بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل بهینه سازی سایت

فصل سوم  مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل

optimizing the site.s conversion rateبیایید با شاخص های اساسی که به صورت مختصر در فصل یک بحث کردیم شروع کنیم. ما نرخ تبدیل را به صورت تعداد کل تبدیل ها تقسیم بر تعداد بازدید کننده ها تعریف کردیم.

برای دبدن جدیدترین مباحث این دوره بصورت کامل ، کافی است عضو شوید (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)

اما آیا ما در مورد کل بازدید کننده ها صحبت می کنیم یا بازدید کننده های منحصر به فرد؟

این‌گونه در مورد آن فکر کنید...

شما یک ویترین مغازه ی سنتی راه اندازی می کنید و یک مشتری می آید تا یکی از محصولاتتان را ببیند. فروشنده به وظیفه ی خود به خوبی عمل می کند، و او از کیفیت راضی به نظر می رسد. او یک تماس تلفنی مهم دارد، پس بیرون می آورد تا آن را جواب دهد. یا مثلاً کیف پول خود را در ماشینش جاگذاشته است. یا اینکه به مغازه ی دیگری از انتهای خیابان می‌رود تا محصولات آن‌ها را هم مقایسه کند.

درنهایت ممکن است او به فروشگاه شما بازگردد و هر دفعه که این کار را انجام می دهد به عنوان یک بازدید حساب می شود. اگر او سه دفعه توقف کند، در حقیقت سه بازدید انجام داده است. البته مشخصاً او همان فرد است؛ یک بازدید کننده ی منحصر به فرد سه بازدید از فروشگاه انجام داده است.

این امر مشابه همان حالتی است که مردم به صورت آنلاین خرید می کنند.

گاهی اوقات آنها کمی اطرافشان را نگاه می کنند، اغلب حواسشان پرت می شود و متناوب رقابت را مورد بررسی قرار می دهند. و چون لزومی ندارد که یک فروشنده در سناریوی بالا به خاطر عدم انجام فروش در طی چندین بازدید مکرر بازدید کننده ها مورد باز خواست قرار بگیرد، فروشگاه های آنلاین نباید انتظار داشته باشند که به ازای هریک از بازدید کننده های موجود در تعداد بازدید کلی یک مورد فروش داشته باشند.

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )

برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید

Kissلطفا برای بهبود عملکرد ما نظرات خود را کامنت کنید و این مطلب را اشتراک بگذاریدLaughing


فصول گذشته

فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2  چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرودفصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت  فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت  فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت        فصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت   فصل12 نتیجه گیری

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت