بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

اهمیت تگ هدر(Header Tags) بر بهینه سازی سایت

امتیاز بدهید
(6 امتیاز)
اهمیت تگ هدر(Header Tags) بر بهینه سازی سایت اهمیت تگ هدر(Header Tags) بر بهینه سازی سایت آموزش بهینه سازی سایت

آیا عنوان بالای این مطلب را دیده اید؟ در پشت پرده یک صفحه، کد HTML وجود دارد که برای ایجاد تگ عنوان از آن استفاده می شود. به این نوع از تگ H1 گفته می شود. به زیرعنوان های موجود در این صفحه توجه کنید. این عناوین سطح پایین تر نیز به نوعی از تگ عنوان استفاده می کنند که به این نوع تگ H2 گفته می شود.

برچسب ها یا همان تگ های هدر به عنوان یک راه قراردادی برای مشخص کردن بخش های اصلی یک صفحه مورد استفاده قرار می گیرند. در موتورهای جستجو مدت های زیادی است که از آن ها به عنوان سرنخ برای فهمیدن موضوع صفحات استفاده می گردد. اگر کلماتی که صفحه شما بر اساس آن ها پایه ریزی شده است در تگ هدر گنجانده شود، شانس شما برای حضور در نتایج جستجو افزایش مختصری خواهد داشت.

یکی از موارد استفاده نادرست از این فاکتور، گنجاندن پاراگراف های کامل از در این تگ است که متاسفانه این کار هیچ کمکی به ارتقا رتبه بندی نخواهد کرد. این تگ ها به همان اندازه که برای سهولت خواندن مطالب توسط کاربرای مهم هستند برای موتورهای جستجو نیز مهم می باشند.

تگ های هدر زمانی می توانند موثر واقع شوند که انعکاس دهنده ساختار منطقی (یا طرح) یک صفحه باشند. اگر شما یک عنوان اصلی در مطلب تان دارید برای آن از H1 استفاده کنید و برای عناوین فرعی خود تگ های H2 را به کار ببرید. وجود این عامل ممکن است باعث تقویت دیگر فاکتورهای رتبه بندی برای صفحات شما بشوند.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت