بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

انواع بهینه سازی سایت

امتیاز بدهید
(4 امتیاز)
انواع بهینه سازی سایت انواع بهینه سازی سایت آموزش بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت به 2 قسمت بهینه سازی سایت درون صفحه یا بهینه سازی سایت برون صفحه یا خارجی تقسیم می شود

سه گروه عمده در جدول تناوبی مربوط به فاکتورهای موفقیت سئو در عرصه موتورهای جستجو وجود دارد که به قرار زیر هستند:

    سئوی درونی سایت(On The Page SEO)
    سئوی بیرونی سایت(Off The Page SEO)
    تخطی ها(Violations)

بهینه سازی سایت درون صفحه یا seo-onpage  چیست؟

این فاکتورها به طور کامل در کنترل مدیر سایت یا برنامه نویس سایت (Publisher) قرار دارند. آیا شما نشانی های مهم HTML که به موتورهای جستجو(و کاربران) برای تعیین رابطه ها کمک می کنند را به کار برده اید؟ چگونه ساختار و معماری سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند و یا مانع آن ها شود؟

بهینه سازی سایت برون صفحه  یا seo-offpage  چیست؟

این فاکتورها در حقیقت فاکتورهایی هستند که مدیرسایت یا برنامه نویس به صورت مستقیم کنترلی بر روی آن ها ندارند. موتورهای جستجو به این دلیل از این فاکتورها استفاده می کنند که آن ها خیلی زود به این نکته پی برده بودند که تنها با تکیه بر سیگنال های کنترل شده توسط مدیر سایت نمی توان به نتیجه دلخواه دست یافت. مثلا ممکن است برخی مدیران سایت سعی کنند خود را مناسب تر و مطابق تر از آن چه که واقعا هستند به موتور جستجو نشان دهند.

با وجود میلیاردها صفحه وب در فضای اینترنت، مرتب سازی فقط بر اساس اطلاعات درون سایتی کافی به نظر نمی رسد و سیگنال های بیشتری برای گزارش دادن بهترین نتایج در یک جستجوی خاص توسط موتور جستجو نیاز است.

فاکتور های تخلف در بهینه سازی سایت

موتورهای جستجو به اجرای سئو توسط افراد علاقه دارند زیرا این کار باعث می شود نتایج جستجوی آن ها بهبود پیدا کند. موتورهای جستجو با فراهم کردن دستورالعمل ها، پست های وبلاگ و ویدئوها سعی در ترغیب کاربران به استفاده از تکنیک های خاصی از سئو دارند. برخی از تکنیک ها که موتورهای جستجو آن ها را "اسپم" یا "کلاه سیاه" می دانند در حقیقت تکنیک های ممنوع به شمار می روند. نتیجه استفاده از این تکنیک ها می تواند برای صفحه شما مجازات های رتبه بندی در پی داشته باشد و یا ممکن است صفحه شما کاملا از طرف موتور جستجو تحریم شود. این تکنیک ها در حقیقت با فریبکاری و دستکاری سعی در ایجاد اختلال در فهم ارتباط واقعی و اعتبار یک سایت توسط موتورهای جستجو دارند.

 

34khane faktorhaye movafaghiat dar seo

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت