بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

چه مقاله ای مورد علاقه گوگل هستند

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)

چگونه یک مقاله برای سئو بنویسیم

 

بهینه سازی موتور جستجو یکی از تکنیک های مورد استفاده در انتشار در فضای وب محسوب می شود که هدف از آن افزایش بازدید از صفحه وب و افزایش ترافیک می باشد، با استفاده از این تکنیک وب سایت شما در موتورهای جستجو جایگاه بهتری کسب خواهد کرد و نظر خوانندگان بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد. نوشتن یک مقاله خوب برای بهینه سازی موتور جستجو نیازمند بهره مندی از مهارت های نوشتاری مناسب است تا بتوان مقاله ای جالب توجه و خواندنی نوشت، جایگذاری استراتژیک کلمات کلیدی نیز از ملزومات نوشتن یک مقاله در این حوزه به شمار می رود. یکی دیگر از نیازمندی های این کار گنجاندن هایپرلینک ها به منابع خارجی و بلعکس در مقاله تان است، این منابع خارجی باید به گونه ای باشند که بازدید از صفحات شما را افزایش دهند. مراحل زیر را برای فهمیدن این که چگونه یک مقاله برای بهینه سازی موتور جستجو بنویسید حتما مطالعه نمایید.

 

  1. 1)رئوس مطالب مقاله تان را مشخص کنید

 

  • هر مقاله ای باید به خوبی نوشته شود و حاوی مطالب جالب و آموزنده باشد. تا جایی که ممکن است مقاله شما باید نگاه جدیدی از یک موضوع ارائه دهد و با یک شروع خوب و گیرا خواننده را به دنبال کردن آن ترغیب نماید. تا جایی که ممکن است مقاله شما باید حاوی مطالبی باشد که به نوعی برای خوانندگان شما مهم باشد. به طور خلاصه می توان گفت مقاله تان باید سودمند، سرگرم کننده و یا حاوی مطالب باارزشی باشد.
  • مقاله ای که خوب نوشته شده باشد و محتوی مناسبی داشته باشد قطعا ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد، در حقیقت این افزایش ترافیک توسط خوانندگان مطالب وب سایت شما ایجاد می شود. این مساله باعث می شود که وب سایت تان برای لینک مارکترها (کسانی که سایت شان را به سایت شما لینک می کنند) جذاب تر شود و از طرف دیگر احتمال این که تبلیغ کنندگان از صفحه شما برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند نیز افزایش خواهد یافت.

 

  1. 2)لیستی از عبارات و کلمات کلیدی برای مقاله خود تهیه کنید

 

گنجاندن METADATA که قسمتی از کد HTML محسوب می شود در صفحات برای ناشر(PUBLISHER) شما اهمیت دارد.

 

  • عبارات کلیدی و کلیدواژه ها، کلمات یا ترکیبی از کلمات هستند که مردم برای جستجوی اطلاعات در مورد موضوعی که شما پیرامون آن می نویسید از آن ها استفاده می کنند.

 

برای مثال عبارات کلیدی برای مقاله ای با موضوع "جا به جایی" می توانند عباراتی مانند "بسته بندی و جا به جایی" یا "بارگیری یک کامیون حمل بار" باشد، همچنین برای کلیدواژه ها می توانید از مواردی مانند "نقل مکان کردن" یا "نقل مکان" استفاده کنید.

 

  • عبارات و کلمات کلیدی توسط اسکریپت هایی که موتور جستجو به هر صفحه ای در اینترنت ارسال می کند ثبت می شوند، این اسکریپت ها به اصطلاح " اسپایدر یا عنکبوت" نامیده می شوند. این اسپایدرها در سراسر صفحات وب و وب سایت ها می خزند و آن ها را از نظر محتوا و کیفیت محتوا تجزیه و تحلیل می کنند. یکی از راه هایی که آن ها بتوانند این کار را انجام دهند این است که کلیدواژه ها و عبارات کلیدی را برای تعیین موضوع یک صفحه ثبت کنند. آن ها همچنین این موضوع که هر کلیدواژه یا عبارت کلیدی چگونه استفاده شده است را تشخیص می دهند. آن ها درستی یک صفحه از نظر دستوری و نوع هایپرلینک های ورودی و خروجی را نیز تشخیص می دهند. هایپرلینک ها در حقیقت لینک هایی هستند که شما را به صفحاتی که به نوعی با موضوع شما ارتباط دارند، پیوند می دهند.

 

  1. 3)مقاله خودتان را بنویسید

 

  • از درست بودن مقاله از نظر گرامری و نبود اشتباهات املایی اطمینان حاصل کنید.
  • برای مقاله خود عنوان انتخاب کنید.
  • آن را به پاراگراف های کوتاه با سرفصل های فرعی بشکنید.
  • تا جایی که امکان دارد از کلیدواژه ها و عبارات کلیدی در ابتدای مقاله استفاده کنید، ترجیحا سعی کنید در جمله اول یا دست کم در پاراگراف اول از آن ها استفاده کنید.
  • از کلمات و عبارات کلیدی بیش از اندزه استفاده نکنید. آن ها را به طور طبیعی در سراسر متن پراکنده کنید. چگالی پیشنهادی برای کلیدواژه بین یک تا سه درصد می باشد.
  • ·کلیدواژه ها و عبارات کلیدی با اهمیت را در عناوین و سرفصل های فرعی به کار ببرید.
  • هر کجا که در متن منطقی به نظر می رسید، کلمات و عبارات کلیدی را به صورت برجسته یا مورب بنویسید.

 

  1. 4)هایپرلینک ها را در مقاله خود به کار ببرید

 

  • ·هایپرلینک ها راه های ارتباطی به صفحات وب مرتبط با موضوع شما هستند. شما می توانید با مشخص کردن یک کلمه یا عبارت و افزودن آدرس وبی که قصد دارید به آن متصل شوید این کار را انجام دهید. از کیفیت سایت هایی که به آن ها لینک می شوید حتما اطمینان حاصل کنید.

 

  1. 5)لینک هایی به مقاله تان بسازید

 

  • ·اگر شما یک مقاله بزرگ وخوب دارید، شما حالا باید آن را منتشر کنید و اجازه دهید که دنیا از آن آگاه شود. شما می توانید به سادگی با به اشتراک گذاشتن یک لینک به مقاله تان در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک یا توییتر و یا تشویق دوستان خود برای انتشار آن، این کار را آغاز کنید.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت