بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت آموزش بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

تاثیر سرعت وب سایت در بهینه سازی سایتفصل یازدهم نکات و ترفند های اضافه در مورد CRO

در این قسمت لیستی از چند نکته و ترفند اضافه را که برای انجام بهتر بهینه سازی مورد نیاز شماست، قراهم کرده ایم. همانند همیشه روش انتخابی شما باید مناسب وب سایت شما باشد. بهترین مواردی را که از نظر شما مناسب نیازهایتان و کاربران شماست انتخاب کنید، تحلیل کنید، تست کنید و در نهایت این روند را تکرار کنید.

به این نکته توجه کنید که اگر به صورت مستقیم و بدون مطالعه ی مطالب قبلی از این فصل شروع به کار کنید، ممکن است به شدت دچار اشتباه شوید. بنابراین بهتر است مطالعه ی این راهنما را از ابتدا شروع کنید.  مطالب ذک شده در فصول گذشته بسیار مفید هستند و شما را از مرتکب شدن به اشتباهات پرهزینه ای با هدف "بهبود" به دور نگه خواهد داشت.(فصل اول بهینه سازی نرخ تبدیل )

  برای دبدن جدیدترین مباحث این دوره بصورت کامل ، کافی است عضو شوید (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)

 

1)سرعت وب سایت

آثار و فواید این ترفند ساده را نمی توان نادیده گرفت. همانطور که وبلاگ Tag Man گزارش می دهد، 1 ثانیه تاخیر در بارگذاری صفحه منجر به 7 درصد کاهش در میزان تبدیل های صورت گرفته می شود. این رقم بسیار قابل توجه است. بنابراین برای آن که تلاش های شما در راستای بهینه سازی وب سایت به هدر نرود، لازم است که به سرعت بارگذاری وب سایت خود توجه داشته باشید.

 

تاثبر سرعت وب سایت بر بهینه سازی سایت

2)همیشه سعی کنید تا جالب توجه باشید.

وب سایت خود را به عنوان فروشنده ی خستگی ناپذیر فروشگاه خود در نظر بگیرید. هر فروشنده ی توانمندی می داند که باید خوشایند ترین و بهترین مشخصه های خود را در عرصه ی داد و ستد به رخ بکشد. بنابراین چندین بار وب سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به صورت واضح ارزش های واقعی شما را به نمایش می گذارد.

به چند نکته ی زیر در این مورد توجه کنید:

تایید اجتماع. توصیه نامه ها می توانند به کاربران حس امنیت دهند. اگر کاربران نظرات مثبتی در مورد خدمات شما دارند، نمونه هایی از این نظرات را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. اگر تا کنون نظری در مورد شما ثبت نشده است، می توانید نظر کاربران را جویا شوید- به خصوص اگر مشتریان پر آوازه ای دارید که از خدمات شما راضی هستند- در غیر اینصورت کاربران به شرکت در نظرسنجی دعوت کنید.

جالب توجه مقامات. آیا می توانید خود را به یک گرایش، باور و یا موقعیتی گره بزنید که توسط یک مقام در جامعه یا حیطه کاری شما حمایت می شود؟ با منطبق ساختن خود با یک باور یا اعتقاد مشترک می توانید میزان شک و شبهه بازدید کنندگان را کاهش دهید.

تصدیق توسط شخص ثالث. نوعی از تایید اجتماعی است که در آن به جای توصیه نامه از نماد برند های مورد اعتماد در جهت جلب اعتماد استفاده می کنید. به عنوان مثال می توانید در وب سایت خود اینگونه ذکر کنید، "همان طور که در مجله نیویورک تایمز نشان داده شده" یا می توانید نماد مشتری های پرآوازه خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید.

یک انجمن تشکیل دهید. برای کاربران راهی برای مشارکت از طریق نظردهی، بررسی، بازخورد و غیره فراهم کنید. این کار می تواند از طریق به وجود آوردن یک حس تعلق، کاربران فعلی شما را مشتاق تر سازد. علاوه بر این این کار می تواند بر میزان افرادی که خواهان مشارکت هستند نیز بیافزاید.

ارجاع. به هیچ وجه قدرت جلب مشتری از طریق توصیه ی کلامی و ارجاع دوستان را دست کم نگیرید. بهره گرفتن از توصیه ی کلامی خود به تنهایی نیازمند یک راهنما است اما این را در نظر بگیرید که چگونه می توانید انگیزه ای برای به اشتراک گذاشتن در کاربران ایجاد کنید. به عنوان مثال مواردی مانند تخفیف، هدایای ویژه می تواند کاربران را ترغیب کند تا دیگر دوستان خود را از طریق ایمیل، شبکه اجتماعی و غیره، به استفاده از خدمات وب سایت شما دعوت کنند.

این موارد تنها نمونه هایی از روش های ارزان و یا رایگان برای جلب کاربران بیشتر به وب سایت بودند.

3)میزان میانگین سفارشات خود را افزایش دهید

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )

برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید

Kissلطفا برای بهبود عملکرد ما نظرات خود را کامنت کنید و این مطلب را اشتراک بگذاریدLaughing


 

فصول گذشته

فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2  چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی   فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرود   فصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت  فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت  فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت   فصل 12  نتیجه گیری

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت