بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

5 راه برای حفظ رتبه بهینه سازی سایت خود در گوگل

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
5 راه برای حفظ رتبه بهینه سازی سایت خود در گوگل 5 راه برای حفظ رتبه بهینه سازی سایت خود در گوگل آموزش بهینه سازی سایت

5 راه برای حفظ رتبه SEO خود در موتورهای جست وجو

حضور در صفحه یک نتایح جستجو درکلمات کلیدی مرتبط با موضوع وب سایت یکی از خواسته های مهم هر مدیر وب سایتی است . اما حضور در رتبه یک یا صفحه اول خودش یک دغدغه است  و البته ماندن در رتبه یا پیشرفت در جایگاه خود مساله مهمتری است .

در این مقاله 5 راه برای حفظ رتبه SEO خود در موتورهای جست وجو توضیح داده ایم

 

1. به روز رسانی سایت

2. بالا بردن سرعت سایت

3. گسترش ساختمان پیوندهای (لینک ها)خود

4. لینک های خارجی(Outbound) و داخلی

5. حضور در رسانه های اجتماعی خود


شما برای رسیدن به بالاترین رتبه در گوگل تلاش کرده اید.  در حال حاضر شما باید موقعیت خود را در گوگل حفظ کنید.
وب سایت تخصصی بهینه سازی وب سایت این 5 روش را به شما پیشنهاد می کند

تولید یک منبع ثابت از ترافیک وب سایت،  پایه و اساس هر کسب و کار آنلاین است.
اگر وب سایت شما بازدید کننده ای ندارد ، غیر ممکن  است که آنها را تبدیل به مشتریان وفادار، طولانی مدت کنید. هنگامی که شما خودتان را به عنوان یک قدرت از طریق لنز گوگل معرفی می کنید، دیده شدن شما  در پرس وجوی موتور جستجو افزایش می یابد.
اما چه اتفاقی می افتد بعد از اینکه شما خودتان را در بالاترین نقطه در صفحات نتایج جستجو گوگل پیدا کرده اید؟
برخلاف باور عموم، رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص تنها نیمی از نبرد است. اصول اصلی SEO  دائما در حال تحول است، و بازاریابان نیازمند به روز رسانی با آخرین روند تغییرات هستند.
امروز، من می خواهم در مورد اینکه چگونه شما می توانید کلمات کلیدی را که برای رسیدن به این رتبه بندی به کار گرفته اید، حفظ کنید، صحبت کنم. این استراتژی همچنین حفاظت از شما را مقابل هر به روزرسانی بالقوه الگوریتم کمک خواهد کرد.

1.به روز رسانی سایت


 گوگل کیفیت و تازگی (freshness)محتوا را به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی خود به حساب می آورد، بنابراین نگه داشتن سایت فعلی خود، یک راه بسیار خوبی برای حفظ موقعیت شما است.
استراتژی های منسوخ مانند مقالات "فقط متن " به طور بالقوه می تواند رتبه بندی موتور جستجو شما را مانع شود. اگر شما می خواهید کلمات کلیدی خود را حفظ کنید، باید مطالبتان را با اضافه کردن مجموعه ای از فیلم ها و تصاویر به مقالات ، به روز رسانی کنید.

این کار، تجربه ی خوانندگان خود را افزایش خواهد داد و افراد دیگررا به لینک سایت شما جذب خواهد کرد.
نگاهی هم به بهبود درخواست بصری (visual appeal) نام تجاری خود داشته باشیم. بهینه سازی طرح بندی (صفحه بندی)سایت شما نرخ جستن را کاهش خواهد داد و احتمال درگیر شدن بازدید کنندگان را با مطالب سایت افزایش می دهد.


2. بالا بردن سرعت سایت


سرعت سایت یک فاکتور رتبه بندی در موتور جستجوی گوگل بوده است، اما بسیاری از وب سایت ها هنوز هم بسیار سریع بارگزاری نمی شوند- به ویژه در تلفن همراه، که اکثرجستجوها در حال حاضرتوسط آن انجام می شود. به خاطر داشته باشید که هر روز بیش از دو میلیون مطلب نوشته شده در وبلاگ وجود دارد، بنابراین اگر وب سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری نمی شود ، بازدید کنندگان به احتمال زیاد یک راه حل جایگزین خواهند یافت.
گوگل خواستاراین است که مدیران سایت زمان لود صفحه خود را به کمتر از یک ثانیه برای دستگاه های تلفن همراه که بسیار سریع می باشند، برسانند. با این حال، حتی اگر شما نمی توانید زمان لود صفحه را کاهش دهید، در نظر بگیرید که هر ثانیه اصلاح زمان لود صفحه ،احتمال رهاکردن صفحه را کاهش می دهد .
خوشبختانه، ساخت بارگذاری سریع تر صفحات نیاز به استخدام کارشناس فنی خود ندارد. در زیر سه مرحله آسان  پیاده سازی است که سرعت وب سایت شما را بهبود بخشد:

•    تبدیل به یک سرویس میزبانی وب سریعتر، مطمئن تر.
•    فعال کردن فشرده سازی تصاویر در وب سایت .
•    استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای افزایش سرعت دانلود.
اگر شما هنوز هم با سرعت بارگذاری خود مشکل دارید ، شما همچنین می توانید ابزاری به نام Google PageSpeed Insights ، را امتحان کنید، که به شناسایی مشکلات خاص کم کردن سرعت زمان لود وب سایت شما کمک خواهد کرد و راه حل برای رفع آنها. ارایه می دهد

3. گسترش ساختمان پیوندهای (لینک ها)خود


یکی از رایج ترین اشتباهات که بازاریابان مرتکب می شوند، تمرکز بر کمیت به جای کیفیت لینک دهنده هایشان است.

اگر شما برای یک کلمه کلیدی خاص ،رتبه بندی داشته اید، نیاز به ساخت لینک دهنده بیش از حد به آن صفحه وجود نداکرد.
رتبه بندی شما از بین می رود درصورتی که شما اکثر لینک های خود را به یک نقطه از یک مقاله خاص ارجاع دهید. گوگل می خواهد کاربران خود را  قادر به دسترسی به محتوای مرتبط و مفید در سایت شما سازد.
اگر شما می خواهید رتبه کلمه کلیدی خود را حفظ  کنید، شما باید لینک های ورودی خود را به تمام صفحات مختلف در سایتتان گسترش دهید. این استراتژی مشخصات لینک شما را تنوع خواهد داد و اقتدار وب سایت شما را به طور کلی از دیدگاه گوگل افزایش می دهد.

 

4. لینک های خارجی(Outbound) و داخلی

همیشه مطمئن شوید که صفحات خارجی لینک شما مطالب ارزشمند و مرتبط را به خوانندگان خود ارائه می دهد
لینک داخلی، هر زمان که شما مقالات مرتبط را در وب سایت خود لینک کنید، این یکی دیگر از استراتژی های مفیدی است که به حفظ رتبه بندی کلمه کلیدی شما کمک خواهد کرد. هنگامی که این کار به درستی انجام می شود، لینک داخلی به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا اهمیت و تمرکز موضعی هر صفحه را بهتر درک کنند. به عنوان پاداش، ارتباط داخلی هوشمند همچنین می تواند کاربران را در سایت مدت بیشتری از طریق دسترسی ساده تر به محتوای سایت اضافی نگه دارد.

مشابه به لینک های خروجی، شما می خواهید از ارتباط داخلی در حد اعتدال استفاده کنید.  با اضافه کردن یک مجموعه ای از لینک ها به محتوای مقاله های موجود شما  بیش از حد نباشد.

5. حضور در رسانه های اجتماعی خود


برخی از ابهامات که آیا تعامل رسانه های اجتماعی یک عامل رتبه بندی در جستجو است، مستقیم یا غیر مستقیم وجود دارد. با این حال، آن کاملا روشن است که موتورهای جستجو مشاهده هر پلت فرم بزرگ رسانه های اجتماعی رابه عنوان یک نام تجاری معتبرمی بینند. وب سایت های مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn همه دارای پیج رنک(PageRank) بالا در گوگل هستند.
گرفتن لینک از این شبکه ها کمک خواهد کرد گوگل ارتباطی از وب سایت شما را تعیین می کند. بیشتر مردم دوست دارند و مطالب خود را به اشتراک می گذارند ، بازدید بیشتری ازسایت را توسط این کانال های رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. همانطور که شما همچنان برای جلب لینک دهنده با کیفیت پیگیر هستید، ممکن است برای افزایش و حفظ رتبه بندی شما در دراز مدت کمک کند.


در اینجا چند راهنمایی سریع است که شما می توانید برای افزایش بازدید وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید:

 

•  اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به نوار کناری مقالات خود.
•  استفاده از تماس های صریح و روشن برای اقدام (action)در محتوای خود (به عنوان مثال، "اگر شما این محتوا را دوست داشت، مطمئن شوید که آن را به اشتراک با کلیک روی این دکمه در اینجا.")
•  ارائه یک قطعه عاری از محتوا به کاربران خود در ازای یک سهم رسانه های اجتماعی.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت