بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

بازاریابان محتوا باید چه چیزهایی در مورد بهینه سازی سایت بدانند

امتیاز بدهید
(6 امتیاز)
بازاریابان محتوا باید چه چیرهای در مورد بهینه سازی سایت بدانند بازاریابان محتوا باید چه چیرهای در مورد بهینه سازی سایت بدانند بهینه سازی سایت

بازاریابى اینترنتی به طوری پیشرفت کرده است که باعث نزدیک شدن بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت سایت بیش از پیش شده است.در گذشته ، ساختن محتوا و بهینه سازی وب سایت  از یکدیگر کاملا متفاوت بوده اند ، اما در حال حاظر بسیار سخت می شود که به توان یکى از آن ها را استفاده کرد بدون اینکه حداقل مقدار کمى از دیگرى را بلد بود.

حال این سوال پیش مى آید که : “بازاریابان محتوا ، چه چیزى باید درباره ى بهینه سازی سایت بدانند که به توانند بهترین نتیجه را بگیرند ؟ ( و بلعکس)  سئو کار ها چه چیز هایی را باید در مورد بازاریابی محتوا و سئو وب سایت بدانند.

 

یافتن کلمات کلیدى :

پیدا کردن کلمات کلیدى باعث می شود که بهینه سازی سایت ، موقعیت ها و شکاف ها براى بهبود رتبه سایت هدف ، به وسیله محبوبیت کلمه کلیدى را فراهم میکند.

به عنوان مثال ، سایتى که مطالب درباره لباس هاى مجلسى ارائه می کند ، باید اصطلاحات محبوب استفاده شده و طیف وسیعى از اصطلاحات آن ها براى بهینه سازى محتواى خود بداند.

تعداد زیادى ابزار مفید براى سئو سایت ( تعدادى هم به صورت رایگان ) هستند که میتوانند در مورد کلمات کلیدى کمک کنند.

Trends و Keyword planner شرکت گوگل معروفترین آنها هستند ( که Keyword planner اخیرا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .) ، در حالى که یک راه دیگر ، تایپ کردن اصطلاحات در گوگل و دیدن جستجو هاى پیشنهادى گوگل است.

یکى از ابزار مفید که اخیرا  برای بازاریابی محتوا و سئو وب سایت دیده شده ، Answer the public است که بینش بسیار خوبى حول سوالاتى که مردم درباره ى موضوع خاصى دارند ارائه می کند.

البته از زبان پارسی پشتیبانی نمی کند

 

اطلاع از نحوه  جست و جوى کاربر

این موضوع مربوط به یافتن کلمات کلیدى است ، به طورى که چگونگى نحوه جستجوى مردم ، زبان استفاده شده و… را ارائه میکند.

بینش چیزهایى مانند فصلى بودن برخى از جستجوها در برنامه ریزى بازاریابی محتوا و سئو وب سایت تاثیر می گذارد. همانطور که طورى که مردم نگاه میکنند و با نتایج جستجو تعامل برقرار میکنند.

بازاریابى محتوا تاثیرگذار ، به سوالات و مشکلات بینندگان هدف نگاه میکند و براى رفع نیاز هاى آنان ، مطلب تولید می کند یعنی باید کاربری که جستجو می کند و به سایت شما می آید باید به جواب سوالش از سایت شما رسیده باشد

اطلاع درباره اینکه مردم چگونه جستجو میکنند و چیزى که جستجو فراهم میکند ، میتواند به رسیدن به این هدف ، بسیار کمک کند.

 

جذب لینک هاى معتبر

ساختت لینک ، یک تاکتیک ارزشمند است که بازاریابان محتوا باید از آن مطلع باشند. آن ها لزوما نباید فعالانه لینک درست کنند ، اما میتوانند محتواهایى درست کنند که مردم میخواهند و آنها را در کانال ها و نشریات مربوط ، ترویج دهند.

در واقع ، یک مطالعه درباره ساخت لینک در سال ٢٠١۶ نشان داد که محتویات مبنى بر ساخت لینک ، با فاصله بسیار زیادى ، موثرترین روش بود.

 

افزایش ارزش محتوا وب سایت و سئو وب سایت سایت

معیارهاى زیادى در بازاریابى محتوا وجود دارد و ارزش بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت باید یکى از معیار هاى ارزش یابى می باشد.

” دانستن قانون بازاریابی محتوا و سئو وب سایت ، می تواند به افزایش ارزش محتوا کمک کند. اگر شما بتوانید پیش بینى کنید و گزارش دهید که محتواى شما در آینده تولید درآمد میکند ، این زمانى است که مردم میتوانند سرمایه گذارى خود را به سمت ساختن مطالب ارزشمند شروع کنند .”

معیار هاى مرتبط با سئوى زیادى براى توجه به آنها وجود دارد. دخل و خرج طبیعى ( یا هر چیزى مربوط به آن ) که مربوط به محتوایى که شما تولید میکنید ، لینک هایى که جذب می کنید و موفقیت در ثابت ماندن در جایگاه خود در جستجو ها.

 

سئوکار باید چه چیزى درباره بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت بداند ؟

در زیر ، به چند تکنیک و مهارت که وابسته به بازاریابی محتوا و سئو وب سایت است که بیش از پیش براى سئو ارزشمند میشوند ، اشاره می کنیم. بسیارى از این تاکتیک ها ، قابل جایگزینى هستند. به عنوان مثال ، تمرکز کردن بر روى مخاطب هدف ، براى سئو وب سایت و بازاریابى محتوا ، ضرورى است.
اهمیت داستان گویى در بازاریابی محتوا و سئو سایت

ساختن محتوا ، یک درجه اى از خلاقیت نیاز دارد که از نظر سئو هم میتواند ارزشمند باشد.

” به نظر من ، بزرگترین چیزى که سئو میتواند از بازاریابى محتوا یاد بگیرد ، اهمیت داستان گویى است.

اینکه پیام خود را برسانید ، حیاتى است. بهترین تجربه را با فرمتى که بیشتر براى مخاطب هدف طنین انداز شود ارائه کنید. سئو اغلب میتواند مجرم چسبیدن به کمپین هاى مورد اعتماد و استفاذه شده قرار گیرد که در قدیم استفاده میشدند. بازاریابان محتواى حرفه اى ، پی بردند که ملاک این موضوع ، تفکر ما نیست ، بلکه کاربران هستند.

آنالیز کنید ، با مشترى ها صحبت کنید ، دریابید که آنها چه میخواهند.


تمرکز بر روى مشترى

یک روش موثر ، باید نیازهاى مشترى هدف را برطرف کند و هم چنین باید هدف ها را مرتب کند. موضوع فقط جذب بازدید نیست ، بلکه باید نوع درست مشترى را جذب کنیم.

اگر بتوانید نیازهاى مشتریان را از طریق محتوا پاسخ دهید ، بازدید کنندگان تمایل بیشترى براى مخاطب هدف شدن خواهند داشت.

به عنوان مثال ، خرده فروش ها میتوانند از محتواهایى مانند چگونه مشتریان بالقوه را جذب کنیم استفاده کنند. بنابراین ، کلینیک هاى تعمیرکارى ، براى چگونگى تعمیر دستگاه ها ، راهنمایى هایى تهیه میکنند.

این ، محتوایى مفید است که همچنین خیلى مرتبط است و از این رو ، به ترویج محصول خود کمک میکند.


نتیجه گیری :

هیچ نظم و ترتیب بازاریابى نمی تواند در خلاء دوام بیاورد. همه آنها متکى به توانایى ها و تکنیک هایى هستند که به طور طبیعی مرتبط با سایر ترتیب ها هستند.

براى بازاریابى محتوا و سئو وب سایت ، براى تازه کارها بسیار حائز اهمیت است که اهمیت هریک از توانایى ها و تاکتیک ها را بدانند.

در نهایت ، سئو نیاز به محتواى خوب براى موثر بودن دارد ، در حالیکه تولیدکنندگان محتوا ، باید از سئو براى مرتب سازى مطالب و براى اینکه مطمئن شوند محتوایى که سخت روى آن کار میکنند توسط مخاطب هاى هدف یافت میشود استفاده کنند.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت