بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار برگزار شد

امتیاز بدهید
(2 امتیاز)
کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار برگزار شد کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار برگزار شد کارگاه ارتقا بازدیدکننده به مشتری وفادار

توضیح مختصری از کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری

در این کارگاه آموزشی که به همت وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت برگزار شد موارد و مسائل مهم تبدیل بازدیدکننده به مشتری بررسی گردید.
کارگاه ارتقا بازدیدکننده به مشتری راس ساعت 10 آغاز گردید.
ابتدا مهندس سمیعی در مورد موارد آبیاری وب سایت صحبت کردند و پس معرفی دلایل برگزاری این کارگاه  و ارائه توضیحاتی در مورد مفاهیم نرخ تبدیل سایت به سراغ بحث های تخصصی کارگاه رفتند.

توضیحاتی در مورد انجام تست های نرخ تبدیل سایت و از همه مهم تر آموزش ایجاد یک برنامه منظم برای ارتقا هرچه بهتر وب سایت داده شد و در آخر بخش اول کلاس در مورد نحوه ایجاد یک فراخوانی در وب سایت اطلاعات مناسبی داده شد و وب سایت یکی از شرکت کنندگان به عنوان Case Study  مورد بررسی قرار گرفت

قسمت اول کلاس راس ساعت 12 به پایان رسید.
پس از صرف نهار کلاس ساعت 12:30 آغاز شد.
در قسمت دوم کلاس.

در مورد اشتباهات رایج در نوع رابطه کاربری ؛ تجربه کاربری و البته بازاریابی وب سایت به همراه مثال ها case های متقاوتی بیان شد.

در قسمت بعد در مورد  نگهداری کاربران مناسب در وب سایت آموزش هایی داده شد و دلایل خروج از سایت مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات کاملی در مورد نحوه بدست آوردن نرخ خروج ، نرخ جهش و زمان ماندن درسایت داده شد.


سپس در مورد گیمفیکیشن و  ایجاد و طراحی یک گیمفیکیشن در وب سایت صحبت شد و شرکت کنندگان خواسته شد یک گیمفیکشن طراحی کنند سپس پس از خوانده شدن طراحی های دوستان به بهترین ایده از نظر شرکت کنندگان یک هدیه داده شد (به سرکار خانم رژین جعفری یک آنتی ویروس اورجینال نود 32 اهدا شد) در بخش پایانی کلاس نکات مهم بهینه سازی نرخ تبدیل سایت و ابزارهای مهم نرخ تبدیل سایت نام برده و توضیح داده شد.

با تشکر از همه افرادی که در این کارگاه شرکت کرده اند به زودی فیلم کارگاه در بخش محصولات قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت