بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

دریافت نماد اعتماد ملی

امتیاز بدهید
(1 امتیاز)
دریافت نماد اعتماد ملی

وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی در راستای توجه بیشتر به بازدیدگنندگان و مشتریان خود در جهت بالا رفتن اعتماد مشتریان برای خرید محصولات و خدمات این وب سایت اقدام به دریافت ای نماد اعتماد کرده است  و این نماد را دریافت و در فوتر وب سایت قرار داده است

نماد اعتماد الکترونیکی چیست ؟

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته ، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند :

۱- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.
۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.
۳- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.
۴- واضح بودن روند برگرداندن کالا و بازپس گیری پول.
۵- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.
۶- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد.

طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد . در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شو د ، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.

در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را برعهده دارد.

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

 

آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad)

مرحله 1 : ثبت نام اولیه در وب سایت اینماد

تمامی مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در وب سایت www.enamad.ir انجام می شود. نخستین کاری که برای دریافت اینماد باید انجام دهید ثبت نام اولیه در این وب سایت است که مراحل آن در زیر آمده است :

مراحل ثبت نام اولیه نماد اعتماد الکترونیکی برای متقاضیان حقیقی

گواهینامه SSL تضمین کننده امنیت شما در زمان ورود اطلاعات شخصی است، با توجه به عدم درج گواهینامه امنیتی الکترونیکی صادر شده توسط مرکز صدور گواهی الکترونیکی ممکن است در مرورگر خود با پیغام هشدار مربوط به گواهی SSL روبرو شوید که می توانید برای رفع همیشگی این پیغام با کلیک روی گزینه « دانلود برنامه اجرایی نصب زنجیره گواهی SSL » زنجیره گواهی الکترونیکی قرار داده شده در این صفحه را دانلود کرده و نصب نمایید.

 

 

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت