بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

نحوه افزایش بازدید وب سایت بصورت رایگان

امتیاز بدهید
(17 امتیاز)

نحوه افزایش بازدید وب سایت

اولین راهکار برای افزایش بازدید سایت شما این است که آپدیت منظم داشته باشید و تمام ترافیک سایتتان را به بازدیدهای منظم تبدیل کنید. آپدیت به معنی این نیست که شما نوشته‌های پراکنده بنویسید بلکه دقیقاً برعکس باید سعی کنید تخصصی‌تر کارکنید. پس هم نوشته تخصصی و هم‌زمان آپدیت باید منظم باشد. برای مثال اگر تصمیم گرفتید هر سه روز یک مطلب جدید بنویسید این روند را تا زمانی که حفظ کنید کاربران راضی خواهید داشت. در سئو هم رعایت آپدیت منظم از اهم واجبات است و گوگل و دیگر موتورهای جستجو به این مسئله بسیار دقیق نگاه می‌کنید.

 دومین مطلب برای افزایش ترافیک و بازدید سایت به‌صورت هدفمند این است که بدانید بیشترین ترافیک سایت شمارا موتورهای جستجو تشکیل خواهند داد پس باید به قوانین آن‌ها احترام بگذارید و مطالب خود را سئو کنید. لازم نیست در این زمینه پولی پرداخت کنید بلکه می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان آموزش‌های سئو را بخوانید تا در حین نوشتن یک مطلب جدید هم نیازهای کاربران را در نظر داشته باشید و هم نیازهای موتورهای جستجو را.

لازم به ذکر است درگذشته چندان دور برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ دست به دامن نوشتن مطلب در انجمن‌های مختلف و لینک دادن به نوشته خودشان می‌شدند که دیگر با افزایش درصد ارسالی از موتورهای جستجو وقت گذاشتن روی این کار نتیجه بسیار ناچیزی می‌دهد.

الآن بجای انجمن می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی به فعالیت پرداخت و منتشر کردن متن و نوشته شما در شبکه‌های اجتماعی و ویکی‌پدیا بسیار بهتر نتیجه می‌دهد و به افزایش بازدید سایت می‌انجامد.

افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک سایت هر دو به‌ظاهر دارای یک معنی ولی در باطن متفاوت هستند. افزایش ترافیک سایت ممکن است از هر طریقی به دست بیاید ولی معلوم نیست این ترافیک‌ها به بازدید از سایت شما منجر شود. ممکن است با اسپم کردن بتوانید کاربران زیادی را به‌طرف سایت خود بکشید ولی آن‌ها به‌محض فهمیدن موضوع سریعاً پنجره سایت شمارا می‌بندند.از طرفی اخیراً گوگل امکانی را طراحی کرده که به‌محض اینکه کاربر وارد سایت اسپم شود و بعد دکمه BACK را بزند می‌تواند مشخص کند که دیگر سایت شما برای نتایج جستجوی او نشان داده نشود و زمانی که تعداد زیادی از افراد این کار را می‌کنید گوگل می‌فهمد آن سایت اسپم است و آن را از نتایج جستجوی خود حذف می‌کند.

 

 

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت