توضیح مختصری از کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری
در این کارگاه آموزشی که به همت وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت برگزار شد موارد و مسائل مهم تبدیل بازدیدکننده به مشتری بررسی گردید.
کارگاه ارتقا بازدیدکننده به مشتری راس ساعت 10 آغاز گردید.
ابتدا مهندس سمیعی در مورد موارد آبیاری وب سایت صحبت کردند و پس معرفی دلایل برگزاری این کارگاه و ارائه توضیحاتی در مورد مفاهیم نرخ تبدیل سایت به سراغ بحث های تخصصی کارگاه رفتند.
توضیحاتی در مورد انجام تست های نرخ تبدیل سایت و از همه مهم تر آموزش ایجاد یک برنامه منظم برای ارتقا هرچه بهتر وب سایت داده شد و در آخر بخش اول کلاس در مورد نحوه ایجاد یک فراخوانی در وب سایت اطلاعات مناسبی داده شد و وب سایت یکی از شرکت کنندگان به عنوان Case Study مورد بررسی قرار گرفت
قسمت اول کلاس راس ساعت 12 به پایان رسید.
پس از صرف نهار کلاس ساعت 12:30 آغاز شد.
در قسمت دوم کلاس.
در مورد اشتباهات رایج در نوع رابطه کاربری ؛ تجربه کاربری و البته بازاریابی وب سایت به همراه مثال ها case های متقاوتی بیان شد.
در قسمت بعد در مورد نگهداری کاربران مناسب در وب سایت آموزش هایی داده شد و دلایل خروج از سایت مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات کاملی در مورد نحوه بدست آوردن نرخ خروج ، نرخ جهش و زمان ماندن درسایت داده شد.
سپس در مورد گیمفیکیشن و ایجاد و طراحی یک گیمفیکیشن در وب سایت صحبت شد و شرکت کنندگان خواسته شد یک گیمفیکشن طراحی کنند سپس پس از خوانده شدن طراحی های دوستان به بهترین ایده از نظر شرکت کنندگان یک هدیه داده شد (به سرکار خانم رژین جعفری یک آنتی ویروس اورجینال نود 32 اهدا شد) در بخش پایانی کلاس نکات مهم بهینه سازی نرخ تبدیل سایت و ابزارهای مهم نرخ تبدیل سایت نام برده و توضیح داده شد.
با تشکر از همه افرادی که در این کارگاه شرکت کرده اند به زودی فیلم کارگاه در بخش محصولات قرار خواهد گرفت.