بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

بهینه سازی صفحه فرود

امتیاز بدهید
(7 امتیاز)
بهینه سازی صفحه فرود بهینه سازی صفحه فرود آموزش بهینه سازی سایت

فصل ششم بهینه سازی صفحه لندینگ پیج (صفحه فرود)

landingpage optimizeقبلا در سایت بهینه سازی سایت در مورد صفحه فرود و تاثیر مثبت صفحه فرود در بازاریابی اینترنتی مقالاتی قرار دادیم اکنون در ادامه فصل های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت در این فصل در مورد بهینه سازی صفحه فرود برای شما مطالب مفیدی قرار داده ایم

اگر صفحه غیر بهینه ای در وب‌ سایت شما وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد، صفحه فرود خواهد بود. در حالیکه برداشت اولیه بسیاری از کاربران عمدتا براساس این صفحه خواهد بود. زمانی که شروع به مطالعه CRO می کنید، "قواعد" بسیاری در مورد اینکه چه چیزی باعث می شود یک صفحه فرود عالی داشته باشید، خواهید یافت.

 برای دبدن جدیدترین مباحث این دوره بصورت کامل ، کافی است عضو شوید (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)

همانطور که قبلا توضیح دادیم، ممکن است فاکتورها و عواملی که برای فردی یا وب سایتی بسیار کارگشا بوده، برای شما نتیجه ای در بر نداشته باشد.

علاوه براین، بسیاری از توصیه هایی که در فضای مجازی خواهید یافت، بطور ویژه مرتبط با ایجاد صفحات فرودی است که مربوط به کمپین های تبلیغاتی جهت افزایش تبدیل هستند. فراموش نکنید که مردم ممکن است برای اولین به صفحات مختلف وب‌سایت شما مراجعه کنند.

با توجه به اینکه گوگل به تنهایی مسئول 25 درصد از ترافیک وب‌سایت ها در ایالات متحده است، بازدید کنندگان معمولا به صفحه محصولات، صفحه تماس با ما، پست های بلاگ و پایگاه های اطلاعاتی هدایت می شوند. شما باید در زمان بهینه سازی صفحه فرود، به صفحات فرود برتر مرتبط با کسب و کار شما توجه کنید و برنامه ای برای بهینه سازی آن صفحات جهت تبدیل، ایجاد کنید.

خلاصه مطلب ...

با وجود اینکه الهام گرفتن از تجربه های اجرا شده توسط دیگران، بسیار پسندیده است، اما نباید انتظار داشته باشید همان نتایج را برای شما نیز به ارمغان آورد. نظریه ها و تست های خود را ، برای رسیدن به نتایج موفقیت آمیز، خلق کنید.

عناصر صفحه فرود

اگر صفحات فرود موفق را بررسی کنید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که همه آن ها در تعدادی عنصر مشترک هستند- و از آنجایی که این عناصر نقشی کلیدی در انتقال اطلاعات مهم به کاربر دارند، بنابراین کاندیدای خوبی برای تست و بهینه سازی هستند. از قسمت "Blueprint for a Perfectly Testable Landing Page" نرم افزار KISSMetrics که در قسمت پایین آمده است، به عنوان یک نقطه جهش در ساخت صفحه فرود موفقیت آمیز خود استفاده کنید.

* عنوان –همانند عناوین روزنامه ها، هدف ایجاد عنوان صرفاً ترغیب بازدید کننده به مطالعه خطوط دیگر است. یک عنوان خوب می تواند توجه بازدید کننده را جلب کند.

* Hero Image  تصویر اصلی یا عنصر خلاق صفحه فرود است. و باید با عنوان هماهنگ باشد، پیشنهاد قیمت شما را تقویت کند و مردم را به استفاده از خدمات وب‌سایت شما ترغیب کند.

* نقاط تائید یا اثبات –این ها منافعی هستند که وعده های نهفته در عنوان را عملی می کنند. اگر عنوان عامل جذب باشد، این‌ها، وعده های داده شده را توصیف می کنند.

* فرم یا درخواست جهت اقدام –بسته به نوع صفحه فرود، ممکن است فرمی برای جمع آوری داده، درخواستی جهت اقدام (مانند دکمه ای برای دانلود نرم افزار شما) و یا هر دو را داشته باشید.

* اثبات اجتماعی – توصیه نامه ها و سایر عناصر به عنوان مهر تأییدی بر برند یا محصول شما هستند. منطق ما به این صورت است که در غیاب اطلاعات کامل، ما تصمیم های مشابه کسانی می گیریم که به گمان ما، شبیهمان هستند.

* تائید شخص ثالث –برای ایجاد فضای اعتماد، می توانید از برند های موجودی که برای مخاطبین شما آشنا هستند، استفاده کنید. آیا کسب و کار شما در شبکه ای خبری نمایان شده، و یا توسط مشتری مهمی استفاده شده است؟ شما می توانید از اعتماد موجود نسبت به برند آن ها، با استفاده از لوگوی آن ها در صفحه خود، کمک بگیرید (البته با کسب مجوز از آن ها).

یادمانی برای صفحات فرود

در بخش "How to Make a Landing Page that C.O.N.V.E.R.T.S."، بث مورگان یادمانی در مورد عناصری از صفحات فرود که منجر به تبدیل می شوند، ایجاد کرده است:

چگونه صفحه فرودی ایجاد کنیم که منجر به تبدیل می شود:

C = Clear Call to Action (درخواستی واضح جهت اقدام)

O = Offer (پیشنهاد)

N = Narrow Focus (متمرکز ساختن توجه)

V = VIA: Very Important Attributes (صفات بسیار مهم)

E = Effective Headline (عنوان مؤثر)

R = Resolution-Savvy Layout

T = Tiddy Visuals

S = Social Proof (تائید اجتماعی)

متوجه خواهید شد که یادمان مورگان و طرحی که قبل از آن آمده، وجوه مشترک بسیاری دارند، بنابراین این عناصر صفحه فرود به دلیل ارضا کردن نیازهای متمایز و واحد کاربران، کارا هستند.

صفحات فرود با فرم های کوتاه و فرم های طولانی

بحث در مورد اصول مربوط به صفحات فرود –چیزی که شما یقیناً بارها در مورد آن خواهید خواند-بحث در مورد این است که آیا صفحات فرود باید کوتاه و مینیمال باشند یا طولانی و غنی.

طرفداران طراحی مینیمال بر این باورند که "فرم های طولانی" مخاطب چندانی ندارند. این یک باور غلط است. صفحات فرم طولانی می توانند بسیار مؤثر باشند. طرفداران فرمهای طولانی باوری متضاد دارند- اینکه صفحات فرود مینیمال برای بازدید کننده اطلاعات کافی جهت تصمیم گیری ارائه نمی کند و بنابراین عملکرد مناسبی ندارند. این باور نیز غلط است.

به عنوان یک قاعده کلی، صفحات فرود طولانی مناسب محصولاتی هستند که طبیعت پیچیده ای دارند و یا به تازگی وارد بازار شده اند و نیازمند جلب اعتماد بازدید کنندگان هستند. صفحات فرود کوتاه برای محصولات ساده تر و محصولاتی که برند آن ها نزد بازدید کننده ارزش بالایی دارند.

در زیر نکاتی در مورد بهینه سازی صفحات فرود خواهید یافت.

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )

برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید

Kissلطفا برای بهبود عملکرد ما نظرات خود را کامنت کنید و این مطلب را اشتراک بگذاریدLaughing


فصول گذشته

فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2  چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی   فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرود   فصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت  فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت  فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت   فصل 12  نتیجه گیری

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت