بهینه سازی سایت اخبار

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

برندینگ تأییدی چیست؟

امتیاز بدهید
(1 امتیاز)
برندینگ تأییدی چیست؟ برندینگ تأییدی چیست؟ آموزش بازاریابی

برندینگ تأییدی  

که از آن به‌عنوان برندینگ تباری،خانه‌ای و پشت‌نویسی نیز یاد می‌شود از هر دو ایده استفاده می‌کنند و نام شرکت در کنار نام برند،جا می‌گیرد.

وقتی شرکتی از برندینگ تأییدی استفاده می‌کند کالاها به‌صورت منفرد و قابل‌تشخیص و جداگانه عرضه می‌شوند اما نام سازمان برای تأیید اصل بودن و بالا بودن کیفیت،همه‌جا حضور یافته و این شعر نظامی را متبادر می‌نماید که "آن‌کس ک ز شهر آشنایی ست ،داند که متاع ما کجایی است " .

این شیوه معمولاً در صنایع خودرو ،هتل‌ها و مؤسسات مالی بیشتر دیده می‌شود و اجازه می‌دهد در عین اینکه برند هویت و جایگاه خود را دارد از ارزش‌های برند گروهی قوت گرفته و به مشتریان در خصوص کیفیت اطمینان بدهد.برندینگ تأییدی به عرضه و معرفی کالاهای جدید در بازارهای اشباع‌شده‌ای که در آن‌ها شکستن یخ بازار بدون تأیید و امضا یک نام معتبر و قوی سخت است ،کمک می‌کند. یکی از مشکلات این استراتژی وقتی رخ می‌دهد که کالای جدید محبوب و مقبول نباشد و به خرابی برند مادر منتج گردد.امضا برند والد بایستی در چشم مشتریان اعتباری به برند امضاشده اضافه کند.

این استراتژی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به‌گونه‌ای در طبقات مختلف عمل کنند که کالاهای متفاوتشان را متمایز نموده و جایگاه‌یابی کنند . در استفاده از این استراتژی در شرکت‌های ایرانی می‌توان به پاکسان،ایران‌خودرو و سایپا اشاره کرد. پاکسان پس از پایان تبلیغاتش در مورد هر برندی ، شعار پاکسان به‌سلامت خانواده می‌اندیشد را اضافه می‌کند.

روش‌های مذکور از هم جدا نبوده و بخشی از یک پیوستارند.برندینگ گروهی متمایل به آخر پیوستار،جایی که همه‌ی ارتباطات شرکت روی همه‌ی برندها اثر دارد بوده در سر دیگر پیوستار برندینگ کالایی است که هر برندی سرنوشت مستقل خود رادار است.

منبع : آموزش بازاریابی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت

برچسب بازاریابی