بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار در بهینه سازی وب سایت

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار در بهینه سازی وب سایت| تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار در بهینه سازی وب سایت| تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار در بهینه سازی وب سایت|

در این مقاله آموزش بهینه سازی وب سایت در مورد تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار توضیحاتی داده شده است .

موارد زیر در این مقاله توضیح داده شده است

الگوريتم گوگل پنگوئن

الگوريتم گوگل پاندا

الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل

6 روشی که مرغ مگس خوار گوگل آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را شکل می دهد

1.مفيد بودن محتوا

2. جستجوی معنایی برای دست یافتن به نتایج دقیق

3.اعتبار

4. گراف دانش

5. نگاه مرغ مگس خوار به رفتار کاربران

6.تغییر عنوان و توضیحات سایت در گوگل

 

 

 

 

الگوریتم گوگل پنگوئن

الگوريتم گوگل پنگوئن

گوگل براي سايتي که تعداد لينک ورودي به آن از سايت‌هاي ديگر بيشتر باشد امتياز بالاتري قائل شده و آن را در رتبه‌هاي بالاتر جستجو قرار مي‌دهد. پنگوئن گوگل با توجه به تعداد زياد لينک‌گذاري در يک سايت و مرتبط نبودن لينک هاي قرارداده شده با محتواي آن سايت اين اسپمرها را شناسايي نموده و هم وب‌سايت لينک گذارنده و هم وب‌سايت لينک دهنده را جريمه و از ليست جستجوها حذف مي‌کند. الگوريتم پنگوئن وظيفه شناسايي لينکهاي اسپم و سايت هايي را که براي بهبود رنکينگ خود بک ‌لينک خريداري مي‌کنند به عهده دارد.

 

 

 

الگوريتم گوگل پانداالگوريتم گوگل پاندا

پاندا به طور مداوم به دنبال مطالب دست اول و توليدي توسط خود صاحبان وب‌سايت‌ها مي‌باشد و نسبت به ارتقاي رتبه چنين سايت‌هايي اقدام مي‌کند و در عوض رتبه سايت‌هايي را که فقط مطالب سايت‌هاي ديگر را کپي‌برداري مي کنند تنزل مي‌دهد. الگوريتم پاندا وظيفه شناسايي محتواي نامناسب و کپي شده از سايت هاي ديگر، و روش هاي تقلب در داخل سايت را به عهده دارد و با اين کار سايتهاي با کيفيت پايين را از ليست جستجوها حذف و سايتهاي کيفيت بالا را جايگزين آن‌ها ميکند

الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم گذاشته اند هر دو الگوریتم فوق در حال مبارزه با سئوی سیاه هستند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سفید می باشند.

 

 

الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل

رتبه گوگل و افزایش رتبه از گذشته ها و زمان پیدایش تجارت الکترونیک کابوس مدیران سایت و وبلاگها و البته عرصه رقابت و بعضا سودجویی و سواستفاده بسیاری شرکتها بوده که باعث بوجود امدن علمی بنام سئو شد و در کنار ان مدیران گوگل را وادار به ایجاد الگوها و راهکارهای مختلف برای مقابله با این گونه افراد و شرکتها کرد

با بروزرسانی های اخیر شرکت گوگل و الگوریتم پاندا پنگوئن و اخرین آن الگوریتم مرغ مگس خوار همه معادلات نامتعادل این گونه افراد و شرکتها را بهم ریخت و باعث شد که مدیران سایت مجبور باشند برای اول بودن بصورت مداوم کار کنند و بجای بازی با کلمات کلیدی اقدام به ایجاد مطالب و مقالات پرمحتوا و مرتبط با موضوع سایت کنند تا در صفحات اول و لینکهای اول گوگل بمانند

گرانبهاترین هدیه ای که نیمکره غربی زمین به دنیای پرندگان داد خانواده مرغان مگس خوار است. مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده ی جهان است. پرندگانی با زیبابی های افسانه ای. طبیعت در ساخت و پرداخت این موجودات زیبا نهایت استادی را به کار برده و آنچه که بهترین است در نهاد آنها به وجود آورده است. مغز این پرنده %2/4 وزن بدنش را تشکیل می دهد. این پرنده دارای هوش سرشاری است. شنوایی او بسیار بهتر از انسان است. کوچکی جثه، سبکی، تحرک، جرات و جسارت و از همه بالاتر زیباییهای مافوق تصور همه و همه در آنها جمع است.

این الگوریتم جدید مرغ مگس خوار می باشد که یک هدیه به خود و بهینه سازان کلاه سفید (White-Hat SEO) در سراسر جهان است.گوگل برای تسهیل کاربران این الگوریتم را ایجاد کرده است به طوری که کاربر با بالاترین سرعت به هدف مورد نظر خود دست یابد.

مرغ مگس خوار گوگل نسخه به‌روز رسانی شده الگوریتم های دیگر گوگل مثل پاندا و پنگوئن نیست بلکه این یک الگوریتم کاملا جدید برای جستجو می باشد وهمان فاکتور اصلی مورد نظر گوگل یعنی کیفیت محتوا نتایج را نشان می دهد اما می‌توان گفت الگوریتم مرغ مگس خوار در راستای تکمیل الگوریتم های پنگوئن و پاندا است. پاندا و پنگوئن برای مبارزه با سئوی سیاه مثل پیدا کردن سایت های اسپم و سایت هایی که با لینک‌های فروشی اقدام به بالا بردن رنکینگ خود می‌کنند ایجاد شده اند. در حالی که الگوریتم مرغ مگس خوار تنها به تجزیه و تحلیل عبارت جستجو شده می‌پردازد و برای بهبود نتایج نمایش داده شده تلاش می‌کند.

در حال حاضر Hummingbird فرمانده است و حرف اول را میزند. این الگوریتم علاوه بر استفاده از اندوخته PageRank، به لینک های با ارزش و کلمات کلیدی در یک صفحه هم اهمیت می‌دهد. این الگوریتم بر اساس مفهوم عبارت جستجو شده کار می‌کند و برای عبارت مورد جست‌وجو مترادف‌هایی در نظر می‌گیرد تا توضیح بهتری را در راستای هدف فرد جست‌وجوگر بیان کند.

بنا بر اعلانات گوگل مرغ مگس خوار نتایج جستجوی گوگل را بهینه سازی نموده است و همچنین در آن قابلیت جستجوی موبایل و جستجو توسط صدا سازگاری شده است.اين الگوريتم گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجوی گوگل در این 12 سال اخیر بوده است كه از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و قابل درك تر می نماید. و این به این معنا است که کسانی که کار بیشتری نمایند، بیشتر نتیجه می گیرند که منافاتی با سئو ندارد.

تا قبل از این الگوریتم، گوگل برای نمایش نتایج جستجو از کلمات کلیدی جستجو شده بدون در نظر گرفتن مفهوم کلمات استفاده می‌کرد و بدون در نظر گرفتن ارتباط بین کلمات، هر کدام از کلمات را به طور جدا مورد بررسی قرار می‌داد.

رنکینگ PageRank یکی از ۲۰۰ عامل عمده در گوگل می باشد الگوریتم مرغ مگس خوار به نظر می رسد در رنکینگ و رتبه وب سایت مهم می باشد و در راستای فاکتورهای دیگرگوگل در جهت بهبود و بهینه سازی وب سایت و بالا بردن کیفیت وب سایت طراحی شده و کلمات کلیدی در وب سایت می باشد.

6 روشی که مرغ مگس خوار گوگل آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را شکل می دهد

6 روشی که مرغ مگس خوار گوگل آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را شکل می دهد

1.مفيد بودن محتوا

مرغ مگس خوار گوگل در پی ارائه بهترین جواب به سوالات کاربران می باشد. و قصد دارد هدف از یک جستجو را بفهمد و پاسخ های دقیقی ارائه نماید. در صورتی که نیازهای کاربران را پاسخ گو باشید رنک بهتری در مرغ مگس خوار گوگل می گیرید.

2. جستجوی معنایی برای دست یافتن به نتایج دقیق

جستجوی محاوره ای بر روی جملات بلند به خوبی انجام خواهد شد تا کلمات کلیدی.مرغ مگس خوار گوگل قصد درک کل جستجو را دارد و نه کلمات کلیدی موجود در جمله. “با نتایج جستجوی پیچیده تر، الگوریتم موضوع را بهتر متوجه خواهد شد. گوگل هم اکنون این نکته را متوجه شده که کاربران به دنبال کلمات کلیدی خاصی نیستند بلکه آنها به دنبال چیزی پیچیده تر هستند .استفاده از جستجو توسط صدا منجر به جستجوی کلمات محاوره ای به جای عبارات جستجو می گردد. که این به معنای عبارات جستجوی بلندتر و پیچیده تر می باشد

3.اعتبار

مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا کاربران به صفحات مناسب از وب سایت انتقال داده شوند تا صفحه اصلی وب سایت. و در نتیجه هر صفحه می بایست برای کاربر مختص به خود بهینه سازی شده باشد كه به بدست آوردن بازدید کننده بیشتر از سایت منجر می شود.

4. گراف دانش

مخزنی از اطلاعات که به آن لقب گراف دانش (Knowledge Graph) داده‌اند در حال اضافه کردن مفاهیم و جزئیات سودمند به جدولی از لینک‌هاست که به گوگل سرویس می‌دهد. از این فناوری می‌توان برای جستجو درباره افراد خاص، اماکن یا همه آن چیزهایی که شما به‌دنبال آن هستید، استفاده کرد. موضوعی که در مورد نمودار دانش گوگل مطرح است این است که گوگل معتقد است اطلاعاتی که شما به دنبال یافتن آن هستید به طور حتم در نتایج موتور جستجوی گوگل قابل دسترس است و یا حداقل نزدیک به آنها است .

به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل از گراف دانش گوگل گرفته شده. که نتایج عادی جستجوی گوگل را با گراف دانش گوگل تلفیق می نماید. جدا از یافتن کلمات کلیدی مهم در متن جستجو شده توسط کاربران، آن تمام جمله را در نظر می گیرد و نزدیکترین نتایج را معرفی می نماید

5. نگاه مرغ مگس خوار به رفتار کاربران

انسان ها آخرین تکنولوژی گوگل هستند! مرغ مگس خوار انسان ها را برتر از روبات های گوگل میداند.

یکی دیگر از فعالیت های الگوریتم مرغ مگس خوار بررسی و تحلیل رفتار کاربران هنگام مشاهده لیست نتایج گوگل در یک عبارت خاص می باشد

6.تغییر عنوان و توضیحات سایت در گوگل

این پروسه نیازمند شناخت صحیح کلمات و بار معنایی هر کدام از آنها توسط مرغ مگس خوار است .

منبع : بهینه سازی سایت

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت