بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

مشاوره بازاریابی اینترنتی

امتیاز بدهید
(4 امتیاز)

مشاوره بازاریابی اینترنتی به وب سایت ها:

بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال  به تکنیک هایی از بازاریابی گفته می شود که به کسب و کار شما امکان ترویج و تبلیغ محصولات و سرویس های تان در فضای اینترنت را می دهند.

با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی علاقه به این نوع جذب مشتری روز به روز درحال افزایش است و شرکت ها و کسب و کارهای بیشتری در این حوزه سرمایه گذاری می کنند. برای افزایش شهرت و اعتبارتان راه ساده ای وجود دارد و این راه چیزی جز در دسترس بودن در فضای اینترنت نیست، به یاد داشته باشید که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما در انتظارتان هستند. امروزه بیش از دو میلیارد کاربر اینترنت در حال استفاده از این فضا هستند که تعداد زیادی از آن ها زمان زیادی را برای گشت و گذار در آن صرف می کنند.

وب سایت  ما در زمینه ارائه مشاوره بازاریابی اینترنتی (مشاوره بازاریابی دیجتال ) به وبمستران می کوشد تا بازدیدکنندگان شما را به مشتری تبدیل کند. 

5 مهارت ضروری برای مشاوران بازاریابی دیجیتال

بسیاری از مشاوره های بازاریابی دیجیتال امروزه در مورد داده ها است: اهداف، KPI ها و معیارهای عملکرد. فرآیندها و تکنولوژی نیز، به عنوان یک نقطه تمایز برای بسیاری از سازمان های بازاریابی دیجیتال و مشاوران  نقش بزرگی بازی می کنند.


کسب و کار مشاوره می تواند یک کسب و کار شیادانه (مهارت آمیز) باشد زیرا که همه مشکلات بازاریابی کسب و کار به وضوح تعریف شده و حتی تعداد کمتری نیاز به علت ساده و اثر و یا راه حل های خطی دارند. تقریبا همیشه تفاوت های متنی بین ذینفعان مختلف و وابستگی های متعدد، نیروهای خارجی و برنامه های متفاوت نیز برای مقابله وجود دارد. مانند یک حرفه سرگرم کننده به نظر می رسد، این طور نیست؟


سرعت سریع و افزایش پیچیدگی جهان مشاوره بازاریابی دیجیتال نیاز بیش از پیش به تخصص های کاربردی، بهترین شیوه و توانایی تجزیه و تحلیل و بهینه سازی داده ها دارد. در اغلب اوقات، مهارت های نرم مشاوره حذف شده و یا متناقض باعث سوء تعبیر، بینش بی اثر و انتظارات برآورده نشده می شود.
چرا؟ از آنجا که انسان ها وجود دارند! فراتر از داده ها، پردازش و نرم افزار، آن ترکیبی از مهارت های نرم افزاری می آورد تا به طور موثر یک وضعیت را بررسی کنند، فرصت ها را ارزیابی کنند و اجرای توصیه ها را تسهیل کنند. هنگامی که بازاریابی کسب و کار بیشتر "انسانی" می شود بنابراین همچنین، باید بازاریابان در رویکرد خود باشند.
بهترین توصیه بازاریابی دیجیتال در جهان اگر هرگز اجرا نشود، بی فایده است.


بسیاری از مهارت های مردم است که با مشاوره و به خصوص با بازاریابی در فضای اینترنتی به نمایش در می آیند و به ویژه: کسانی که به عضویت آژانس اطلاعات فردی و جمعی در می آیند، توانایی حل مشکلات و اجرای خلاقانه، پاسخگویی و یک محرک مستمر برای بهبود عملکرد دارند.

به اعتقاد من آن ترکیبی از فرآیند، نرم افزار و قابلیت های داده محرک همراه با اثربخشی تعامل انسان به انسان با بازاریابی (جامعه شناختی به روانی) است که درگیری های مشاوره بازاریابی موثر را به حرکت در می آورد.
اینجا یک شکست از برخی از مهارت های مشاور بازاریابی دیجیتال انسانی تر است که شروع به تمایز سازمان های اجرایی بالا و آنچه که ما در بازاریابی آنلاین بلند مرتبه دنبال آن هستیم، می کنند هنگامی که ما همچنان به استخدام هوشمند و خلاق ادامه می دهیم و در نتایج حرفه ای در سال 2015 متمرکز شدیم:

1. متمرکز روی اهداف باش

همیشه "چرا" را درک کنید. از اشیاء براق تا خزش هدف، بهینه سازی پویای بازاریابی دیجیتال می تواند باعث ناکارآمدی برنامه ها و البته رفتن شوند. با هر بخشنامه استراتژیک و به ویژه با هر تاکتیک یا وظیفه، باید یک خط روشن دید تا هدف و انتظار باشد.
درک هدف کلی و همچنین چگونه اعمال فردی به این هدف چشم انداز کمک می کنند، برای تصمیم گیری در یک تعامل موفق ضروری است.

در اغلب موارد بازاریابان باید تعجب کنند، "چرا ما این کار می کنی؟" بیشتر احتمال دارد که از تلاش شکست بخورند. در عوض، این سوال باید برای هر وظیفه در ذهن بازاریاب باشد، "این چگونه بر برنامه اثر می گذارد؟ چگونه آن پیشرفت ما را پیش می برد و ما را به اهداف می رساند؟ ". تاثیر بازاریابی همیشه مستقیم نیست، اما با این حال باید یک حس مسئولیت پذیری وجود داشته باشد.
استراتژی یک برنامه عمل با یک هدف است. تاکتیک، یک عمل خاص است که بخشی از اجرای استراتژی است.


2. درک استراتژی در مقابل تاکتیک

تعداد بسیار زیادی از مشاوران بازاریابی این تمایز را درک نمی کنند. استراتژی یک برنامه عمل با یک هدف است. تاکتیک، یک عمل خاص است که بخشی از اجرای استراتژی است. به عنوان مثال، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که خواستار افزایش فروش از مخاطبان خاص است ممکن است خواستار یک رویکرد پیام فرستادن منحصر به فرد خاص برای یک نقطه درد باشد که شامل تولید محتوا، تبلیغات، ایمیل ها وپیشنهاداتی است که مربوط به آن گروه خاص مشتری هستند. تولید محتوا، تبلیغات، ایمیل ها و پیشنهادات تاکتیک های آن استراتژی می باشند.
درک تفاوت بین استراتژی و تاکتیک تضمین می کند که "چرا" در تمام دستورات حضور دارد و به تعاملات موفق تر کمک خواهد کرد.

 

3. قابلیت گوش دادن و همدردی

احتمالا یکی از مهارت های مهم و اغلب نادیده گرفته شده واقعا ترکیبی از گوش دادن برای یادگیری وضعیت فعلی، اهداف و مشکلات درگیر و همچنین توانایی همدردی با هر دوی بازاریاب نام تجاری و مشتریانی که در حال تلاش برای رسیدن به آنهاست، باشد. از آنجا که بازاریابان با تجربه و اعتماد به نفس آژانس دیدگاه های ارزشمند ارائه می دهند، بینش از ارباب رجوع و مشتریان خود بسیار پرقیمت است. این بینش نمی تواند به طور موثر بدست بیاید اگر مشاور تماماً صحبت کند.
پیچیدگی این که چه چیزی ممکن است نباید تمرکز یک برنامه بازاریابی دیجیتال را آلوده کند.


4. قادر به اولویت بندی باش

پیچیدگی این که چه چیزی ممکن است نباید تمرکز یک برنامه بازاریابی دیجیتال را آلوده کند. بخش بزرگی از کار یک مشاور بازاریابی جمع آوری داده ها، سازماندهی، استخراج بینش و توصیه های کنونی به روشی است که گزینه ها را با اولویت متوازن کند. قوانین اولویت بندی می تواند با تعامل متفاوت باشد، اما تمرکز بر آنچه می تواند اجرا شود و آنچه می تواند بیشترین تاثیر را (کوتاه و بلند مدت) داشته باشد، رهنمودهای خوبی هستند که توسط آن بروید. جایگزین؟ تاکتیک های بازاریابی دیجیتال بیش از حد هستند!
یک بخش مهم از رهبری در بازاریابی دیجیتال توانایی برقراری ارتباط در هر زمان، چگونه از جایی که اکنون هستیم ، به جایی که می رویم، و آنچه در آینده انتظار داریم برویم.

5. مهارت های رهبری و حرفه ای گری

مشتریان مشاورانی از هر نوع استخدام می کنند، انتظار توصیه های با  اعتماد به نفس و بینش مندانه دارند. رهبری این سازمان با مهارت های رهبری و حرفه ای گری مشاوران فردی، پیشرفت انگیزه و اعتماد به نفس را الهام می کند. این به این معنی است که ارائه دیدگاه های منحصر به فرد، ایده های اصلی و نوآوری و همچنین توانایی برقراری ارتباط در هر زمان، چگونه از جایی که ما در حال حاضر هستیم، به جایی که می رویم، و در آینده انتظار داریم، می برد.

رفتار حرفه ای مشاوران شامل همه چیز، از پاسخگویی، حسن نیت، پیش بینی نیازهای مشتری، پیگیری و ماندن بر چیزی که برای مشتری مهم است و همچنین برنامه است. یکی از تفاوت های مهم میان مشاوران بازاریابی که از نرم افزار های مشابه استفاده می کنند، فرآیندهای رهبری سازمان و هدایت مشاوران آن است.
البته مردم و مهارت های سازمانی به تنهایی کافی نیستند. این ترکیبی از مهارت های انسان به انسان، سازمان و مهارت های رهبری به علاوه مهارت با داده ها، نرم افزار ها و فرآیندهای است که اثربخشی آژانس بازاریابی دیجیتال را متمایز می کند.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت