بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

13 تاکتیک قدیمی بهینه سازی سایت یا SEO که باید شما را بترساند

امتیاز بدهید
(4 امتیاز)

13 تاکتیک قدیمی SEO که باید شما را بترساند

   روزنامه نگار جرمی نواف، در روح هالووین، بعضی از تاکتیک های ترسناك SEO را به اشتراک می گذارد كه به سادگی نمی میرند.

   همانطور که ما به هالووین [اخرين شب ماه اکتبر،شب اولياء] نزدیک می شویم و لیست فیلم های روزمره ای که تماشا می کنیم دوباره با هیولاهای شبح وار و هیجان انگیز، تکان دهنده و کاملا وحشتناک پر می شود، من نوع دیگری از هیولا را یادآور می شوم که همه ما باید از آن ها ترسان باشیم: تاکتیک های قدیمی SEO.

   این تاکتیک ها دارای محدوده ای از بی ضرری و بی اثری گرفته (مانند کاسپر، شبح مهربان) تا تمام ویرانگر (مانند فردی کروگر) می باشند. و بسیار شبیه به مرد بد در بسیاری از فیلم های ترسناکی هستند  که ما با تماشای آنها بزرگ شده ایم، این تاکتیک ها علی رغم حس مشترک، هرگز به نظر نمی رسد که بمیرند، به طوری که متخصصان SEO و حتی گوگل هشدار می دهند که افراد از آنها دوری کنند.

   بنابراین، امروز، ما قصد داریم که به کاوش 13 تاکتیک قدیمی SEO بپردازیم که باید شما را وحشت زده کرده و با هر هزینه ای که شده از آنها اجتناب کرد.

  1. دایرکتوری لینک و مقاله

   امروزه دایرکتوریهای لینک معمولا بی فایده هستند، به استثنای دایرکتوری های با کیفیت بالا و خاص که به دنبال دستورالعمل های مقاله ای دقیق هستند.

   مدتها قبل از اینکه موتورهای جستجو به قدرتمندی و موثری امروز باشند، دایرکتوری های لینک به عنوان راهی برای طبقه بندی وب سایت ها به کار گرفته می شدند تا افراد بتوانند آنچه را که به دنبال آن بودند، پیدا کنند. به لطف سادگی نصب و استفاده از نرم افزارهایی که این دایرکتوری ها را قدرتمند می کند، و اشتیاق سیر نشدنی بازاریابان برای لینک های سریع و آسان و شکار صاحبان وب سایت ها برای جریان های درآمدی اضافی، دایرکتوری های لینک از نظر محبوبیت فوران نمودند.

   اما، از آنجایی که آنها برای بازدیدکنندگان هیچ ارزش واقعی ارائه نمی دادند، موتورهای جستجو بسیاری از این دایرکتوری های لینک را نادیده گرفتند-  و آنها به سرعت جایگاه خود به عنوان یک تاکتیک لینک ساز را از دست دادند. در نهایت دایرکتوری های لینک به یک زمین بایر سمی از لینک های با کیفیت پایین تبدیل شد که می تواند سایت شما را جریمه کند.

   دایرکتوریهای مقاله حتی بدتر هستند. آن چیزی که به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن بینش درخشان شما با مخاطبان وسیع تر در استفاده از لینک شروع شده بود، به سرعت مورد سوء استفاده قرار گرفت. بازاریابان شروع به استفاده از نرم افزار برای "بازنویسی" مقالات خود و ارسال آنها به هزاران دایرکتوری مقاله در یک زمان نمودند.

   همانند دایرکتوری های لینک، دایرکتوری های مقاله - که در حال حاضر با محتوای با کیفیت پایین پف کرده اند - به سادگی ضربه ای به یک نقطه می زنند که در آن هیچ ارزشی برای بازدیدکنندگان ارائه نشده است. بازاریابان فقط از آنها برای پیوندهای سریع و آسان استفاده کردند. در واقع، عرضه بیش از تقاضای محتوای با کیفیت پایین باعث غرق شدن وب توسط این فهرستهای مقاله شد که مصداق ضرب المل "پوشالی که پشت شتر را شکست" می باشد و قبل از انتشار نسخه پاندای Google باعث شد که وبسایت های بی شماری نابود شوند.

   به استثنای دایرکتوری های لینک با کیفیت بالا و خاص - و شما فقط می توانید یک یا دو مورد را در هر صنعت خاصی پیدا کنید - باید از دایرکتوری های لینک و مقاله کاملا اجتناب کنید.    

  1. دامنه های با تطبیق دقیق

   برای مدتی، دامنه های با تطبیق دقیق (EMDs) موضوع داغی بود، زیرا آنها به یک گلوله نقره ای برای بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل شده بودند. ساختن یک میکرو سایت با دامنه تطبیقی دقیق آسان بود و رتبه بسیار سریعتری از دامنه سنتی و مارک تجاری به دست می آورد- اغلب هفته ها، و گاهی اوقات در چند روز به ان جایگاه می رسید. با EMD، دامنه شما دقیقاً با کلمه کلیدی مورد نظر شما مطابقت دارد. مثلا:

 

  • com
  • com
  • com

 

  اما مانند  آدمی که می تواند در زمان کامل بودن ماه تبدیل به گرگ بشود [یک افسانه] و زمانی که ماه کامل از بین رفت انسان می شود، EMD به سرعت قدرت خود را از دست داد زیرا گوگل الگوریتم خود را تعدیل نمود.

   دامنه های با تطبیق دقیق دارای پتانسیل رتبه بندی همانند هر دامنه دیگری هستند، اما به نظر می رسد که آنها دارای پتانسیل بالاتری برای ارسال هرزنامه، به صورت الگوریتمی یا دستی داشته باشند. آنها حتی تبدیل به یک گزاره پر مخاطره تر می شوند، زمانی که فرض کنید که آنها به طور کلی "قابل مارک شدن" نیستند و به عنوان یک نتیجه، این دامنه به طور کلی، به عنوان کمتر قابل اعتماد مشاهده خواهد شد، که می تواند تغییرات را کاهش دهد و لینک سازی مشکل تر شود.

  1. پیوند متقابل

   موتورهای جستجو یک پیوند به سایت دیگری را به عنوان "فعالیت انتخاباتی" برای آن سایت مشاهده می کنند - بنابراین پیوند متقابل اساسا می گوید: "اگر به من رای بدهید، من به شما رای خواهم داد." با این که این تعریف واقعی این شیوه های پیوند دهی دستکاری شده است، اما جلوی میلیون ها بازاریاب را از پیوندهای تجاری کورکورانه نگرفته است، حتی با وب سایتهایی که هیچ گونه ارتباطی با آنها ندارند.

   بدتر اینکه، به جای پیوندهای تعبیه شده در میان محتوای با ارزش، این پیوندها اغلب به سادگی بر روی صفحه «لینک ها» یا «منابع» ریخته میشوند، و گاهی اوقات به صفحاتی طبقه بندی شده، همراه با صدها لینک دیگر تبدیل می شوند، که هیچ ارزشی به بازدیدکنندگان ارائه نمی دهند. این تاکتیک، اگرچه امروز ناموثر است، هنوز بیش از یک دهه پس از مرگش، به آرامی در کنار زامبی گریخته و زخمی نشسته است.    

  1. معماری بی تنوع URL

   این واقعا "تاکتیک" نیست چندان که فقط روش پیشفرض تنظیم شده برای وردپرس است و اکثر افراد نمی دانند که باید آن را تغییر دهند.

مثال 1:      http://domain.com/page1/

در مقابل

مثال 2:      http://domain.com/topic1/page1/

    یک ساختار بی تنوع URL (مثال 1) باعث می شود درک سلسله مراتب وب سایت شما برای موتورهای جستجو دشوارتر باشد، زیرا تمام صفحات شما از اهمیت یکسانی برخوردار هستند، در حالی که ساختار URL شکل دار و یا تودرتو (مثال 2) به وضوح اهمیت هر صفحه در وب سایت شما را در ارتباط با هر صفحه دیگر در این وب سایت، فرا می فرستد.

   اولین گام این است که تنظیمات پرمالینک [یک پیوند دائمی استاتیک به یک صفحه وب خاص یا ورود به وبلاگ] پیش فرض خود را تغییر دهید. سپس، اگر قبلا انجام نداده اید، صفحات سطح دوم خود را منتشر کنید و مقوله های مربوط به وبلاگ ایجاد کنید؛ یا اگر آنها از قبل وجود داشته اند، آنها را حرکت دهید و هر گونه هدایت مجدد قابل استفاده ای را که می توانید، تنظیم کنید.

   کدهای شماره صفحه برای مقوله های شما باید دقیقا مطابق با کدهای شماره صفحه برای صفحات سطح دوم شما باشد. این جزئیات کوچک، مهم است زیرا تعیین می کند که موتورهای جستجو هر صفحه در وب سایت شما نسبت به صفحات دیگر در این وب سایت را چگونه ارزش گذاری کنند.

   هنگامی که به طور صحیح پیکربندی شده باشد، هر صفحه و پست سطح سوم به عنوان صفحه زیرین از صفحه سطح دوم قابل اجرا، بر اساس طبقه بندی وبلاگی که به آن اختصاص داده شده، ظاهر می شود. به عبارت دیگر، هر صفحه و یا پست سطح سوم قدرت بیشتری را به صفحه ای اضافه می کند که به نظر می رسد در زیر آن قرار دارد.

   این مهم است که به این موضوع به طور کامل فکر کنید زیرا تغییر بعداً آن به معنی تغییر همه صفحات در وب سایت شما می باشد و احتمال از دست دادن رتبه بندی وجود دارد.

  1. وبلاگ نویسی مهمان یکسره

   برخلاف آنچه بعضی از مردم می گویند، وبلاگ نویسی مهمان خیلی دور از ذهن نیست. با این حال، آن به طور چشمگیری تغییر کرده است. برای درک این زمینه به طور کامل، مهم است که روند تکاملی وبلاگ نویسی مهمان در طول سال ها، درک شود.

   وبلاگ نویسی مهمان ریشه در روابط عمومی سنتی دارد. فرض اولیه این است که شما با انتشار مقالات خود در یک نشریه معتبر، تلاش می کنید مخاطبین بزرگتر و بیشتری را تحت تاثیر قرار دهید. این به شما کمک می کند تا:

  • نمایش بیشتری ایجاد کنید
  • ایجاد قدرت، اعتبار و اعتماد نمایید.
  • تخصص خود را نشان دهید
  • یک نام تجاری شخصی ایجاد کنید.

   در روزهای اولیه، شما می توانید به دنبال نشریاتی برای فرصت های ارسال مهمان بر اساس اندازه و اهمیت و ارتباط با مخاطبان خود باشید. هدف این بود که جلوی افراد بیشتری قرار بگیرد و این امر شامل نوشتن محتوای قهرمانانه ای بود که برای مخاطبان آنها ارزشمند بودند، که معمولا شامل یک بیوگرافی کوتاه و شاید حتی یک یا چند پیوند به وب سایت شما بود.

   صاحبان وب سایت تلاش می کنند که با دائما اضافه کردن مطالب تازه گوگل را راضی نگهدارند، همچنین همگی مشتاق به انتشارر یک جریان دائمی از پست های نویسندگان مهمان هستند و به دلیل اینکه پیوندها به عنوان نیروی حیاتی SEO شناخته می شوند، مردم به سرعت به این تاکتیک برای ساختن پیوندها متصل شدند و مانند خون آشام خون زندگی را از بین بردند.

   بازاریابان به زودی شروع به ارسال پست مهمان به هر وب سایتی کردند که تلاش آنها در به دست آوردن یک لینک را می پذیرفت.

   وب سایت شما در مورد ساخت و ساز است؟ عالی! اجازه دهید یک مقاله در مورد روند ساخت و ساز ارائه دهم، همراه با یک بیوگرافی که شامل یک پیوند به وب سایت قلاب بافی من است - مرتبط بودن سر در گم است! گامی پیش بینی شده بعدی این بود که بسیاری از بازاریابان شروع به ارسال مقالات کاملا غیر موضوعی کردند و صاحبان وب سایت آنها را مشتاقانه منتشر کردند.

   به همین دلیل ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم.

   گوگل به وضوح مانند یک جمعیت از روستاییان عصبانی با چنگال و مشعل نشان داد که این مزخرفات را به پایان می رساند و، همانطور که اغلب این کار را انجام می دهد، باعث ایجاد خسارت زیادی در این روند شد. وب سایت ها جریمه شدند و این در حالی بود که برخی سالها طول کشید تا بهبود یابند، و بسیاری از آنها هرگز ترمیم نشدند، بنابراین صاحبان آنها مجبور شدند در یک دامنه جدید شروع به کار کنند. خیلی از کسب و کارها ار بین رفت.

   برای مدتی، مردم از وبلاگنویسی مهمان دور شدند اما امروزه به ریشه های سنتی خود بازگشته است.

  1. کلمات کلیدی

   زمانی که موتورهای جستجو تنها قادر به تفسیر سیگنال های ساده، مانند تراکم کلمات کلیدی بودند، کلمات کلیدی مانند بار کامیون در یک صفحه ی وب به کار برده می شدند تا آن را بیشتر مورد توجه قرار دهند، و میل مفرطی در زمینه وجود داشت. فقط چند نمونه از عبارت خاصی که در سراسر صفحات وب پراکنده شد، سریعتر از شیوع زامبی رشد کرد.

   این کار نمی کند - و مهمتر از همه، این به نظر می رسد شما کودکان نوپای سرمستی را برای نوشتن کپی های خود به کار گرفته اید، که کار زیادی برای القای اعتماد به شرکت شما انجام نمی دهد.

  1. متن لنگردار با تطبیق دقیق

    در یک مرحله ای، متن لنگردار - متن قابل کلیک از یک پیوند - یک عامل عظیم رتبه بندی بود. به عنوان مثال، اگر شما می خواستید برای "پیمانکار تمپا"، رتبه بندی شوید، باید سعی می کردید تا جایی که می توانستید لینک به پیمانکار تامپا به صورت متن لنگر دار به دست آورید.

   بازاریابان به طور پیش بینی شده ای این تاکتیک را مورد سوء استفاده قرار دادند (این روند را هنوز می بینید؟)، و گوگل بر آن چفت زد و رتبه بندی را برای وب سایت هایی کاهش داد که استفاده از این مقدار لینک های متنی با کلمات کلیدی برای آنها غیر طبیعی به نظر می رسید.

   توزیع متن لنگردار برای پروفایل پیوند طبیعی به طور کلی دارای تنوع زیادی است. این به این دلیل است که اگر 100 نفر مختلف به یک صفحه در وب سایت شما پیوند داشته باشند، هر لینک به احتمال زیاد در یک بافت متفاوت در محتوای آنها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی فرد ممکن است با استفاده از متن لنگردار که یک محصول را (برای مال «ویجت های آبی») توصیف می کند، به صفحه وب شما پیوند یابد، در حالی که شخص دیگر ممکن است با استفاده از متن لنگرداری که قیمت را نشان می دهد پیوند برقرار نماید و حتی ممکن است یکی نفر دیگر با استفاده از متن لنگردار نامعینی مانند « اینجا را کلیک کنید" یا چیزی مشابه، پیوند برقرار کند.

   در زیر یک نمونه از توزیع متن لنگردار برای موتور جستجوی لند آمده است. 

   اکثر متن های لنگردار شما دقیقا مطابق با کلمات کلیدی مورد نظر شما نیست، مگر آنکه آنها بخشی از نام تجاری یا نام دامنه شما باشند. و این درست است، زیرا امروزه، به جای متن لنگردار، گوگل تأكید بیشتری بر موارد زیر دارد:

  •  مرتبط بودن وب سایت پیوندی با وب سایت شما.
  • اعتبار وب سایت پیوندی.
  • تعداد لینک های مربوطه از وب سایت های معتبر اشاره کننده به وب سایت شما.

   من تلاش زیادی را صرف نمی کنم در کنترل متن های لنگردار خاصی که دیگران برای پیوند به وب سایت شما استفاده می کنند- این یک اتلاف وقت است و اگر شما به دریا بزنید و یک الگوی غیر طبیعی را ایجاد کنید، به طور بالقوه می تواند صدمه ای برای رتبه شما باشد. اکثریت متن های لنگردار برای بیشتر وب سایت های دارای یک پروفایل پیوند طبیعی، به طور کلی برای واژگان برند شده خواهد بود.

  1. صفحه برای هر تنوعی از کلمات کلیدی

   عبارات کلیدی، در تفکر سنتی مرده اند. رویکرد قدیمی شامل ایجاد یک صفحه جداگانه برای هر تنوعی از کلمات کلیدی است، اما خوشبختانه موتورهای جستجو امروز بسیار هوشمندانه هستند، بنابراین لازم نیست.

   "نمودار دانشی گوگل"، بر اساس فهرست بندی معناشناسی پنهان، تفکر سنتی را از بین می برد، اما "هوش رتبه ای" سهم خود را در قلبش قرار داد. امروز وب سایت هایی که هنوز این تاکتیک های قدیمی را دنبال می کنند، مانند انبوهی بسیاری  از انسان های زامبی هستند که شما می بینید در فیلم جرج رومرو به صورت بی روح در جستجوی مغز تازه برای خوردن هستند.

   "هوش رتبه ای" تنها نامی جذاب برای سیستم هوشمند هوش مصنوعی گوگل است (ظاهرا قبلا اسکای نت گرفته شده بوده است،) که به آن کمک می کند تا بهتر قصد کاربر در پشت یک پرس و جو درک نماید. این حتی می تواند به گوگل (به طور مناسبی) کمک کند تا یک صفحه وب را برای عبارات کلیدی رتبه بندی نماید که در محتوا نیستند!

   این بدان معنی است که اگر شما برای یک صفحه درباره خدمات HVAC نوشتید، "هوش رتبه ای" می داند که احتمالا یک تطبیق خوب برای کاربری می باشد که یکی از موارد زیر را وارد کرده باشد:

  • تعمیرات HVAC
  • نگهداری HVAC
  • تنظیم HVAC
  • تمیز کردن HVAC

   اگر صفحات منحصر به فردی را برای هر تنوعی از کلمات کلیدی در گذشته ایجاد کرده باشید، ممکن است وسوسه شوید که آنها را ترک کنید و فقط انجام آن در آینده را متوقف کنید، اما این کافی نیست. شما باید صفحات غیر ضروری را هرس کنید، در صورت امکان محتوا را ادغام کنید، و هر راهنمایی مجدد قابل استفاده ای را ایجاد کنید، زیرا این صفحات غیر ضروری تاثیر منفی روی نحوه نمایش وب سایت شما و نحوه بارگیری و چگونگی انجام آن را دارد.

   بنابراین، به جای ایجاد یک صفحه منحصر به فرد برای هر کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی شوید، یک صفحه جامع تر برای یک موضوع کلیدی ایجاد کنید. با استفاده از مثال HVAC که ما قبلا ذکر کردیم، این شامل ایجاد یک صفحه در مورد خدمات HVAC، همراه با عنوان و محتوا برای هر یک از عبارات بسیار مرتبط است.

  1. لینک های پرداخت شده

   پرداخت پول برای رتبه بندی صفحه- لینک های مروری- مدت زمانی طولانی بر خلاف دستورالعملهای وب مستر گوگل، وجود داشته است، اما مانند شخصیت اصلی ماکت در کمپ کریستال لیک، این یکی به سادگی نمی خواهد که بمیرد.

   من یک دیدگاه عملی برای خرید لینک ها می بینم: آنها می توانند در کوتاه مدت به بهبود رتبه بندی شما کمک کنند، اما شما در نهایت ممکن است گرفتار و جریمه شوید، بنابراین واقعا ارزشش را دارد؟

   شما ممکن است فکر کنید که واقعا می توانید مراقب باشید - فقط چند لینک بخرید برای این که  مقداری کشش به سمت خود ایجاد کنید و تحت رادار گوگل باقی بمانید - اما این اتفاق نمی افتد. آنها همیشه به دنبال شکار فروشندگان پیوند و خریداران پیوند هستند و این به طرز شگفت انگیزی آسان است زیرا همه کاری که آنها باید انجام دهند این است که لینک ها را دنبال کنند.

   شما ممکن است فکر کنید، "پففف... من می دانم که چه کار دارم انجام می دهم، جِرِمی! من وقتی که لینک ها را می خرم دقت می کنم! مطمئنا شما هستین. اما آیا شما می توانید همین چیز را در مورد صاحبان سایت هایی که لینک های آنها را می خرید، بگویید؟ یا هر کس دیگری که از آنها لینک می گیرد؟

   بگذارید بگوییم Google با شناسایی یک الگوی غیر معمول از لین کهای وارد شونده، یک پیوند خریدار را به دست می آورد - همه کاری که آنها باید بعدا انجام دهند این است که، لینک های خروجی هر کسی را که به آن خریدار پیوسته است برای شناسایی بیشتر فروشندگان لینک ارزیابی کنند. به نوبه خود،  خریداران پیوند بیشتری کشف، که از طرف دیگر آشکار کننده فروشندگان پیوند بیشتری خواهد بود.

   ببینید که چقدر سریع همه چیز در حال سقوط است؟ پس فقط پیوندها را خریداری نکن.

  1. محتوای با کیفیت پایین

   من اخیرا در مورد بازاریابی دیجیتالی به یک گروه از فرانشیزورهای یک برند ملی بزرگ مطالبی ارائه دادم. در حین بحث در مورد نوع محتوایی که باید برای وب سایت خود تولید کنند، یکی از فرانشیزورهای بی نتیجه مانده گفت: "من نمی توانم مقالاتی برای وب سایت خود بنویسم - زمان و تلاش زیادی صرف کرده ام برای انجام آنچه که در حال حاضر انجام می دهم!"

   SEOی موثر به این نیاز دارد که شما به طور منظم محتوای شگفت آوری ارائه دهید - که به وضوح، برای بازاریابان در بند زمان بند مشکل است. فقدان زمان و منابع اغلب می تواند منجر به عجله در ایجاد محتوا یا بدتر از آن، برون سپاری آن به سخنرانان غیر انگلیسی یا خدمات بودجه ای مانند Fiverr یا Upwork شود. محتوای نتیجه شده اغلب معادل متنی از ناله های ناخوشایند هیولای فرانکنشتاین است.

    به لطف به روزرسانی پاندا Google در سال 2011، روزهای به سادگی تولید محتوا صرفا برای انتشار چیزی را پشت سر گذاشته ایم، به طوریکه هم اکنون الگوریتم آن به مراتب بیشتر تصفیه شده و به الگوریتم اصلی متصل شده است.

   محتوای شما باید قوی، خوب نوشته شده، دقیق و جذاب باشد. حداقل یا حداکثر طول ایده آلی وجود ندارد. فقط باید به اندازه کافی بلند باشد تا به هدف خود خدمت کند. گاهی اوقات این ممکن است به معنی فقط چند صد کلمه و مواقعی دیگر ممکن است چند هزار کلمه باشد.

در حالی که ما در مورد نوشتن مطالب هستیم ...      

  1. نوشتن برای ربات ها به جای افراد

   اگر تا به حال یک صفحه وب یا یک مقاله را دیده اید که یک کلمه کلیدی خاص را دوباره و دوباره تکرار می کند، از روی خام دستی یک عبارت کلیدی را به صورت یک جمله غیرمعمول به کار می گیرد که اصلا حس نمی شود یا برچسب های عنوان غیر ضروری را در بر می گیرد، پس احتمالا یک نمونه از فردی را دیده اید که برای ربات ها به جای افراد می نویسد.

    SEO از همان روزهای اولیه، زمانی که ما مجبور بودیم همه چیز را به درستی تعریف کنیم تا موتورهای جستجوگر بتوانند یک صفحه را درک کنند و رتبه بندی کنند، به سبکی ژرف تبدیل شده است. شما لازم نیست که دیگر این کار را انجام دهید. برای مردم بنویسید، زیرا آنها کسانی هستند که محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند.

  1. ایجاد چندین وب سایت متصل

   دو رویکرد برای ایجاد چندین وب سایت متصل وجود دارد - و هیچ کدام هنوز یک تاکتیک موثر SEO نیست.

   اولین رویکرد این است که بین چند وب سایت قانونی که شما مالک آن هستید، ارتباط برقرار کنید. این یکی شر کمتری دارد، زیرا اگر به درستی انجام شود، مجازات نخواهد شد. با این حال، از آنجایی که موتورهای جستجوگر ارزش زیادی برای تعداد دامنه های ریشه ای لینک شونده، و نه فقط تعداد کل لینک ها، قائل هستند این موضوع تاثیر زیادی بر روی تلاش های SEOی شما نخواهد داشت. یکی دیگر از علامت های سیاه در برابر این رویکرد، این است که منابع شما را برای هدایت به سمت بازاریابی وب سایت اصلی خود کاهش می دهد.

   یک نمونه که در مورد آن صدق می کند زمانی است که یک سازنده خانه مسکونی به یک شرکت رهنی پیوند داده می شود در عین این که مالک آن نیز هستند، زیرا ارتباطات زیادی بین هر دو وب سایت وجود دارد.

   رویکرد دوم، که بدون شک کلاه سیاه است، ایجاد یک مجموعه از وب سایت ها فقط به منظور اتصال به وب سایت های دیگر شما است. از آنجا که این تاکتیک نیاز به ایجاد یک شبکه ای رو به رشد از وب سایت ها را دارد، تنها راه برای توصیف آن در چنین مقیاسی یک فرقه ائتلافی گرمیلی است؛ این امر مسلم است که شما الگویی را ایجاد می کنید که گوگل آن را شناسایی خواهد کرد که منجر به مجازات می شود.

   به جای تلاش برای ساختن، مدیریت و فروش چندین وبسایت فقط برای به دست آوردن چند پیوند متداول، تلاشهای خود را بر درآمدهای بالا از طریق لینکهای با کیفیت از سایر وب سایت های قانونی متمرکز کنید. مزیت اضافه شده این است که همانطور که این وب سایت ها معتبرتر می شوند، پیوندهایشان به وب سایت شما قوی تر خواهد شد.

  1. ساخت لینک خودکار

   هنگامی که لینک ها به یک بخش ضروری از جستجوگرها تبدیل شدند، بازاریابان به طور پیش بینی شده ای به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن تلاش خود برای ایجاد لینک با استفاده از انواع برنامه های نرم افزاری خودکار بودند. آنها لینک های خود را به کتابخانه های مهمان، نظرات وبلاگ و انجمن ها منتشر کردند، وب سایت های خود را به سرویس های نشانه گذاری و دایرکتوری ها پیوند دادند و هزاران مقاله ی به صورت ناقص نوشته شده را برای ارائه به هر دایرکتوری مقاله ای که می توانست پیدا کنند، تنیدند.

   من همه اینها را برای خودکار سازی وظایفی مشخص برای بهبود کارایی کسب و کار شما ارائه دام، اما لینک سازی یکی از آنها نیست، زیرا تنها نوع لینک هایی که می توانند این کار را انجام دهند، نقض کننده دستورالعمل های وب سایت گوگل هستند.

   شما می توانید من را شخصي بدانید که در استعمال کلمات صحيح وسواس دارد، اما به هیچ وجه امکانی برای ایجاد خودکار لینک با کیفیت بالا وجود ندارد. این نیاز به ایجاد محتوای شگفت انگیز و توسعه روابط برای به دست آوردن لینک به آن است. میانبری وجود ندارد.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت