بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت آموزش بهینه سازی سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت

استفاده از لینک ها به عنوان یک فاکتور بیرون صفحه ای جهش رو به جلوی بزرگی در موتورهای جستجو به شمار می رفت، اما با گذر زمان لینک ها به دلایلی ارزش خود را کم کم از دست دادند. برخی از سایت ها در مورد تولید لینک ها خسیسانه رفتار می کنند و برخی دیگر به منظور مقابله با اسپم لینک ها را مسدود می کنند.
برای هموار شدن راه رسیدن به موفقیت وارد رسانه های اجتماعی شوید. اگر لینک ها راهی برای نظرسنجی کاربران در مورد محبوبیت آن سایت باشند، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی بیانگر راهی برای ادامه این رفتار کاربران خواهد بود. سیگنال های اجتماعی فاکتورهای نوظهوری در رتبه بندی به شمار می روند که موتورهای جستجو به وسیله آن می توانند میزان توانایی تعاملات اجتماعی شما در وب را مشخص کنند.

Sr: شهرت و اعتبار در رسانه های اجتماعی

همان طور که لینک ها در نگاه موتورهای جستجو یکسان نیستند، حساب های کاربری موجود در شبکه های اجتماعی نیز یکسان در نظر گرفته نمی شوند. هر شخصی می تواند اقدام به ساخت یک حساب کاربری در این شبکه ها بکند. در این حال ممکن است این سوال پیش آید که چگونه می توان از ساخت مثلا صد حساب کاربری توسط یک کاربر برای انجام فعالیت های جعلی در این شبکه ها جلوگیری کرد؟
در جواب سوال بالا باید گفت هیچ کاری نمی توان کرد تا از این کار جلوگیری شود، اما این حساب های کاربری جعلی غالبا به راحتی قابل شناسایی هستند. این حساب ها ممکن است تعداد انگشت شماری دوست در حساب خود داشته باشند و یا این که توانایی کمی در تبادل چیزهایی که به اشتراک می گذارند از خود نشان دهند.
به صورت ایده آل شما خواهان این هستید که مراجعاتی از حساب های کاربری معتبر داشته باشید. داشتن وجهه مناسب در شبکه های اجتماعی امر بسیار مهمی به شمار می آید. مشارکت شما در پلتفرم های اجتماعی که مربوط به حوزه فعالیت شما هستند به مانند وب سایت و مشتریان شما در محیط واقعی، یک راه مناسب و قابل اعتماد برای گسترش فعالیت تان محسوب می گردد.


Ss: اشتراک گذاری های اجتماعی

به مانند لینک ها، دریافت اشتراک گذاری های با کیفیت اجتماعی یک امتیاز مناسب به شمار می آید، اما در حال کلی میزان بالای اشتراک گذاری ها باز هم می تواند مفید باشد. زمانی که مردم بیشتری به واسطه این اشتراک گذاری ها به سایت و برند تجاری شما سر می زنند نوید اتفاقات خوبی برای شما را می دهد.
بار دیگر بیان می کنیم که مشارکت در سایت های اشتراک گذاری اجتماعی امری تعیین کننده برای موفقیت شما است. اگر شما یک حساب کاربری توییتر، یک صفحه در فیسبوک و یا صفحه ای در گوگل پلاس ندارید، مطمئنا فرصت بزرگی را از دست داده اید. در حقیقت شما با ایجاد نکردن حساب کاربری در این شبکه ها، فرصت داشتن شبکه ای گسترده که بتوانید به وسیله آن محتوا، سایت و نام تجاری خود را منتشر کنید را از دست داده اید.
در گوگل پلاس به خوبی این اهمیت ها مشهود است، یعنی جایی که Ripples (ابزاری برای تجسم داده ها در گوگل پلاس) چگونگی اشتراک گذاری از طریق پلتفرم را نشان می دهند. نتیجه این کار شخصی سازی شدن هر چه بیشتر نتایج جستجو خواهد بود.

منبع: بهینه سازی سایت

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت