فصل 4 ساخت و آزمایش یک برنامه ی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت (CRO)
وقتی سخن از ساختن یک برنامه ی بهینه سازی نرخ تبدیل به میان می آید، افراد معمولاً یکی از دو روش را انتخاب می کنند:
اعمال تاکتیک های بهینه سازی نرخ تبدیل عامه معمولی
یا ساختن یک برنامه بهینه سازی نرخ تبدیل.
برای دبدن جدیدترین مباحث این دوره بصورت کامل ، کافی است عضو شوید (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)
در هنگام اعمال تاکتیک های CRO شما....
1- با جعبه ابزاری از نظرات و روش های تعمیر سریع، همانند تغییر رنگ دکمه، مجهز شده اید.
2-به روش ها و ترفندهای دیگر که برای دیگران نتیجه داده اند وابسته هستید و به بهترین مورد از میان آنها امیدوارید.
3-فقط بر روی قضیه های مقدماتی متمرکز می شوید.
4-برای تحلیل رفتار مشتری توجه کمتری به خرج می دهید.
5- یک نقطه ی شروع دارید، ولی برنامه ی کار واضحی ندارید...بنابراین حدس های بیشتری می زنید و به دنبال روش ها و ترفندهای بیشتری هستید.
در طرف دیگر،
وقتی که یک برنامه ی CRO میسازید، شما....
1- سعی می کنید قبل اینکه سعی در اصلاح اعداد داشته باشد، یاد بگیرید که آن اعداد چه مفاهیمی دارند.
2- یک فرضیه (یا فرضیات) بر اساس آن نتایج به دست آمده شکل می دهید.
برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )
برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید
لطفا برای بهبود عملکرد ما نظرات خود را کامنت کنید و این مطلب را اشتراک بگذارید
فصول گذشته
فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2 چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرودفصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل12 نتیجه گیری