بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

چرا بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت اهمیت دارد؟

امتیاز بدهید
(6 امتیاز)
چرا بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت اهمیت دارد؟ چرا بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت اهمیت دارد؟ بهینه سازی سایت

فصل 2 چرا بهینه سازی نرخ تبدیل اهمیت دارد؟

در ادامه بحث بهینه سازی نرخ تبدیل بازدیدگنندگان به مشتری در فصل اول تعاریف بهینه سازی نرخ تبدیل بررسی کردیم و در مقاله این جلسه اهمیت بهینه سازی نرخ تبدیل مورد بررسی قرار می دهیم

یاد آور می شویم برای نمایش مطلب بصورت کامل باید در سایت ورود/لاگین کنیدEmbarassed (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)

ساختن پرونده برای CRO

در مقدمه، به صورت مختصر با اهمیت CRO آشنا شدید، اما این فصل وارد جزییات بیشتری خواهد شد و همه ی جزییات مربوط به همه ی راه های بهینه سازی که باعث تقویت وبسایت شما می شود را خواهد داشت.

اغلب اوقات بزرگ ترین چالش های بهینه سازی با خود سایت کمتر سر و کار دارند، و کارهایی که باید انجام شود در رابطه با عدم حمایت و سازماندهی است. به همین علت، ممکن است خودتان را در موقعیتی بیابید که نتوانید فورا با موضوعی که آن را بزرگترین مسئله ی بهینه سازی می دانید مواجه شوید؛ بدون اینکه در ابتدا پرونده ای برای CRO ساخته باشید.

چرا بهینه سازی نرخ تبدیل اهمیت دارد؟

توصیه ی ما برای آن‌هایی که در این موقعیت هستند این است که از ابتدا شروع کنند، سپس سعی کنند چند موردبررسی انجام دهند. یا اینکه بازخورد هایی را که به ابهام‌های موجود در کنون تبدیل شما اشاره دارد، جمع آوری کنند. اگر شما مسئول به‌روزرسانی سایت هستید، می‌توانید آزمون‌های مقیاس کوچک انجام دهید تا به وسیله ی آن بهینه سازی المان هایی را که علاوه بر مهم بودن، قابلیت مدیریت آسان تری داشته و نیاز به توجه کمتری دارند را انجام دهید. بر روی تقویت این شاخص ها در طی بررسی ها و آزمایش یک آزمون CRO ی کوچک کار کنید تا در نهایت بتوانید مقدار CRO را به دست آورده و سازمان خود را راه بی اندازید.

علاوه بر این عملیات های بهینه سازی نا آشکار با انجام یک یا چند مورد از موارد زیر، عملیات خود را قابل قبول تر کنید.

دو فصل اول این راهنما را قسمت کنید.

بررسی ها را انجام داده و مشکلاتی را که CRO می تواند آن‌ها را حل کند را شناسایی کنید.

آزمون‌های کاربری که از افراد تجربه کننده ی یک موضوع گرفته می شود را ثبت کنید.

شفاف سازی کنید که فقط چند آزمون برای این کار کافی نیستند و اینکه بهره‌های حقیقی از طریق یک استراتژی ماهرانه و با دقت حاصل می شود.

وقتی که مقداری داده ی متقاعد کننده پیدا کردید؛ به ویژه داده در مورد فرصت های از دست رفته برای تبدیل از ترافیکی که در حال حاضر شما برای آن پول می پردازید، شما به خوبی قادر خواهید بود در مورد پرونده ی خود به بحث و بررسی بپردازید.

حالا 11 دلیل در مورد اینکه چرا CRO بهینه سازی نرخ تبدیل سایت اهمیت دارد...

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )

برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید


فصول گذشته

فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2  چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرودفصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت  فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت  فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت        فصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت   فصل12 نتیجه گیری

رسانه مطلب

آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی چرا بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت اهمیت دارد؟

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت