بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

اپل واچ، اپل اسپرت و اپل ادیشن سه محصول جدید اپل

امتیاز بدهید
(15 امتیاز)
اپل واچ، اپل اسپرت و اپل ادیتیشن سه محصول جدید اپل| اپل واچ، اپل اسپرت و اپل ادیتیشن سه محصول جدید اپل| آموزش بازاریابی اینترنتی|

سه محصول جدید کمپانی اپل به نام های  Apple Watch و Apple Edition و  Apple Sport  که تاثیر فوق العاده ای در بازاریابی ازجمله بازاریابی  اینترنتی خواهد داشت .

 

مقاله زیر در مورد آشنایی با این سه محصول جدید شرکت اپل و تاثیر تکلونوژی این سه بازار رقابت دازد

در این مقاله با موارد زیر اشنا می شوید

 

آیا این محصول راهی برای ارائه محصولات و سرویس ها توسط بازاریابان فراهم خواهد کرد؟

آشنایی با Apple Watch و Apple Edition و  Apple Sport

تاثیر Apple Watch در بازار نرم افرار و بازاریابی اینترنتی

تاثیر Apple Watch در پرداخت های اینترنتی

تاثیر Apple Watch در شبکه های اجتماعیGeofencing و Apple Watch

تاثیر اپل واچ  برزندگی سالم

 

 

پنج راهی که ساعت اپل موسوم به Apple Watch به وسیله آن بازاریابی را دگرگون خواهد ساخت

 

پنج راهی که ساعت اپل موسوم به Apple Watch به وسیله آن بازاریابی را دگرگون خواهد ساخت

 

شما حالا به وسیله ساعت جدید شرکت اپل هر کاری که بخواهید می توانید انجام دهید.

 

آیا این محصول راهی برای ارائه محصولات و سرویس ها توسط بازاریابان فراهم خواهد کرد؟

پس از انتظارات طولانی اپل به زودی ساعت خود به نام Apple watch را ارائه خواهد کرد. بله درست است شاید این محصول گران باشد و واقعا وسیله ضروری محسوب نشود اما خواهید دید که باز مردم آن را خواهند خرید.

گجت های پوشیدنی در حال نفوذ در زندگی انسان ها هستند، بازاریابان  باید تاکتیک های بازاریابی خود را با این تکنولوژی های جدید سازگار کنند زیرا در این بازار رقابتی بدون آشنایی با راه های ایجاد تعامل جدید شانس شما کمتر خواهد بود.

برخی از این تاکتیک ها هم اکنون با تلفن های همراه امروزی انجام می گردد، اما این ابزار پوشیدنی جدید کم کم در حال ابراز وجود هستند و در آینده نزدیک با زندگی روزمره مردم عجین خواهند شد. اپل در وب سایت خود این چنین بیان کرده است:

"Apple Watch فصل جدیدی در ارتباط مردم با تکنولوژی رقم خواهد زد. این محصول شخصی ترین چیزی است که تا به حال تولید کرده ایم و اولین وسیله پوشیدنی است که اپل تولید کرده است."

در زیر به چند نکته کوتاه در مورد این وسیله اشاره شده است:

این ساعت iWatch  نامیده نمی شود و نام آن Apple Watch می باشد.
اگر می خواهید با این ساعت کار کنید، نیازمند یک گوشی آیفون نسبتا جدید (5s, 5c, 5, 6) خواهید بود که باید در فاصله نزدیکی نسبت به ساعت قرار گیرد.

سه نسخه از این ساعت موجود خواهد بود.

نسخه پایه آن قیمت آغازین 350 دلاری خواهد داشت و برای سادگی آن را همان Apple Watch می نامیم.

نوع دوم Apple Sport    است که در دو اندازه ارائه می شود، این مدل نسبت به مدل پایه 30 درصد سبک تر است.

نسخه سوم  Apple Edition نام دارد و در ساخت آن از طلای هجده عیار استفاده شده است.
همه مدل ها مجهز به سنسورهای درونی برای اندازه گیری ضربان قلب، مسافت و سلامت کلی قلب هستند.
NFC(Near Field Communication) به شما امکان استفاده از سیستم پرداخت وایرلس اپل موسوم به Apple Pay را خواهد داد.
این ساعت در اوایل سال 2015 میلادی در بازار موجود خواهد بود.

حالا که درک عمومی از این دستگاه جدید کسب کردید، حال زمان آن رسیده است با راه های مختلفی که از این ابزار می توانید برای بهبود بازاریابی استفاده کنید کمی آشنا شویم.

1.نرم افزارها

تیم های تدارکات باید آماده بازبینی پیشنهادات از سوی توسعه دهندگان نرم افزاری برای ساخت نرم افزار برای این ساعت جدید باشند. در ماه های آینده، بازاریاب ها باید آماده این باشند همانطور که با ابزار فعلی در تلفن همراهشان و نرم افزارهای آندروید برای اهداف بازاریابی خود استفاده می کنند بتوتنند با این وسیله جدید نیز کار کنند.

قطعا برای توسعه دهندگان نرم افزاری بسیار وسوسه انگیز خواهد بود که سعی کنند نرم افزارهای موجود برای تلفن های هوشمند را برای این ساعت تبدیل کنند اما باید برای این کار مراقب خصوصیات این ساعت باشند. اگرچه این ساعت امکانات کاربردی مفیدی همچون NFC و سنسورهای متنوع بهره می برد، اما محدودیت هایی مانند صفحه نمایش کوچک، نداشتن دوربین و صفحه کلید را نیز باید مدنظر قرار داد.

 

ایجاد بازار تولید نرم افزار برای اپل واچ

برای کار کردن با این ساعت باید گوشی آیفون شما در نزدیکی گوشی باشد، بنابراین بازاریاب ها باید نگاهی نیز به گسترش نرم افزارهای خود برای استفاده از این ساعت داشته باشند. تلفن همراه برای مشاهده کردن ویدئو، تایپ کردن و یا خواندن متون طولانی استفاده می گردد این در حالی است که شما به وسیله نرم افزارهای ساعت می توانید اخطارها و اعلان ها را دریافت کنید، موسیقی گوش کنید و یا این که به وسیله این ساعت می توان ورودی های کوتاه و ساده ای را وارد کرد.

در واقع می توان گفت تلفن همراه شما و نرم افزارهای ساعت هوشمندتان با یکدیگر همکاری خواهند کرد و می توانید بسیاری از کارهایی که هم اکنون برای انجام آن مجبور به استفاده از تلفن همراه هستید را با این ساعت انجام دهید.

2.پرداخت ها آنلاین

خرده فروشانی که هنوز سیستم های پرداخت خود را برای قبول NFC به روزرسانی نکرده اند باید آماده خیل عظیم خریداران جوان باشند که مشتاقانه علاقه دارند با تکان دادن دستشان اقدام به پرداخت از کارت های اعتباری شان بکنند. این ساعت به مانند تلفن همراه آیفون از نرم افزار حساب بانکی (Passbook) بهره می برد کاربران به وسیله آن می توانند اطلاعات پرداختی خود را ذخیره کنند. برای این که سیستم پرداخت این ساعت برای شما فعال باشد باید یک گوشی با قابلیت NFC مانند آیفون 6 یا 6 پلاس برای ارتباط موجود باشد. متاسفانه اطلاعات و جزئیات بیشتری برای پیش نیازهای این ساعت ارائه نشده است و باید تا زمان ورود آن به بازار صبر کرد.

پرداخت اینترنتی توسط APPLE WATCH

بازاریاب ها می توانند از این قابلیت در تبلیغات خود استفاده کنند، مثلا این که روی شیشه فروشگاه بنویسند "این فروشگاه به سیستم پرداخت اپل مجهز می باشد". این مساله را می توان به تبلیغات تلویزیونی نیز گسترش داد، در نتیجه شما نیاز دارید در تبلیغات تان به فواید استفاده از این ساعت برای پرداخت ها اشاره داشته باشد.

3.رسانه های اجتماعی

بر کسی پوشیده نیست که خریداران هدف اپل برای Apple Watch، بزرگ ترین گروه مشتریان محتوای اجتماعی را در سراسر جهان تشکیل می دهند. باور این مساله سخت نیست که میزان استفاده از رسانه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و منطقی به نظر می رسد که داشتن که داشتن همیشگی توییتر و فیسبوک روی ساعت تان باعث رشد مراودات اجتماعی شما خواهد شد.

تاثیر APPLE WATCH بر شبکه های اجتماعی برای افزایش اشتراک گذاری ولایک

بازاریاب های باهوش می توانند از این رشد و توسعه با ایجاد محتوایی که به طور خاص برای این ساعت های کوچک تهیه شده اند بهترین بهره را ببرند. ارتباطات کوتاه و ساده مانند به روزرسانی وضعیت و تصاویر بر روی این دستگاه به مراتب نسبت به دیدن ویدئو و خواندن مقالات و وب سایت ها آسان تر و بهتر است.

ایده ای که در پشت بازاریابی توسط رسانه های اجتماعی در ساعت های هوشمند وجود دارد، افزایش لایک ها و +1 ها و دسترسی به محتوای مناسب برای این ساعت ها می باشد. قطعا برای کاربران این ساعت گذاشتن کامنت بر روی مطالب کار ساده ای نخواهد بود بنابراین بهتر است استراتژی های اجتماعی تان را برای این قبیل مسائل اصلاح کنید.

4.Geofencing/iBeacons

بازاریاب هایی که به قدرت در حال ادامه فعالیت های شان هستند از این که توسعه دهندگان نرم افزاری در حال توسعه قابلیت Geofence هستند قطعا خوشحال خواهند شد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد زمان عبور از کنار محلی خاص بتواند با آن مکان تعامل داشته باشد، تصور کنید که به وسیله این ویژگی خرده فروشان و صاحبان رستوران ها می توانند از عبور کاربر از کنار فروشگاه شان آگاه شوند و تعامل برقرار کنند. این قابلیت فعلا برای تلفن های همراه فعال است، بدون شک ارتباط تان زمانی که این اخطارها و پیغام ها را توسط بازخورد لامسه ای مانند یک ضربه مجازی دریافت کنید برای شما جالب تر خواهد بود.

شاید تجربه خریدتان وقتی در یک مجتمع تجاری راه می روید با دیدن این که کدام فروشگاه ها بهترین پیشنهادات، جدیدترین کالاها و بیشترین گستردگی کالا را دارند بهتر از گذشته شود. ممکن است در زمان نهار در یک شهر شما و دوست تان در حال قدم زدن در خیابان باشید و تصمیم دارید که برای خوردن نهار به یک رستوران بروید در این لحظه ناگهان ساعت تان به شما اعلام کند که شما در حال عبور از نزدیکی رستورانی هستید که کوپن تخفیفی با ده درصد تخفیف دارد واین کوپن فقط تا 15 دقیقه دیگر اعتبار دارد.

بازاریاب ها باید با توسع دهندگان خود وارد تعامل شده و این قابلیت را در تمام فروشگاه های خود فعال سازند. آن ها به سیستمی نیاز خواهند داشت که این مطالب و کوپن های تخفیفی را برایشان مدیریت کند. این ارتقا پروژه کوچکی نیست اما به نظر می رسد که این گونه مسائل آینده خرده فروشی را تغییر خواهند داد.

5.زندگی سالم

تقریبا هر شرکتی می تواند در پس دلایل اجتماعی به دنبال زندگی سالم باشد. حتی اگر شما فست فود درست می کنید باز هم می توانید به فکر سلامت خریداران تان باشید. چرا نباید این فعالیت ها را در تلاش های بازاریابی تان جای دهید؟

"برند X می خواهد شما سالم باشید، بنابراین به شما 10 درصد در خرید آینده تان به شرط این که امروز زمانی را به ورزش اختصاص دهید، خواهد داد. فقط کافی است نتایج مربوط به ورزش تان را در ساعت به ما نشان دهید تا از این تخفیف بهره مند شوید."

شرکت Wallgreen معمولا برنامه های تشویقی برای ارتقای سلامت ارائه می دهد که در این برنامه هر یک از اعضا با امتیازاتی که با اندازه گیری وزن، فشار خون،میزان تمرینات و ... بدست می آورد پاداش دریافت می کند. این برنامه تشویقی پیش از این توسط برخی از ابزار پوشیدنی اجرا شده است و طبق گفته Wallgreen این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک پاداش هایی برای انتخاب غذای سالم نیز در نظر بگیرد.

حال این سوال مطرح می گردد که که چگونه می توان کارکنان را به ورزش کردن تشویق کرد؟

"در شرکت Y ما کارکنان خود را به داشتن یک زندگی سالم تشویق می کنیم. برای کمک به آن ها به هر کدام یک Apple Watch می دهیم. هر یک از کارکنان که به حدنصاب های تعیین شده برسد برای یک سال کارت عضویت رایگان باشگاه ورزشی و دیگر امکانات ورزشی دریافت می کند". آیا شما دوست ندارید در چنین شرکتی کار کنید؟

قطعا کارکنان این مساله که کارفرمای آن ها نگران سلامتی شان است را به خوبی قدر خواهند دانست و از این مساله خوشنود می شوند. کارفرمایان نیز قطعا از کم شدن روزهای بیماری و غیبت کارکنان و افزایش زمان کار آن ها خوشحال خواهند شد. اپل نیز در این بین از فروش تعداد زیادی ساعت برای این کارها خرسند خواهد بود.

 تاثیر اپل واچ بر سلامت انسان

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت