بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

بدست آوردن پول از خرید با یک نرم افزار

امتیاز بدهید
(6 امتیاز)
بازاریابی اینترنتی| بازاریابی اینترنتی| بازاریابی اینترنتی|

بدست آوردن پول از خرید با یک نرم افزار

بدست آوردن پول از خریدهای شخصی تان شبیه به یک کلاه برداری به نظر می رسد. اما با نرم افزاری که توسط استارتاپ Denver تهیه و توسعه داده شده است می توانید برای خریدهای خاصی، از راه قانونی پول دریافت کنید. می توان گفت نرم افزار Ibotta یک Gamification متناسب با فضای فروش می باشد. Ibotta (برای iOS و آندروید به صورت رایگان در دسترس است) به شما اجازه می دهد که برای خرید برخی آیتم ها از برخی خرده فروش ها پول بدست بیاورید.

خلاصه ای از چگونگی کارکردن این نرم افزار

  • پیش از خرید، شما می توانید از پیشنهادات مختلف از کالاهای متفاوت در نرم افزار انتخاب هایی داشته باشید و سپس وظایف مربوط به آن را تکمیل کنید (نظرسنجی، داشتن ارسال هایی در فیسبوک و یا دیدن یک آگهی ویدئویی ...). شما با این کار می توانید واجد شرایط برای دریافت در نظر گرفته شوید و برای درگیر شدن و ارتباط با هر یک از آیتم ها مثلا .25 یا .5 دلار پول دریافت کنید.
  • شما در این نرم افزار می توانید اگر برای خرده فروشی خاصی پیشنهاد ویژه ای وجود داشته باشد آن را مشاهده کنید.
  • بخش سرگرمی این کار در حقیقت همان خرید کردن شما از این خرده فروشان می باشد.
  • بعد از خرید آیتم ها به شما یک عکس به عنوان رسید و اسکنی از بارکدهای آن ها داده می شود.
  • بعد از تائید، شما می توانید پول حاصل از پیشنهادات تکمیل شده را در حساب PayPal خود داشته باشید.

بدست آوردن پول از خرید با یک نرم افزار

Bryan Leach بنیان گذار شرکت تولید کننده نرم افزار به Mashable در مورد اینکه Ibotta یک نرم افزار کوپن نیست این طور گفته است: این نرم افزار و کارکرد آن اصلا شبیه به دریافت کوپن از روزنامه ها و تماس گرفتن برای آن ها نیست.

توسعه دهندگان Ibotta این آیتم های پیشنهادی را از میان بیش از چهل خرده فروش کوچک و بزرگ از جمله Target، Walmart، Kroger، Walgreens و.... برای خریداران گردآوری کرده اند. علاوه بر این بسته به این که چه چیزی و از کجا می خرید شما می توانید پاداشی نیز دریافت کنید. Leach می گوید خرده فروشان می توانند شما را به برگشت دوباره و تعداد خاصی از خرید تشویق کنند. همچنین می توانند شما را به مصرف کردن مقدار خاصی از چیزی و امتحان کردن طعم ها و بسته بندی های جدید تشویق کنند.

با تعداد رو به رشد کاربران Ibotta (در حال حاضر 700000) این نرم افزار با شتاب بالایی در حال پیشرفت است. نسخه iOS این نرم افزار به صورت برجسته در بخش "New Noteworthy" و در قسمت LifeStyle در iTunes در دسترس می باشد. با توجه به گفته های Leach کاربران این نرم افزار در شش ماه جمعا چیزی در حدود یک میلیون دلار دریافت کرده اند. احتمالا برخی از کاربران بیش از دیگران پول دریافت کرده اند و اینجاست که این سوال مطرح می شود که کاربران به طور میانگین چقدر کسب می کنند. چون تمام کاربرانی که این نرم افزار را دانلود کرده اند نمی توانند به صورت فعال از آن استفاده کنند، Leach فقط به گفتن این جمله در مورد میانگین دریافتی کاربران اکتفا کرد "به صورت میانگین کاربران فعال تقریبا پنج دلار در ماه کسب کرده اند".

بدست آوردن پول از خرید با یک نرم افزار

آیا این که بازی برد-برد است؟

Ibotta مدل جالبیست که در آن هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان سهیم هستند. خریداران هر روز برای خریدشان پول دریافت می کنند و در مقابل کمپانی ها و خرده فروشان نیز از این که برندشان درگیر مراحل خرید شده است، اعتبار و شهرت بیشتری کسب می کنند و به نوعی برای خودشان وفاداری نسبت به برند ایجاد می کنند.

برخلاف کوپن ها که منقضی می شوند، Ibotta سعی دارد نقش مهمی و پایداری در عادات مصرف کنندگان ایفا می کند. به عنوان مثال شما با خرید یک کره بادام زمینی با یک کوپن تخفیف که این هفته ارائه شده است ممکن است با ارائه کوپن تخفیف دیگری در هفته بعد برای برند دیگری از کره بادام زمینی به خریدن آن اقدام کنید. اما با استفاده از Ibotta شما با خرید یک کره بادام زمینی از یک برند برای دریافت دوباره پول و تکرار خرید از همان برند تشویق می شوید. قطعا این روش جدید در خرید برای خریداران جالب و هیجان انگیز خواهد بود. چگونه ممکن است خریداران واقعی بتوانند تا با یک سرویس ارتباط برقرار کنند؟

به گفته Leach در حال حاضر بیش از پانزده میلیون ارتباط با نام های تجاری برقرار کرده است. او همچنین می گوید اطلاعات خرید به دست آمده از این روش به برندها اجازه می دهد به صورت Real Time از رفتار خریداران خود آگاهی یابند. به عنوان مثال می توانند از تعداد بازخرید های انجام شده برای یک پیشنهاد و آمار مصرف کنندگان اطلاعات دقیقی بدست آورند.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت