کارگاه بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی در تاریخ 23 آبان 93 برگزار شد
براساس هماهنگي انجام شده توسط گروه طراحي وب پارسيان ، كارگاه جدول تناوبي بهينه سازي وب سايت رأس ساعت 12در محل تشكيل كارگاه برگزار شد .
شروع كارگاه با صحبت های آقاي مهندس محمد بدلي در زمینهٔ بازاريابي اينترنتي و معرفی شیوه های متداول بازاریابی اینترنتی به مدت 1 ساعت و 30 دقيقه انجام شد كه در اين مدت علاوه بر ارائه بهترين راه كارهاي بازاريابي اينترنتي به سوالاتي كه براي شركت كنندگان مطرح گرديده بود پاسخ داده شد.
يكي از نكات جالب اين كارگاه كه ميتوان به آن اشاره نمود سؤالات مطرحشده توسط شركت كنندگان كارگاه بود كه اين نشان از تجربيات دوستان در زمینهٔ افزايش فروش و مباحث مطرح شده دارد.
پس از اتمام اين مبحث و استراحت چند دقیقهای، ادامه كارگاه با صحبتهای مقدماتي آقاي مهندس سميعي زفرقندي درزمینهٔ بهينه سازي وب سايت ادامه پيدا كرد .
سپس در مورد محتواي وب سايت و محتواي سئو مباحثي مطرح گرديد و از شركت كنندگان خواسته شد تا به عنوان تمرين و كار تجربي در مورد فروش لپتاپ مطلبي تهیه کنند.
كه در اين تمرين كارگاهي يكي از دوستان به صورتي جالب و پیشفرض محصول خود را با عكس و لينك مربوطه براي فروش ارائه داد كه مورد تشويق ديگر شركت كنندگان قرار گرفت.
نحوه نوشتن محتوا و کلیدواژهها مباحثي بودند كه در ادامه كارگاه توسط آقاي مهندس سميعي مورد بحث قرار گرفت در اين حين چند نرمافزار تحت وب نيز به دوستان معرفي گرديد و توضيح داده شد .
پس از استراحتي ديگر ، در ادامه استفاده صحيح از كدهاي HTML و درج مطالب بهصورت كامل و به شیوهای روان توضيح داده شد. مطلب ديگر كه در ادامه به آن اشاره شد و ارائه گرديد نحوه ايجاد يك سايت مرجع AUTHORITY به همراه مثالهایی براي درك بهتر مطلب بود.
فصلهای بعدي آموزش كه شامل كراول يا CRAWL ، لينك ها ، شبكه هاي اجتماعي و مباحث مهم محلي بودن و شخصي سازي گوگل به همراه اسرار مرتبط با آنها بود آموزش داده شد . (که بسيار مورد توجه شركت كنندگان قرار گرفت آموزش داده شد.)
در انتها نيز در مورد سرفصل مجازات هاي گوگل براي سايت ها ، توضيحاتي جامع و كامل بيان گرديد.
كارگاه با سؤالات شركت كنندگان و فرصتي كه به دوستان داده شده بود تا با معرفي خود، کسب و کارشان را با يكديگر معرفی نمایند به اتمام رسيد.