بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

تاثیر مرجعیت Authority بر بهینه سازی سایت

امتیاز بدهید
(9 امتیاز)
تاثیر مرجعیت Authority بر بهینه سازی سایت تاثیر مرجعیت Authority بر بهینه سازی سایت آموزش بهینه سازی سایت

تاثیر مرجعیت ، هویت ، تاریخچه  بر بهینه سازی وب سایت

در حالی که موتورهای جستجو تصمیم گرفته اند که به لینک ها و حساب های کاربری برای اعلام نتایج خود اعتماد کنند آیا به چگونگی اعتماد به وب سایت ها اشراف دارند؟ پاسخ این است که آن ها کاملا به اهمیت این موضوع واقف هستند. بسیاری از سئوکاران بر این باورند که اعتبار سایت نقش مهمی در موفقیت یا شکست یک سایت در رتبه بندی ایفا می کند.

Ta.تاثیر مرجعیت (Authority) بر بهینه سازی وب سایت

آیا سایت شما مرجعیت دارد؟ آیا وب سایت شما به عنوان یک رهبر و پیشرو در یک زمینه یا کسب و کار خاص شناخته شده است؟ البته رسیدن به این سطح از مرجع بودن، یک هدف بزرگ برای وب سایت ها به شمار می آید.

هیچکس دقیقا نمی داند که موتورهای جستجو چگونه مرجعیت و صلاحیت وب سایت ها را مورد ارزیابی قرار می دهند، احتمالا برای انجام این کار از چندین سیگنال مختلف بهره می برند. نوع لینک های دریافتی توسط وب سایت شما (تعداد بالای لینک های با کیفیت یا لینک از سایت های همسایه)، مراجعات اجتماعی (از سوی حساب های کاربری معتبر) و تعامل محتوا همگی ممکن است به عنوان پارامترهای دخیل در مرجعیت سایت نقش مهمی ایفا کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که نقد و بررسی های منفی در مورد وب سایت شما می تواند به مرجعیت شما صدمه بزند.

تردیدی وجود ندارد که گوگل به نوعی در تلاش است که مرجعیت سایت ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهد. گوگل از ناشرین خواسته است که در مورد ساختن سایت های با کیفیت که در برابر آپدیت های پاندا ایمن هستند از خود سوالاتی بپرسند.

Th: تاثیر پیشنه یا تاریخچه وب سایت و دامنه بر بهینه سازی سایت

به این دلیل که موتورهای جستجو دائما در حال بازدید از وب سایت شما هستند، این توانایی را دارند که رفتار عادی شما را حس کنند یا بتوانند رفتار شما در گذر زمان را بررسی کنند.

آیا شما به طور ناگهانی به وب سایت هایی که به تعبیر موتورهای جستجو "همسایه های بد" هستند لینک شده اید؟ آیا شما اقدام به انتشار محتوایی کرده اید که به طور عادی سایت شما آن موضوع را پوشش نمی دهد؟ این قبیل مسائل ممکن است زنگ هشدار را برای شما به صدا درآورند.

بیایید از دید دیگری به مساله نگاه کنیم، سایت ها همانطور که افراد تغییر می کنند ممکن است دچار تغییراتی شوند و در اکثر مواقع این تغییرات در جهت بهبود وب سایت ها انجام می گیرد. تغییرات را نمی توان ایزوله کرد. عوامل دیگری نیز برای تعیین این که مساله نگران کننده ای اتفاق افتاده است یا خیر مورد بررسی قرار می گیرد.

به طور نمونه، برای یک سایت با سابقه نقض دستورعمل ها و دریافت جریمه های متعدد، موفقیت در موتورهای جستجو بسیار سخت تر از دیگران خواهد شد. در حالت کلی داشتن یک سابقه خوب می تواند برای شما کمک کننده باشد. سایت هایی که از تاسیس آن ها زمان می گذرد ممکن است با رسیدن به این سابقه خوب راحت تر بتوانند به دستیابی به موفقیت در رتبه بندی ادامه دهند، این در حالی است که سایت های تازه تاسیس باید زمان و تلاش کافی و لازم را برای رسیدن به آن صرف کنند، دستیابی به این مهم ممکن است هفته ها، ماه ها و یا حتی بیشتر زمان ببرد.

Ti. تاثیر هویت (Identity) بر بهینه سازی وب سایت

آیا این خود Benedict Cumberbatch (بازیگر انگلیسی) است که در توییتر فعالیت می کند یا کسی است که هویت او را جعل کرده؟ زمانی که سایتی ادعا میکند که سایت رسمی است آیا واقعا اینگونه است؟ آیا شما کسی که در وبلاگش مشاوره حقوقی به دیگران می دهد را واقعا می شناسید؟ آیا این افراد واقعا وکیل هستند؟

در دنیای واقعی تشخیص این موارد به مراتب ساده تر از دنیای مجازی است. ما اگر بندیکت را در یک کافی شاپ محلی ببینیم به راحتی به هویت او پی می بریم. وقتی کالایی را فروشگاه می بینید به راحتی برای شما چگونگی آن قابل تشخیص است و هنگامی که به دیدن یک وکیل می روید به راحتی و به وسیله گواهی وکالت نصب شده روی دیوار می توانید هویت او را تشخیص دهید.

موتورهای جستجو اهمیت رو به افزایش اطمینان به داده هایی که به اصطلاح "صحیح" هستند را به خوبی درک کرده اند. آمیت سینگال، شخصی که مسئولیت نظارت بر تلاش های گوگل در زمینه جستجو را بر عهده دارد این اهمیت هویت را این گونه بیان می کند:

یک محصول خوب تنها جایی ساخته می شود که ما به خوبی درک کنیم که و که به آن مربوط هستند، یعنی ارتباط ها نیز در کنار محتوا مهم هستند. برای تولید یک محصول خوب ما مجبوریم تمام پردازش های لازم را انجام دهیم. اما اساسا این مساله فقط برای محتوا صدق نمی کند بلکه این موضوع در مورد هویت، ارتباط ها و محتوا در کنار هم صدق می نماید.

هویت شکل های گوناگونی دارد، از برنامه Google Authorship (راهی برای لینک کردن مطالبی که شما ایجاد کرده اید به پروفایل گوگل پلاس) گرفته تا تایید حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر همگی اشکال مختلف تعیین هویت هستند. در مورد توازن بین حریم و گمنامی مناقشات زیادی وجود دارد، موتورهای جستجو همچنان به دنبال کسانی هستند که علاقه دارند پشت محتوایی که تولید می کنند، بمانند.

 

منبع : بهینه سازی سایت

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت