در اینجا چکیده مطلبی از کتاب تبلیغات خلاق درمورد نحوه رفنار با مصرف کننده برای شما قرار دادم
مصرف کننده احمق نیست.او همسر توست
مشکل من با آقای ویبل(به عنوان نماینده یک آگهی تبلیغاتی با فروش موفق،اما اعصاب خردکن و فاقد جنبه های هنری)تاره نیست.
از یک ارزیابی که ویلیام برن باخ(William Bernmach)در سال 1949 انجام داد،این نتیجه به دست آمد که:در کارهای تبلیغاتی،برای افزایش فروش،نباید از هوش و نکته سنجی غافل بود.
به عقیده ی برن باخ،در کارهای تبلیغاتی،نباید مصرف کننده را احمق فرض کرد و نیز نباید به گونه ای برخورد کرد که گویا قصد درس دادن به او در میان است.خود او چنین می گوید:
-"تا زمانی که مردم شما را باور نکرده اند،آنچه را که گفته ایدحقیقت نیست.اگر آنچه را که می گویید،نمی فهمند،شما را باور نمی کنند و اگر به شما گوش نمی دهند،از این روست که،آنچه را که گفته اید،نفهمیده اند.اگر جلب توجه نکنید،به شما گوش نخواهند داد و تا زمانی که شما با استفاده از فدرت خیال خود،چیزهای زنده و جذاب خلق نکنید،توجه شان را جلب نخواهید کرد".