بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

آیا یک آپدیت بزرگ در جستجوی گوگل اتفاق می افتد؟

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
آیا یک آپدیت بزرگ در جستجوی گوگل اتفاق می افتد؟ آیا یک آپدیت بزرگ در جستجوی گوگل اتفاق می افتد؟ بهینه سازی سایت

آیا یک آپدیت بزرگ در جستجوی گوگل اتفاق می افتد؟

از گفت و گو ها اینطور به نظر میرسد.جامعه سئو و بهینه سازی سایت با شور و هیجان در مورد دو آپدیت گوگل سخن می گوید،یکی درنتایج جستجوی هسته  گوگل و دیگری در نتایج بسته محلی.

آیا شما ترافیک جستجو گوگل خود را امروز صبح بررسی  کرده اید؟

اگر نه، این کار را انجام دهید. به نظر می رسد گوگل الگوریتم رتبه بندی جستجو خود را بهینه سازی کرده باشد.

سایت شما ممکن است رتبه بندی بالاتر یا پایین تر و یا همان رتبه را داشته باشد البته بسته به اینکه  این به روز رسانی صفحات وب شما را شامل شده است یا خیر .

گوگل هنوز آپدیت ها را تایید نکرده است ، اما بر اساس شنیده ها در جامعه سرچ ، به نظر می رسد که در واقع یک آپدیت اتفاق افتاده است.

به عبارتی دیگر ، به نظر می رسد که انگار دو آپدیت در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

آپدیت بزرگ به نظر میرسد که پیرامون سرچ هسته وب باشد ، که دیشب یا اوایل امروز صبح اتفاق افتاده است.دومین آپدیت پیرامون رتبه بندی محلی در گوگل بود.
رنکینگ هسته سرچ گوگل دوباره آپدیت شد ،البته گوگل آن را به عنوان آپدیت تایید نکرد،ما امروز صبح به آنها پیام دادیم و امیدواریم که پاسخ دهند.

جامعه سرچ روی هم رفته به نظر می رسد که در مورد آپدیت شدن اتفاق نظر دارند اما تعداد زیادی از سئو ها میگویند که آنها تغیراتی را در رنکینگ انجام داده اند.به نظر نمی رسد که صنعت خاصی باشد .

اما تقریبا برابر دیگر صنعت ها و ستون ها می ایستد. ابزار جست و جوی رنکینگ سرج نیز یک آپدیت را شناسایی می کنند ، مثل Mozcast ، SERP metrics ،  alogoroo  و Accuranker . در واقع ، Mozcast  دمای بیشتری را نشان میدهند و در دراز مدت داشته اند :

آیا یک آپدیت بزرگ در جستجوی گوگل اتفاق می افتد؟

حس ما به ما می گوید که این یک آپدیت پنگوئنی نیست اما تقریبا یک تغییر در سرچ هسته است اما باز هم ما منتظر پاسخ گوگل هستیم.


کیفیت رنکینگ محلی گوگل آپدیت شد

دیروز  ، دوباره بر اساس حرف و حدیث های صنعت، بیشتر از طرف جامعه داوری سرچ محلی ، اینجا به نظر می رسد که یک آپدیت رنکینگ باشد.
بیشتر متخصصان محلی سئو وب سایت می گویند که این مربوط به آپدیت کیفیت براساس حذف بسیاری از نتایج اسپم محلی گوگل است .بنابراین نتایج محلی تغییر و جابجا میشوند ، زیرا حذف یک نتیجه محلی به مشکلات کیفی منجر میشود که در نتایج محلی مختلف خود را نشان خواهد داد.
همه معتقد نیستند که این کاملا یک آپدیت کیفیت باشد ، اما تقریبا یک آپدیت در الگوریتم رنکینگ محلی است.درست همانند آپدیت رنکینگ سرچ هسته ، ما از گوگل خواستیم تا یک نظر در مورد آپدیت دهد و امیدواریم سریع گزارش دهیم ، هرگاه که گوگل پاسخ مارا بدهد.

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت