بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

خزنده گوگل به روز شد

امتیاز بدهید
(4 امتیاز)
خزنده گوگل به روز شد خزنده گوگل به روز شد آموزش بهینه سازی وب سایت

به روز شدن خزش ، خرنده گوگل

گوگل از تاریخ ۱۵ آبان 1395 طبق اطلاعیه‌ای و با توجه به آمار منتشرشده در مورداستفاده کاربران از موبایل اعلام کرد که ازاین‌پس خزنده گوگل به‌صورت Mobile First Indexing فعالیت می‌کند.

به این معنی که با به روز رسانی خزنده گوگل در درجه نخست ورژن موبایل یک سایت را ایندکس می‌کند و آن را برای سایت در نظر می‌گیرد، به‌عنوان‌مثال اگر سایتی بخشی از اطلاعات صفحه را در نسخه موبایل خود نمایش نمی‌دهد، ملاک گوگل برای محتوای صفحه نسخه موبایل خواهد بود و نه نسخه دسکتاپ وب‌سایت.

این موضوع می‌تواند تغییر بزرگی را در وب ایجاد کند، ضمن اینکه دو روز قبل از این خبر، گوگل تأکید بیشتری بر روی پارامتر https داشت و اعلام کرد که به دنبال آن است که محیطی ایمن در وب برای کاربران ایجاد نماید و به همین دلیل مرورگر کروم در حال ایجاد امکانی برای پیمایش امن و رمزنگاری‌شده سایت‌های اینترنتی است.

 

PageSpeed Insights سنجش سرعت گوگل


سرویس PageSpeed Insights گوگل (تست سرعت سایت) یا لود سایت PageSpeed Insights یک سرویس رایگان از شرکت گوگل می‌باشد. (برای باز شدن سایت احتیاج به آی پی غیر ایران هست)  آدرس وب‌سایتتان را در صفحهٔ PageSpeed Insights گوگل وارد کنید. این صفحه، وب‌سایت را هم ازنظر باز شدن روی موبایل و هم ازنظر باز شدن روی رایانه بررسی کرده و نکاتی برای بهبود کارایی، باز شدن سریع‌تر و بهبود رتبهٔ آن در سیستم جستجوی گوگل می‌گوید.

 

 

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت