بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
آموزش بهینه سازی سایت آموزش بهینه سازی سایت رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل

فصل هشتم : رازهایی در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت


در طول فصول گذشته، در مورد افسانه های مربوط به بهینه سازی اشاره های مختصری شده است. در این فصل می خواهیم به جزئیات مربوط به این افسانه ها بپردازیم.

 برای دبدن جدیدترین مباحث این دوره بصورت کامل ، کافی است عضو شوید (عضویت رایگان است برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید)

5 راز مهم افسانه بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  Conversion Rate Optimization یا CRO که دراین مطلب آموزشی فرا خواهید گرفت

راز1: بهینه سازی نرخ تبدیل به مفهوم پیروی از بهترین ایده ها ، مانند تغییر رنگ دکمه ها ، قرمز کردن دکمه درخواست جهت اقدام (بازدیدکنندگان)و داشتن شانس کلیک است.

راز 2: بهینه سازی نرخ تبدیل به مفهوم حدس زدن خواسته کاربران است.

راز 3: طراحی های با فرم طولانی جذاب نیستند.

راز 4: اگر از طراحی وب‌سایت یک شرکت موفق تقلید کنم، نرخ تبدیل بالاتر خواهد

راز 5: تبدیل تنها پارامتر مهم است. تمام تلاش‌ها باید در راستای افزایش نرخ تبدیل متمرکز باشد.


راز1: بهینه سازی نرخ تبدیل به مفهوم پیروی از بهترین ایده ها ، مانند تغییر رنگ دکمه ها ، قرمز کردن دکمه درخواست جهت اقدام (بازدیدکنندگان)و داشتن شانس کلیک است.

Myths About Conversion Rate Optimizationتا اینجای کار بایستی آموخته باشید که بهینه سازی نرخ تبدیل به این مفهوم نیست. اگر شما نرخ تبدیل پایینی دارید مطمئناً دلیل آن رنگ دکمه های موجود در سایت نیست. ایجاد تغییرهای جزئی مانند این اگرچه ممکن است منجر به افزایش جزئی نرخ تبدیل شود اما در عمل نمی‌تواند موانع اصلی رسیدن به تبدیل را از میان بردارد.


همان‌طور که می دانید موانع پیش رو بسیار زیاد هستند و برای رفع هر کدام از آن‌ها راهکاری متفاوت وجود دارد که یقیناً مرتبط با تغییر رنگ دکمه ها نیست! در ابتدا باید موانع اصلی رسیدن به تبدیل را از طریق اجرای چندین تست و بررسی وب‌سایت از دید کاربران،بشناسید.


•    عدم وجود فضای اعتماد در وب‌سایت شما
•    طولانی بودن انجام فرآیند تبدیل
•    کند بودن وب‌سایت
•    گیج‌کننده بودن طراحی وب‌سایت
•    درخواست شما جهت اقدام به دلیل وجود تصاویر و لینک‌های غیرضروری، نامفهوم است.
•    تگ ها و واژگان تبلیغ شما وعده سرویس و یا محصولی را به کاربر می دهد که در عمل وجود ندارد.
•    و سایر موارد


راز 2: بهینه سازی نرخ تبدیل به مفهوم حدس زدن خواسته کاربران است.


نسخه های دیگر این افسانه (راز):

•    کاربران خود را به خوبی می شناسم، نیازی به ایجاد نظرسنجی نیست.
•    نیازی به اجرای تست نیست چون مطمئن هستم که وب‌سایت من بهتر از وب‌سایت رقباست.

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو شوید و لاگین کنید (عضویت در این سایت رایگان است و کمتر از یک دقیقه خواهد بود )

برای عضویت در وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت اینجا کلیک کنید

Kissلطفا برای بهبود عملکرد ما نظرات خود را کامنت کنید و این مطلب را اشتراک بگذاریدLaughing


فصول گذشته

فصل 1 بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟فصل2  چرا بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است؟فصل3 مبانی بهینه سازی نرخ تبدیل سایتفصل4 ساختن و ارزیابی یک برنامه بهینه سازی فصل5 تجربه کاربری و بهینه سازی کانون فصل6 بهینه سازی صفحه فرودفصل7 کاهش نرخ خروج و جهش وب سایت  فصل 8 رازهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت  فصل9 ابزارهای تست بهینه سازی نرخ تبدیل سایت  فصل10اندازه گیری بهینه سازی نرخ تبدیل سایت        فصل 11 نکات و ترفند های بهینه سازی نرخ تبدیل سایت   فصل12 نتیجه گیری

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت