فصل دوازدهم: نتیجه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
حدود چند ماهی است که سایت mrsz.ir بصورت هفتگی یک مقاله در مورد CRO ( یا Conversion Rate Optimization ((که به زبان پارسی بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت می گویند)) )برای عموم قرار می دهد
این مقاله آخر در مورد بحث CRO است و در این مقاله نتیجه گیری 11 فصل گذشته را قرار داده ایم
اکنون که در امر CRO به یک حرفه ای بدل گشته اید، قدم بعدی چه خواهد بود؟
اگر در گذشته پشتیبانی سازمانی یک چالش برای شما بود، اکنون با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید می توانید در مورد کیس خود بحث کنید.
شما اکنون قادر به ساخت یک برنامه CRO بطور صحیح هستید، و ابزارهایی را که برای اجرای تست ها جهت یافتن مسیر صحیح نیاز دارید، در اختیار دارید.
در حالیکه شاید کمی مبالغه به نظر برسد، بار دیگر به این موضوع اشاره خواهیم کرد، بهینه سازی یک روند استراتژیک و دوره ای است. علیرغم اینکه شما اکنون دیگر یک مبتدی نیستید، همیشه جای پیشرفت وجود خواهد داشت. ایده های موفق شما ممکن است همیشه موفق نباشند، بنابراین احساس آسودگی نکنید. همیشه به دنبال پیشرفت باشید.
لازم است که چند نکته را در مسیر بهینه سازی همواره به یاد داشته باشید:
• اجرای تست ها هیچوقت پایانی نخواهد داشت.
• حدس و گمان می تواند یک نقطه شروع خوب باشد، اما ...
• داده ها نقش اصلی را ایفا می کنند- به هیچ وجه نظرات را بر حقایق ترجیح ندهید.
• صرف مبالغ زیاد در راه تبلیغات بدون حذف موانع در مسیر کانون تبدیل عملا به هدر دادن منابع مالی محسوب می شود.
• فلسفه spray and pray طرح یا استراتژی مناسبی نیست.
• همه چیز را تست کنید، اما نه در آن واحد.
• و اگر با پرسشی روبرو شدید همیشه می توانید به راهنمای CRO خود مراجعه کنید.
فصول گذشته
فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2 چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرود فصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت فصل 12 نتیجه گیری