بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

مشتریانی که علاقه دارند نقش خدا را بازی کنند

امتیاز بدهید
(8 امتیاز)

سیزیف(SISYPHS)،پادشاه و بنیان‌گذار شهر کرنیت(CORINTH)،در اساطیر یونان باستان است.خدایان او را محکوم می‌کنند که به‌طور دائم سنگ بزرگی را از پایین به بالای کوه بغلتاند و بعد به تماشای پایین غلتیدن آن بنشیند و دوباره از نو...

در چنین وضعیتی،چگونه باید فهمید که مشتری نقش خدایان و شما هم نقش سیزیف را بازی می کنید؟

فهمیدن این موضوع زمان می برد.پس از نشست های بسیار درباره آگهی و رفت و آمدهای بسیار،می فهمید که آنها خواهان آگهی نیستند.بلکه درباره آگهی،خواهان جلسه هستند.

در مورد این گونه مشتری ها،کار زیادی نمی توان انجام داد.جمله ای قدیمی است که می گوید::تنها راه خروج،ادامه دادن است."گاهی اوقات بهترین کار،دادن غذای روزانه به جانور است.آنهم در حداقل وعده و با کمترین مقدار ممکن.

آنها دوباره خواستار جلسه با شما هستند.همیشه برای ارائه به آنها،چیزی در اختیار داشته باشید.دیوار سالن کنفرانس آنها را در حد انجام وظیفه،از طرح پر کنید.بعد از چند ماه،نزد رئیس خود بروید و زخم های خود را نشانش دهید.احتمالا سیزیف جدیدی در مقابل این قطعه سنگ(طرح) خواهد گذاشت.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت

برچسب بازاریابی