بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

روش های اشتباه بهینه سازی وب سایت

امتیاز بدهید
(15 امتیاز)

 

 

 

1-استفاده از کلمات کلیدی اشتباه : عدم استفاده از keyword stuffing

اضافه کردن کلمات کلیدی بدون دلیل و به صورت اسپم گونه را keyword stuffing میگویند .

این کار باعث بالا رفتن چگالی کلمات کلیدی شما درون یک صفحه به صورت اسپم می شود و میتواند باعث افت وب سایت شما شود. این اتفاق بیشتر در استفاده زیاد از Tag‌ها رخ میدهد . همینطور این که یک مطلب را برای بالابردن تعداد کلمات درونی آن ویرایش کنید و چندین بار کلمات کلیدی خود را در آن فقط به دلیل افزایش رتبه بالاببرید ، مصداق بارزی از keyword stuffing است.

2-مخفی کردن لینک‌ها : دوری از مخفی کردن و فروش لینک‌ها

ایجاد لینک‌های غیر قابل دیدن یا invisible ، به این معناست که شما به صفحه ای لینک میدهید ولی برای کاربران قابل مشاهده نیست . جلوگیری از نمایش داده شدن لینک‌ها به کاربران میتواند برای سایت شما مشکل ایجاد کند . همینطور خرید و فروش لینک کاملا باعث پنالتی شدن سایت شما میشود . شاهد افت خیلی از وبسایت‌هاش فارسی به خاطر خرید و فروش بک لینک بوده ایم.

3- کپی کردن محتوا: هیچ گاه از  یا Duplicate content استفاده نکنید

ایجاد محتوای تازه و با کیفیت زمان میبرد ، برای همین بعضی از شرکت‌ها از محتوا‌های تکراری یا Scraped استفاده میکنند . به عبارت دیگر ، آنها محتوا را از دیگر سایت‌ها کپی میکنند و به نام خودشان درون سایتشان قرار میدهند .البته اگر به صفحه اصلی که مطلب را از آن کپی میکنید لینک بدهید ، جلوی پنالتی شدن شما تا حدودی گرفته میشود ولی در هر صورت ، کپی محتوا کار درستی نیست ، حتی اگر با لینک به مرجع باشد !

4- Page Cloaking چیست        

 Page cloaking تکنیکی است که محتوای نمایش داده به کاربر با آن چیزی که روبات‌های موتور‌های جست وجو میبینند متفاوت است. یعنی اگر صفحاتی که کاربر و موتور‌های جست و جو میبینند متفاوت باشد ، شما یک صفحه را به اصطلاح Cloak کرده اید . این تکنیک میتواند سایت شما را سریعتر از آن چیزی که فکرش را میکنید پنالتی کند !

بهتر است که نگاهی به ساختار سایت خودتان بیاندازید تا ببینید که آیا مشکلات فوق را دارد یا خیر ؟ اگر دارد که هرچه سریعتر آنها را رفع کنید

 

 

 

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت