بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

firebase چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟

امتیاز بدهید
(3 امتیاز)
firebase چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟ firebase چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟ آموزش بازاریابی اینترنتی

گوگل به تازگی در سرچ کنسول و آنالیتیک قسمت موبایل app اضافه کرده است و این فقط از طریق Firebase قابل انجام است

از آنجا که Firebase توسط گوگل خریداری شده، طبیعی است که تعداد کاربران جامعه توسعه‌دهندگان این سرویس، از ۱۱۰ هزار نفر به ۴۵۰ هزار نفر رسیده باشد. حالا این سرویس و ابزارهایی که ارائه می‌دهد، باعث شده تا به پلتفرمی برای توسعه اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و اپلیکیشن‌های تحت وب مبدل شود. اما ماهیت Firebase چیست؟

به طور ساده، می‌توان Firebase را یک سرویس سمت سرور دانست و چنین سرویسی، برای اپلیکیشن‌ها، اهمیت زیادی دارد. ممکن است برخی از توسعه‌دهندگان سرویس‌های سمت سرور خاص خود را ایجاد کنند، اما اینکار نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی دارد و در بیشتر مواقع نیز نمی‌تواند نیاز اپلیکیشن را برطرف سازد. Firebase کمک می‌کند تا بتوان با روشی آسان و ساده داده‌های زیادی را ذخیره‌سازی کرد و به همان راحتی به آن‌ها دسترسی یافت. این پلتفرم قادر است تا کاربران هر اپلیکیشن را مدیریت کرده و همچنین سطح دسترسی هر کاربر به داده‌ها را نیز مشخص کند. همچنین Firebase می‌تواند گزارشاتی از مشکلات احتمالی تهیه کند و با تحلیل‌هایی که انجام می‌دهد، توسعه دهنده را قادر می‌سازد تا از یک سرویس برای تمامی نیازهای خود بهره ببرد.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت