بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

دلایلی که نشان می دهد چرا سئو همانند تناسب اندام است

امتیاز بدهید
(6 امتیاز)
دلایلی که نشان می دهد چرا سئو همانند تناسب اندام است دلایلی که نشان می دهد چرا سئو همانند تناسب اندام است آموزش سئو

درست  همانند زمانی که می خواهید اندام خوبی کسب کنید، رتبه بندی در موتورهای جستجو نیز به زمان زیادی نیاز دارد. کارمندان و متخصصان صنعت سئو و متخصصان حوزه تناسب اندام  نقاط مشترک زیادی با هم دارند.  در هر دو مورد مشتری یا فرد مراجعه کننده از طرف مقابل می خواهد نتایج تضمین شده ای ارائه کند. این موضوع ناامیدکننده اما واقعی است. هیچ فرایندی بدون اشتباه نخواهد بود و نمی توان به طور کامل به موفقیت آن اطمینان داشت.بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و صنعت تمرینات ورزشی در نگاه اول نقاط مشترک زیادی ندارند. اما اگر نگاه دقیق تری به این دو حوزه داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مدیریت انتظارات در هر دو مورد یکسان است:

  1. برای افرادی که مبتدی هستند؛ در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و آموزش های تناسب اندام هیچ ضمانتی برای به دست اوردن نتایج دلخواه وجود ندارد. برنامه ریزی وفعالیت های دشوار باید توسط خود مشتری انجام گیرد تا نتایج مطلوب حاصل شود.
  2. در هر دو حوزه،  باید یک برنامه طولانی مدت وجود داشته باشد. بهینه سازی سایت به صورت داخلی و خارجی باید به دنبال نتایج طولانی مدت باشد. در مورد تمرینات ورزشی و تناسب اندام نیز این موضوع صادق است.
  3.  ورزشکاران و متخصصان سئو هر دو بر این باورند که هیچ مسیر میانبری برای موفقیت وجود ندارد و بدون تلاش بی وقفه نمی توان به درجات عالی رسید. هیچ قرص جادویی وجود ندارد که بتواند یک فرد چاق را به یک فرد خوش اندام تبدیل کند. این موضوع در مورد سئو نیز صادق است.  هیچ برنامه لینک بیلدینگ خودکاری وجود ندارد که بتواند سایت ضعیف شما را در نتایج موتورهای جستجو برجسته سازد. اگر به دنبال نتایج عالی هستید باید سخت تلاش کنید.
  4. مواد مغذی مسئله بسیار مهمی است. یک برنامه ریزی دقیق و درست  اگر با مکمل های مورد نیاز همراه نباشد نمی تواند ورزشکار را به نتایج دلخواهش برساند. داشتن تغذیه مناسب در علم ورزش بسیار مهم است. این موضوع در حوزه سئو نیز دیده می شود. بهینه سازی داخلی سایت به تنهایی کافی نخواهد بود.  همانطور که می دانید لینک ها بنیان و اساس یک سایت را تشکیل می دهند. همانند عادت های بد خوردن، لینک بیلیدینگ ضعیف نیز می تواند نتایج منفی در عملکرد کلی داشته باشد.
  5.  هیچ کدام از حوزه های سئو و ورزش منحصر به فرد نیستند: هیچ ورزشکاری نمی تواند ادعا کند بدنی دارد که با چند جلسه تمرین می تواند به شکل عالی دست یابد. در حوزه سئو نیز این موضوع صادق است. شما نمی توانید ادعا کنید که سایت کاملی دارید و محصولات و خدمات منحصر به فردی به فروش می رسانید.
  6. بهینه سازی سایت و آموزش در سطح رقابتی می تواند یک تجربه خسته کننده باشد زیرا دنیای امروز رقابتی تر از قبل شده است و هیچ کس در یک مسیر متوقف نمی شود. همیشه باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که ممکن است افرادی وجود داشته باشند که عملکرد بهتری دارند و می توانند به جایگاه بهتری دست یابند. همین موضوع باعث می شود دست از تلاش برندارید.
  7. داشتن انگیزه بسیار مهم است. داشتن یک انگیزه داخلی می تواند در این مسیر به شما کمک کند. نباید منتظر تایید دیگران بمانید. در ورزش، داشتن یک محرک داخلی می تواند شما را به یک عادت غذایی مناسب هدایت کند. بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز ممکن است به نتیجه دلخواه دست نیابد. به همین خاطر باید انگیزه قوی داشته باشید تا بتوانید در این مسیر طولانی با موانع مبارزه کنید.
  8. در برنامه های سئو و تناسب اندام، اندازه گیری روند پیشرفت کار بسیار مهم است. بدون داشتن معیارهایی برای پیگیری ، موفقیت پایداری ایجاد نخواهد شد.
  9.  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو درست همانند تمرینات فیزیکی؛ به چیزی بیشتر از تمرکز و چند ابزار ساده نیازمند است. در این مسیر باید یک کفش آهنین به پا داشته باشید تا بتوانید خود را به جایگاه مد نظر برسانید. می توانید از داده های موجود در کنسول جستجوی گوگل نیز استفاده کنید.در هر دو  مورد به تجهیزات پیشرفته تری نیاز دارید تا بتوانید در طول زمان پیشرفت کنید.


همانند تمرینات فیزیکی در وررزشکاران، فرایند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در این مسیر باید از ایجاد خطرات خودداری کنید، بر روی اهداف واقعی تمرکز نمایید و به راه خود ادامه دهید. یک قانون مشترک بین سئو و تمرینات تناسب اندام وجود دارد و آن هم این است که هرچقدر  تمرینات موجود به یک عادت روزمره در زندگی شما تبدیل شود به همان اندازه موفق تر خواهید بود.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت