بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

اگر کار تبلیغاتی یک کار بزرگ نیست،پس چیست؟

امتیاز بدهید
(10 امتیاز)

 

 

 

این کاری است که هیچ‌گاه حوصله‌تان را سر نمی‌برد.درحالی‌که هفته‌ی گذشته را برای کارهای تبلیغاتی یک شرکت بیمه صرف کرده اید،این هفته را با تولید یک آگهی برای تبلیغ مواد غذایی پشت سر خواهید گذاشت.با کار کردن روی محصول صدها شرکت،با صدها نوع کار آشنا خواهید شد.هربخشی که در یک آژانس تبلیغاتی وجود دارد،در راستای توسعه ی بازار برای محصول،قطعی تر کردن اهداف کاری و سمت‌وسو دادن به پولی است که برای تثبیت نام شرکت مشتری،خرج می‌شود.

اما این را باید دانست که تبلیغات،هیچ‌گاه نمی‌تواند یک محصول بد را نجات دهد.

تبلیغات فقط نتیجه‌ی رشد سرمایه‌داری نیست.بلکه مسئول پیدایش بالاترین سطح استاندارد زندگی بشری است که دنیا تاکنون به خود دیده است.همچنین دنده‌ای از چرخ دنده های اقتصاد بزرگ دنیای کنونی است.قبل از اینکه خواندن این کتاب را آغاز کرده باشید،به‌احتمال‌زیاد یکی از نوشابه‌های رژیمی ،خود داستان موفقیت یکی از آژانس‌های تبلیغاتی است که موفق به تثبیت نام محصول مشتری خود"دایت.کولا"(Diet-Cola)در بازار شد.نوشابه ی رژیمی کولا،در یک لحظه خلق نشد و صاحب کارخانه ی کوکاکولا هم هیچ گاه چنین فکر نکرد که این محصول را تولید می کنم و منتظر خرید مردم می شود.حقیقت این است که بررسی شرایط بازار،تعیین جایگاه محصول در آن،نام گذاری،بسته بندی و پروژه ی شناساندن نام محصول که میلیون ها دلار هزینه به همراه داشت،هم کارخانه ی کوکاکولا و هم آژانس تبلیغاتی آن.اس.اس .سی بی (S.S.C.B)را خسته کرد.اما سرانجام این نام تجاری را به موفقیت رساند.چه قبول کنید چه نکنید،امروزه تبلیغات در اقتصاد مبتنی بر رقابت،عنصری کلیدی است و در دنیای تجارت،جایگاه  غیرقابل‌انکاری دارد.

در حال حاضر استفاده از تبلیغات،برای بسیاری از صنایع و شرکت‌ها یک اصل گریزناپذیر است.کارل آلی(Carl Ally) از بنیان‌گذاران یکی از بزرگ ترین آژانس های تبلیغاتی دهه هفتاد،چنین می گوید:آن دسته از کارهای تبلیغاتی که یا به موفقیت های بزرگ دست‌یافته یا به‌کلی شکست‌خورده است زیاد نیست.بسیاری از کارهای تبلیغاتی نه خوب است و نه بد،بلکه بین این دو می باشد.

در حقیقت،کامل بودن در هر کاری،موفقیت است.

 

 

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت

برچسب بازاریابی