصول خود را در بازار رقابت به فروش برسانیم

متن زیر از بخشی کتاب تبلیغات خلاق می باشد که بخشی از آن برایتان انتخاب کردم کیفیت ، همیشه پیش از نام تجاری می‌آید. قبل از این‌که قلم‌به‌دست بگیرید،کارهایی است که باید انجام دهید.اما این کارها را نه به‌تنهایی،بلکه باید با همکاری مدیر پروژه انجام دهید. مدیر پروژه در یک…
امتیاز بدهید
(13 امتیاز)

خلق موضوع های غیرعادی در طراحی آگهی تبلیغاتی

کشف موضوع های غیرعادی در طراحی آگهی تبلیغاتی از کتاب تبلیغات خلاق پیکاسو قبل از اینکه هر دو چشم را در یک طرف بینی در نقاشی‌اش قرار دهد،به‌احتمال‌قوی،رسم یک صورت معمولی را یاد گرفته بود. بعد از یادگرفتن اصول رایج انجام کار،حالا نوبت آن رسیده است که کمی بیش‌تر برویم.بنابراین…
امتیاز بدهید
(9 امتیاز)

اگر کار تبلیغاتی یک کار بزرگ نیست،پس چیست؟

این کاری است که هیچ‌گاه حوصله‌تان را سر نمی‌برد.درحالی‌که هفته‌ی گذشته را برای کارهای تبلیغاتی یک شرکت بیمه صرف کرده اید،این هفته را با تولید یک آگهی برای تبلیغ مواد غذایی پشت سر خواهید گذاشت.با کار کردن روی محصول صدها شرکت،با صدها نوع کار آشنا خواهید شد.هربخشی که در یک…
امتیاز بدهید
(9 امتیاز)

نحوه تبلیغات فولکس واگن

کلاسیک برن باخ در تمام متن ها،سخن رانیها و مقاله هایی که درباره تبلیغات و خلاقیت در کارهای تبلیغاتی است،ردپایی از اندیشه های برن باخ دیده می شود.کارهایی که برن باخ برای فولکس واگن و آلکا-سلتزر-(داروی سردرد)ارائه داد،دنیای تبلیغات را به عصر جدیدی راهنمایی کرد. امکان دارد که این آگهی،امروزه…
امتیاز بدهید
(11 امتیاز)

خلاصه ای از بازاریابی و بازارسازی

خلاصه بازاریابی-بازارسازی 1-تاریخچه بازاریابی -دوره تولید (از سال 1860 تا 1920):ویژگی این دوره افزون بودن تقاضا بر عرضه است.در این دوره کاراصلی بازاریاب ها تکمیل سفارش‌ها بوده است. -دوره فروش (1920 تا 1950):ویژگی این دوره تمرکز بازاریابی بر تبلیغات بود. -دوره بازاریابی:این دوره در آغاز دهه پنجاه شروع شد.در این…
امتیاز بدهید
(8 امتیاز)

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت

برچسب بازاریابی