بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

نکات مهم بهینه سازی سایت در سال 2016

امتیاز بدهید
(4 امتیاز)
نکات مهم بهینه سازی سایت در سال 2016 نکات مهم بهینه سازی سایت در سال 2016 بهینه سازی سایت

راهنماي اساسي براي سئو سايت در سال2016

seo بهترين روش براي بازگشت سرمايه ايست كه خرج کرده‌ايد.در سال 2016، به شما کمک خواهيم کرد بيشتر از سرمايه خود را دريافت کنيد.بنابراين، بايد نگاهي به‌پيش بيني SEOبراي سال آينده داشته باشيم:

براي شروع، توجه داشته باشيد كه چگونه الگوريتم پنگوئن 4.0 با به‌روزرساني خود همه راحت تأثير قرار داده است. روز هاي باقي مانده از سال 2015 را به حل‌وفصل همه مسائل موجود اختصاص دهيد.ايجاد يک استراتژيSEOقوي براي مبارزه با پنگوئن و همگام با عصر جديد از سئو مي تواند به عنوان خوش آمدگويي شما به سال 2016.باشد.

در اينجا برخي از پيش‌بيني‌هاي ديگر كه بايد به آن‌ها توجه داشته باشيد عنوان‌شده‌اند كه عبارت‌اند از:

Mobile- friendly(وب‌سايت‌هاي سازگار با موبايل و تبلت)

تاثيرmobile-friendlyدر بهينه سازي سايت

دستگاه‌هاي تلفن همراه حاکم برجهان , امروزه از نظر جستجو از لپ‌تاپ و دسکتاپ پيشي گرفته وداشتن آن را به يك ضرورت تبديل كرده است و همچنين براي توسعه کسب و کار و وب سايت بايد آن‌ها را Mobile- friendly طراحي كرد كه تصميم‌گيري در مورد کسب و کار را براي مشتري راحت‌ترمي كند. همراه با اين موج جديد، مشتريان زرنگ و دانا تلفن همراه درهر جنبه مرتبط با آن، مانند طراحي تلفن همراه، استراتژي بازاريابي تلفن همراه، تبليغات جستجوي تلفن همراه و بازاريابي، CRMتلفن همراه، پرداخت از طريق تلفن همراه و تجارت الکترونيکي تلفن همراه و ادغام تلفن همراه با محلي و اجتماعي، نيازهاي خود را جستجو مي‌کنند كه بايد در نظر گرفته شود.

جستجومعنايي

تاثير جستجوي معنايي در بهينه سازي سايت

جستجوي معنايي يک تکنيک جستجوي پيشرفته داده است که در آن اهداف جستجو براي تعيين معناي متني از کلمات جستجو شده و هدف جستجوگر تمرکز بر پيدا کردن فقط کلمات کليدي است.بنابراين، براي کاربر ليستي از نتايج جستجوي معني دارتر همراه با درک و ارزيابي عبارت جستجو آماده مي‌کند وبعداز پيدا کردن، نتايج مربوطه را در يک پايگاه داده، وب سايت و يا هر مخزن داده نمايش مي‌دهد

ازجمله ويژگي‌هاي اين نوع جستجو موارد زير است:

  • ايجاد محتوايي که قابل‌درک است.
  • سعي کنيد براي شناسايي از "معادل" کلماتي که معمولاً بجاي آن کلمه کليدي بكار مي‌رود استفاده كنيد آن‌ها را در مطالب خود قرار دهيد. به اين ترتيب، شما قادر به ارائه برخي از سرنخ مربوط به موضوع محتواي خود به موتورهاي جستجو خواهيد بود.
  • استفاده از تغييرات و مترادف کلمات که به طور مستقيم به موضوع مطالب خود در ارتباط است.
  • استفاده از کلمات کليدي به طور مؤثر به جاي استفاده کامل از جستجوي معنايي.
  • لينک به وب سايت هاي شخص ثالث مربوط به برخي از جنبه هاي کسب و کار
  • علامت‌گذاري محتواي خود در سايت هاي خاص در شبکه هاي اجتماعي.
  • استفاده از ابزار مانند ، ياندکس جستجوگر، AlchemyAPI، و غيره براي اضافه کردن ارزش معنايي بيشتر به محتواي خود

کيفيت فوق‌العاده

تاثير كيفيت فوق العاده در بهينه سازي سايت

پيتر دراكر:"کيفيت در خدمات يا محصول چيزي نيست که شما در آن قراردهيد.آن چيزي است که مشتري از آن برداشت مي كند"

SEO بسيار محتوا محور شده است ، به‌طوري‌که اين روزها شما نياز به استخدام افراد با تجربه داريد به ويژه هنگامي که شما مايل به دريافت نتايج خوبي هستيد. مديران شرکت و مديران اجرائي بيش از حد بايد براي روش آزمون و خطا روي انتخاب SEO كاركنند چراكه آن‌ها از چشم انداز SEO حال حاضر آگاه نيستند و درهرصورت پيش گيري به تراز درمان است. بنابراين، هميشه بايد به استخدام متخصصان با تجربه SEO براي اين کار بپردازند.

موتورهاي جستجو به طور مستقيم روي تعداد محدود از عوامل تغيير مانند لينک، کلمات کليدي و ساختار سايت كار مي‌کنند.الگوهاي ارتباط، يادگيري ماشيني و کاربران معيارهايي براي کمک به موتورهاي جستجو است.

تجربه کاربر و قابليت ارائه ، مزاياي قابل‌توجه به محبوبيت‌هاي خارجي سايتاضافه مي‌کنداين محبوبيت توسط موتورهاي جستجو به عنوان نشانه‌اي از کيفيت بالاتر تفسير شده است.تجربه کاربر،آن‌ها را تشويق مي‌کند كه سايت شمارا به كاربران ديگر معرفي كنند.

لينک‌هاي معمولي

تاثير لينك هاي معمولي در بهينه سازي سايت

به لينک‌هايي که هدف مؤثر بر رتبه‌بندي گوگل ندارد لينک‌هاي معمولي يا آلي گفته مي‌شود.هنگامي که يک سايت لينک به ديگري دارد اين لينك به عنوان يك رأي مثبت در نظر گرفته مي‌شود.اين "رأي"به‌طورمعمول کمک به يک سايت براي دريافت رتبه بالاتر در نتايج موتورهاي جستجوست.تنها شرط در اينجا دريافت لينك به طور طبيعي يا ارگانيک اين است كه براي دريافت چنين لينک‌هايي در زير برخي نکات مفيد براي به دست آوردن آن‌ها آمده است:

  • ساخت اطلاعات درست و واقعي
  • به اشتراک گذاشتن دانش خود
  • شرکت‌کننده فعال در سيستم‌عامل‌هاي مختلف شبکه هاي اجتماعي
  • ارائه پاسخ به پرسش‌هاي آنلاين
  • ايجاد ارتباط
  • ارائه خدمات به جامعه به‌صورت رايگان

بهينه‌سازي تلفن همراه

تاثير بهينه سازي تلفن همراه در بهينه سازي سايت

در سال 2015، جستجوي تلفن همراه بيش از جستجو در دسکتاپ انجامشدكه اين روند حتي در سال 2016 برگزار خواهد شد كه ترافيک تلفن همراه به عنوان قوي‌ترين ترافيک، از اهميت بسيار بيشتر از ترافيک دسکتاپ پيش‌بيني‌شده است در 5 سال آيندهبه گفته گوگل، يک وب سايت استاتيك موردنياز نمي‌باشد.

 

بهينه‌سازي اينترنتي نرم افزار

تاثير بهينه‌سازي اينترنتي نرم افزاردر بهينه سازي سايت

براي بقا در اين دنياي به شدت رقابتي، شما بايد به دنبال پيدا کردن مخاطب براي برنامه خود باشيد.نرم افزار بهينه‌سازي اينترنتي يا ASOيکي از مؤثرترين روش‌ها براي اجراي بازاريابي نرم افزار تلفن همراه است. ASO تضميني براي نشان دادن اين است كه نرم افزار تلفن همراه براي جستجو نمايش داده مناسب است.پيدا کردن کلمات کليدي مناسب و يا موضوعات ، بخش اساسي و قابل‌توجهي از بهينه‌سازي اينترنتي نرم افزار است و به عنوان موارد جستجوي دقيق از مخاطبان خود توصيف مي‌خواهد.

SEOمحلي(مطالعه تحقيقات سفارشي)

تاثيرSEO محلي (مطالعه تحقيقات سفارشي) در بهينه سازي سايت

با پيشرفت شاخص‌هاي محلي گوگل و ورود دستگاه‌هاي پوششي، جستجوهاي محلي نتايج دقيق‌تري را فراهم مي‌کند.به جاي جستجو در سطح‌هاي بزرگ‌تر هنگام جستجو براي يک کسب و کار خاص، نتايج را از محله يا خيابان گوشه‌اي خود شروع مي‌کند.

صداي SEO

تاثير صداي SEOدر بهينه سازي سايت

صدايSEOکل رابط کاربري تلفن همراه را به جستجو در دوره‌هاي مختلف تغيير داده است بطوريكه.هنگامي که درخواست‌هاي صوتي ساخته شد ، نتايج نشان مي‌دهد کاربران توانستند اطلاعات بيشتري در مورد يک ليست خاص به دست آورند. فايل هاي صوتي ارزش اضافه کردن به وب سايت را به‌منظور حضور در نتايج جستجو را دارند.


indexشدن محتواي شبكه هاي اجتماعي

تاثير  indexشدن محتواي شبكه هاي اجتماعي در بهينه سازي سايت

جستجو در تلفن همراه براي يک نوع اخبار خاص، نتايج حاصل شامل توييت هاي موجود در توييتر و فيس‌بوک است.بيشتر سيستم‌عامل‌هاي محتواي اجتماعي در سال 2016 در دسترس موتورهاي جستجو قرار گرفته است.پست هاي رسانه هاي اجتماعي به عنوان ارزش درصفحات وب بطورجداگانه مطرح مي شوند.از نظرSEO، تفاوت بين "رسانه هاي اجتماعي" و "وب" كم است.

بهينه‌سازي نرخ تبديل

تاثير بهينه‌سازي نرخ تبديل در بهينه سازي سايت

بهينه‌سازي نرخ تبديل فرآيندي است كه با استفاده از بازخورد مشتري همراه با تجزيه‌وتحليل به‌منظور بهبود عملکرد وب سايت شما انجام مي‌شود.نرخ تبديل بهتر با ROIبهبود برابر است.بهينه‌سازي تبديل اين است كه براي محافظت از دامنه بايد توجه روي بازديدکنندگان باشد و چيزي كه به آن‌ها ارائه مي‌شود دقيقاً چيزي باشد كه آن‌ها مي‌خواهندمهم اين است که در نظر داشته باشيد که در بهينه‌سازي همه‌چيز، نوع مناسب از مشتريان براي کسب و کار خود را نگه‌داريد. در سال 2016بيشتر از اين روش براي بهينه‌سازي انبوه تبديل استفاده خواهد شد.

حضور در شبکه هاي اجتماعي

تاثيرحضور در شبکه هاي اجتماعي در بهينه سازي سايت

در سال 2016، حضور اجتماعي براي کسب و کار مهم‌تر است. نتايج جستجو در گوگل نشان مي دهد كه در حال حاضر نتايج فيس‌بوک و توييتر زماني که شما در جستجوي يك خبر تازه هستيد، و در سال هاي آتي شما نتايج جستجوي خود را در اين رسانه هاي اجتماعي پيدا خواهيد كرد.درنتيجه، خط مرزي بين "رسانه هاي اجتماعي" و "وب" بيشتر در سال 2016 از ديدگاه جستجوگرها مبهم خواهد شد.

برچسب زدن صفحه

تاثير برچسب زدن صفحه دربهينه سازي سايت

در سال2016 بيشتر از جستجوهاي تلفن همراه استفاده مي‌شود، که كاهش جستجو دسکتاپ را تجربه خواهيد کرد. اين تغيير افزايش نياز به برچسب زدن صفحه كه به شيوه‌اي مکرر براي کسب‌وکار انجام مي‌شود رانشان مي دهد كه اين نتايج براي کاربران تلفن همراه است که نياز به مرورگرها و دستگاه‌هاي مختلف براي بارگذاري صفحات متفاوت را از بين مي‌برد.

در سال2016 بهينه سازي سايت به 3مرحله تقسيم مي‌شود:

مراحل seoبراي بهينه سازي سايت

  • آگاهي: در اين مرحله، شما بايد بر روي يک استراتژي کارکنيد که اين اطلاعات را فراهم مي‌کند. اصل، محتواي بازاريابي است که آن‌ها را از يک مشکل و اطلاعات مرتبط مطلع مي‌کند.
  • نظر: در اينجا شما به آن‌ها مجموعه‌اي از راه‌حل‌هاي که بهترين راه براي حل مشکلاتشان است به آن‌ها معرفي مي‌کنيد. گزينه‌هاي زيادي را به آن‌ها معرفي مي‌کنيد سپس به آن‌ها كمك مي‌کنيد بهترين و مناسب راه را انتخاب كنند.
  • تصميم‌گيري:در اين مرحله که در آن مخاطبانتان يک تصميم را گرفته‌اند و بر يک نقطه که پيش روي آن‌هاستبه توافق رسيده‌اند.شما بايد محتوا و انگيزه‌اي به آن‌ها بدهيد که آن‌ها را به حرکت روبه‌جلو بدون ترديد تشويق كند.

تبليغات تلفني

تاثير تبليغات تلفني در بهينه سازي سايت

نمونه‌ي پيشرفته‌اي از تماس‌هاي تلفني است .در تبليغات مبتني بر فقط تماس، شماره تلفن اولين چيزي است که با استفاده از اندازه فونت بزرگ‌تر و رنگ‌هاي مختلف قابل‌مشاهده است و به‌طورمعمول ساخته مي‌شود..نکته قابل‌مشاهده دوم اين است كه دکمه تماس را قادر مي‌سازد که يک تماس سريع و آني اتفاق بيافتد.

بيگانگي ازکلمه کليدي در جستجو

تاثيربيگانگي از کلمه کليدي در جستجو در بهينه سازي سايت

در سال 2016، شما ديگر قادر به استفاده از يک استراتژي SEO براي همه سيستم‌عامل‌ها و يا همان ليست از کلمات کليدي براي هر پلت فرم نيستيد.در عوض، شما مجبور به استفاده از:

  • صداي:SEOقوانين الگوريتمي است که براي هر بهينه‌سازي تلفن همراه كه به‌خوبي براي جستجوي صوتي کار مي‌کند قابل‌اجرا هستند. شما همچنين بايد با استفاده از دانش گراف گوگل و استراتژي SEOمحلي كه درجه اول در دستگاه‌هاي تلفن همراه به عنوان صداي جستجو رخ مي‌دهد استفاده كنيد.
  • SEOمحلي:شما مي‌توانيد از اهرم گوگل براي اين موضوع استفاده كنيد.
  • SEOموبايل:شما مي‌توانيد از کلمات کليدي تلفن همراه کليدواژه گوگل و ابزار آناليز گوگل(به قسمت مخاطب برويد، سپس با کليک روي تلفن همراه و سپس به بررسي اجمالي در RHS براي فيلترينگ برويد)استفاده كنيد. اگرچه ممکن نخواهد بود كه کلمات کليدي تلفن همراه با استفاده از بينک آگهي اطلاعات، شما مي‌توانيداز يک ترفند کوچک استفاده کنيد و اهرم قابليتتكميل خودكاردر تلفن همراه کلمات کليدي مورد نظر بينک را دريافت كنيد.
  • برنامهSEO: SEO براي برنامه هاي تلفن همراه و يا )ASO برنامه بهينه‌سازي فروشگاه(در سال 2016 بسيار مهم خواهد بود که به شما اين اطمينان را مي دهد كه برنامه‌تان شمارا به مخاطب درست مي رساند. ASO تبديل به بخشي جدايي‌ناپذير از بازاريابي نرم افزار تلفن همراه مي‌شود که کارآمدترين و ارزان‌ترين راه براي جذب برداشت طبيعي و نصب. خواهد بود.

بهينه‌سازي جعبه جستجو:

تاثيربهينه‌سازي جعبه جستجو در بهينه سازي سايت

بهينه‌سازي جعبه جستجو يك روش فريب الگوريتم گوگل براي قرار دادن وبلاگ خود و يا نام تجاري در گوگل است.همان‌طور بسياري از بازاريابان اينترنتي با استفاده از بهينه‌سازي جعبه جستجو براي حفظ نام تجاري خود گوگل را تحت تأثير قرارمي دهند. تكرار و بازديد از يك سايت باعث افزايش نرخ بهينه سازي ساز مي‌شود.

لينک‌هاي خروجي

تاثيرلينک‌هاي خروجي در بهينه سازي سايت

گوگل ماهيت مقاله شمارا با استفاده از لينک‌هاي خروجي مشخص مي‌کند.اگر شما به يک منبع قابل‌اعتماد لينك دهيد، گوگل سايت شمارا به عنوان يکي از سايت هاي مورد اعتماد در نظر مي‌گيرد..با اين حال، اگر کيفيت مقاله مرتبط ضعيف باشد، روي شهرت سايت و رتبه‌بندي جستجوي شما تأثير مي گذارد براي جلوگيري از اين، شما بايد لينک‌هاي خروجي به منابع قابل‌اعتماد را فراهم كنيد.

پيوند شاخه هاي ساختمان

تاثيرپيوندشاخه هاي ساختمان در بهينه سايت

ساختمان پيوند به عنوان يکي از عناصر اساسي SEOنظر گرفته مي‌شود.در حال حاضر، چشم انداز رسانه هاي روز، بازاريابان اينترنتي ترکيب لينک قابل‌توجه است به جاي جمع آوري دسته لينک بي فايده است.براي حفظ در دنياي رقابتي امروز، بازاريابان بايد محتواي منحصر به فرد و جديد را منتشر کنند و تنها آن لينک‌هايي که براي ترويج و يا حمايت از پيام اصلي ارائه شده‌اند را قرار دهد.گوگل هميشه سايت هايي که توانايي ارائه پاسخ براي جستجو را دارند درنتيجه ليست جستجوها سايت در رتبه بالا قرار مي دهد و تشويق مي‌کند. ترکيب لينکهايي از اين وب سايتها تا حد زيادي به شما به افزايش کيفيت محتواي وب سايت شما در سال 2016 کمک مي‌کند.

پايان مزارع محتوا

تاثيرپايان مزارع  محتوا بهينه سازي سايت


اينطوركه به نظر مي رسد يك بن بست براي مزارع محتوا در سال2016 وجود خواهد داشت.وب‌سايت‌هايي كه با مقالات رباتيك كه با استفاده از مزارع محتوا توليد و پرشده اند هدفمند مي شوند كه در سال 2016 اين سايت ها توسط گوگل تنبيه مي شوند .شانس رتبه‌بندي در SERPsبراي اين وب سايت بسيار کمتر وبراي برخي از سايت ها ،مزارع محتوا مثل يک ضربه‌ي پنالتي بزرگ است.

نتيجه

چشم انداز روندهايSEOدر سال 2016 تحت تأثير قرارميگيرد ،پس صاحبان سايت و بازاريابان بايد به "تلفن همراه"و ساخت استراتژي قوي بازاريابي تلفن همراه فكر كنند چراکه تلفن همراه نسخه بعدي از بازاريابي ديجيتال است.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت