بهینه سازی سایت اخبار

قرارداد سئو و بهینه سازی سایت

(4 ارای)
قرارداد سئو و بهینه سازی سایت قرارداد سئو و بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت

زمانی که وب سایت تان را برای نمایش بهتر در گوگل بهینه سازی سایت می کنید٬ پس از فروش بالا با استفاده از بهینه سازی سایت و سئو به ارزش آن پی خواهید برد. پارسیان تبلیغ در امر این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پیشروست و لیست مشتریان و موفقیت های آنها نشان از این امر می باشد.طراحی وب سایت و سئو وب سایت بالاترین درصد موفقیت را در بازاریابی اینترنتی وب سایت شما ایفا می کند.

یک نمونه از قرار داد بهینه سازی وب سایت

مفاد قرارداد این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و خدمات مرتبط با طراحی وب سایت توسط پارسیان تبلیغ طی چند ساله گذشته به بهترین نحو پیاده سازی گردیده است.

قالب قرارداد سئو
گروه طراحی وب و سئو پارسیان تبلیغ
آدرس: سهروری شمالی بن بست مسجد پ 1 واحد 2

شماره تلفن: 02188359674

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


توافقنامه خدمات سئو


1- جزئیات بخش های داخلی قرارداد: به موجب این قرارداد فی مابین(گروه طراحی وب و سئو پارسیان تبلیغ ) ( که از این به بعد" ما"، "به ما"، "سئو" و " متعلق به ما" نامیده می شود و (نام مشتری) که از این به بعد" مشتری" ، "او" درتاریخ( روز و ماه و سال را وارد کنید) با دفاتر اداری مستقر(آدرس کامل شرکت خود را وارد کنید) و ( آدرس کامل شرکت مشتری خود را وارد کنید)


2- ضمانت:
( نام شرکت شما) به ارائه خدمات سئو و ارائه گزارش خدمات ارائه شده(که از این به بعد سئو نامیده می شود) شرح داده شده در این توافقنامه، به مدت( مدت زمان انجام پروژه را وارد کنید) که از تاریخ( تاریخ شروع کار را وارد کنید) شروع می شود.
ما مجاز به استفاده از کلید واژه ها و عبارات  "و" و "یا" برای توسعه و بهبود رتبه سایت های مشتریان( آدرس وبسایتهای مشتریان را در اینجا وارد کنید) در موتورهای جستجو(گوگل، یاهو و بینگ) هستیم.


3- تعاریف
برای وضوح در این قرارداد، ما مجبوریم برخی تعاریف و اصطلاحات خاص درباره سئو که در متن قرارداد از آنها استفاده کرده ایم را توضیح دهیم.  هدف ما ارائه یک متن قرارداد به زبان فارسی است که قابل درک برای تمامی طرفهای قرارداد بوده و از برداشت های نادرست جلوگیری شود. با این حال ما هیچگونه تضمینی در صحت و درستی کامل اطلاعات ارائه شده در این مقاله درباره سئو نمی دهیم.


با در نظر گرفتن این شرایط:
 "تحویل" – این اصطلاح در مدیریت پروژه برای توصیف یک شی یا هدف مشهود یا نامشهود، که بعنوان نتیجه پروژه برای تحویل به مشتری ( داخلی یا خارجی) در نظر گرفته می شود. یک کالای قابل تحویل می تواند یک گزارش، یک سند، ارتقاء سرور و یا هر قالب تولیدی دیگری باشد.
سئو- یا بهینه سازی موتور جستجو، فرایندی برای بهبود حجم و ترافیک برای یک وبسایت از طریق موتورهای جستجوی  طبیعی  یا رایگان ( اصلی یا الگوریتمی)  است که  با SEM یا بازاریابی از طریق موتورهای جستجو که کار جستجو با پرداخت حق ورود انجام می شود، تفاوت دارد.


بهینه سازی رسانه های اجتماعی- این مجموعه ای از روش هاست که برای تبلیغات در فضاها و رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.
موتور جستجو- این یک برنامه کامپیوتری برای بازیابی اسناد از یک شبکه کامپیوتری است. سه موتور جستجوی محبوب در حال حاضر عبارتند از گوگل، یاهو و بینگ
رقبای مشتری- یک فرد یا شرکت است که در شرایط برابر بعنوان یک  مشتری حضور دارد و با همان کلید واژه های یکسان و در همان منطقه جغرافیائی قرار دارد.
کلید واژه- یا کلمات کلیدی، کلماتی هستند که توسط بازدیدکنندگان برای بازیابی اطلاعات از طریق موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند.
کلید واژه تحقیقاتی- این کار توسط متخصصان بهینه سازی موتور جستجو، برای پیدا کردن و تحقیق بر روی کلماتی  است، که توسط افراد پس از ورود به موتورهای جستجو برای جستجوی آن کلمات صورت می گیرد.
کلیدواژه های تقلبی- این در واقع بعنوان یک جستجوی غیر اخلاقی در قالب سئو مطرح شده است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک صفحه وب، با کلمات کلیدی در تگ های متا یا محتوا لود شود.
کلمات کلیدی جایگزین- کلید واژه های یکسانی که توسط چندین صفحه وب متفاوت هدف گیری شده اند.
URL- آدرس صفحه وب بر روی اینترنت است.
URL Canonicalization- این در واقع فرایندی است برای  بهترین چینش یا قرار دادن صفحات وب در بهترین حالت زمانی که چندین انتخاب وجود دارد و معمولا به home page ارجاع می شود.
ساخت لینک- یک روش بهینه سازی موتور جستجو است که برای بازدید بیشتر یا رای دادن به یک وبسایت مورد استفاده قرار میگیرد.
لینک طعمه- لینک طعمه هر نوع مطلب و یا ویژگی است که بازدیدکنندگان را به سمت آن وبسایت جذب می کند. مت کاتز، لینک طعمه را" قرار دادن هر مطلبی که به اندازه کافی برای جذب افراد جالب باشد" تعریف می کند.
قابلیت استفاده از وبسایت- این بدان معنی است که چگونه بازدید از صفحه وبسایت خود را برای بازدیدکنندگان، آسان کنید.
دسترسی به وبسایت- به معنی چگونگی در دسترس قرار دادن وبسایت در موتورهای جستجو و برای بازدیدکنندگان می باشد.
سرگرمی کاربر- درجه نفوذ و تاثیرگزاری یک وبسایت بر روی بازدید کننده و میزان جذب وی می باشد.
تبدیل- بعنوان یک هدف شناخته شده و می تواند شامل سفارشات، هدایت، دانلود ، بازدید, ثبت نام ها، ترافیک و..باشد.
نرخ تبدیل- درصد بازدیدکنندگانی است که در نهایت به هدف تبدیل می شود.
KPI- یا شاخصهای عملکرد کلیدی،  برای اندازه گیری میزان عملکرد خوب یک فرد یا سازمان است، که برای تحقق اهداف از آن استفاده می شود.
محبوبیت لینک- اندازه گیری کمیت و کیفیت لینکهای ورودی به وبسایت شماست.
اطلاعات محرمانه- شامل همه هزینه ها، اسناد، توصیه نامه ها، گزارش ها، ایمیل ها، پست ها، پیک ها یا مشاوره از طریق تلفن یا اسکایپ به منظور تهیه گزارش، افزایش یا آموزش مشتری بوسیله( نام شرکت خود را وارد کنید) بصورت نامحدود، برای انجام خدمات بهینه سازی موتور جستجو می باشد.
امضاء مشتری


صفحه2 از5


4- تحویل
( نام شرکت خود را قرار دهید) متعهد به ارائه تحویلهای زیر است:
1- گزارش حسایرسی وبسایت
این فراهم می کند(البته نه بصورت محدود):
1- بررسی رقابت پذیری صنایع مشتری و کلیدواژه هائی که هدف قرار گرفته اند.
2- بررسی پتانسیل رتبه فعلی سایت مشتری و تجزیه و تحلیل مشخصات لینکهای قبلی.
3- بررسی مسائل مربوط به قابلیت استفاده از وب، اعتبار وبسایت، میزان دسترسی به وبسایت، تعامل با کاربر، مسائل حقوقی و پیشنهادات مربوط به چگونگی ثابت کردن آنها.
4- توصیه برای اجتناب از مسائل منفی سئو( مانند کلیدواژه های جعلی، تکثیر مطالب، متن پنهان، لینکهای مخفی، راهنمائیهای مخفیانه، کلمات کلیدی جایگزین، نحوه چینش صفحه و..)
5- توصیه های مربوط به توسعه محتوا. اینکه چه نوع مطالبی در وبسایت قرار داده شود و نیز محتوای مطالب که می تواند باعث افزایش ترافیک شده و همچنین لینکهای جذاب که می تواند به بهبود تغییرات و رسیدن به هدف کمک کند.
6- پیشنهاداتی در مورد ایجاد لینک و اینکه از کجا و چگونه می توانید آنها را به دست آورید و همچنین ارائه درخواست خرید لینک.
7- بررسی ترافیک سایت مشتری. اینکه بازدیدکنندگان چگونه سایت شما را پیدا کرده اند، از کجا آمده اند و چگونگی استفاده از کلمات کلیدی توسط آنها و کمپینهای تبلیغاتی در حال انجام. و مقایسه سایت شما با صدها سایت دیگر که محصول مشابهی ارائه می کنند.
2- گزارش آنالیز رقابتی:
این بخش اطلاعات حیاتی در باره رقبای شما، کلمات کلیدی که آنها هدف قرار داده اند، کارهائی که برای افزایش ترافیک خود انجام داده اند و نیز لینکهائی که ایجاد کرده اند را به شما ارائه می دهد. همچنین رتبه فعلی شما را در بین رقبا  در موتورهای جستجو را نشان داده و در ایجاد KPL ها کمک می کند.
3- گزارش تحقیقاتی کلید واژه ها:
این لیستی از کلیدواژه هائی است که می تواند بالاترین حجم ترافیک مربوط به وبسایت را با حجم جستجوی آنها ارائه کند.همچنین پیشنهاداتی در مورد اینکه چه کلیدواژه هائی می تواند حجم ترافیک  اضافی برای سایت شما ایجاد کند.
4-  ما تلاش می کنیم تمامی مسائل و مشکلاتی را که در طول حسابرسی وبسایت شناسائی کردیم، برطرف کنیم، بطوریکه وبسایت برای تجارت مشتری فعالیت کرده و منجر به افزایش ترافیک وبسایت مربوطه و نهایتا فروش شود.
5- بهینه سازی در صفحه:
ما عنوان تگ ها، متا تگ ها، محتویات، کد HTML، کنوانسیونهای نامگذاری و دیگر عوامل درون صفحه ای  وبسایت مشتری که مربوط به کلیدواژه های هدف گزاری شده در صفحات جستجوی گوگل، یاهو و بینگ را اصلاح می کنیم. با اینکار، ما کلمات کلیدی را در موقعیت و مکان مربوطه برای افزایش ترافیک سایت مشتری، قرار می دهیم.
6- ایجاد لینک:
ما  جستجو، یافتن و خرید لینکها از سایتها برای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را انجام داده و رتبه بندی کلیدواژه های هدف را نیز انجام می دهیم.
7- لینک طعمه و توسعه محتوا ی ویرووسی:
ما توسعه و ترویج مطالب( منتشر شده در مطبوعات، مقالات، لینکهای طعمه و غیره) که باعث افزایش ترافیک به لینک شما و نیز بهبود نرخ تبدیل می شود را نیز بر عهده می گیریم.
8- بهینه سازی رسانه های اجتماعی:
ما توسعه روشها برای تولید تبلیغات در رسانه های اجتماعی مانند وبلاگ ها، انجمن ها، شبکه های اجتماعی( مانند فیس بوک، لینکدن، اوورکات و..)، دیدار با گروههای بالا دستی و رویدادهای صنعتی و غیره را تقبل می کنیم.
9- آنالیز سئو:
 ما بطور دائم تاثیرات کمپین خود را در سئو نظارت کرده و ترافیک و رتبه بندی شما را بطور منظم به شما گزارش می کنیم.
10- آموزش سئو:
 ما مرتبا بصورت تلفنی، آنلاین و یا مراجعه حضوری و یا بهر دو شکل، زمینه آموزش را برای شما فراهم می کنیم. در این آموزشها، ما شما را با اصول اولیه سئو، چگونگی کارکرد موتورهای جستجو، دستورالعملهای وب مستر گوگل و علت اهمیت یادگیری آنها، آشنا می کنیم.شما همچنین چگونگی تجزیه و تحلیل داده های گوگل، چگونگی انجام تستهای قابل استفاده، نحوه جذب ترافیک، لینک و تمام موارد مورد نیازتان را آموزش می بینید.
5- شرایط پرداخت:
قیمت کل این پروژه سئو معادل...............ریال است.
هزینه امضای قرارداد ________ ریال
هزینه  گزارش حسابرسی سایت ________ریال
هزینه گزارش  تجزیه و تحلیل رقابتی و پژوهشی کلید واژه ها ________ ریال
هزینه های ماهانه ________ ریال
مشتری با پرداخت هزینه ها بر اساس  "شرایط."  موافق است.هزینه قبل از شروع هرکدام از  خدمات ارائه شده دریافت می شود. همه ی پرداخت باید بر اساس وجه رایج کشور باشد، مگر اینکه [نام شرکت خود را وارد کنید]  با پرداخت به شکل دیگر،موافقت کند.
 هر گونه هزینه های اضافی  مربوط به خدمات جستجوگرها "سئو" که به مشتری ارائه  می شود، مانند فاصله طولانی تماس های تلفنی، حمل و نقل، هزینه پست، پیک و سفر، بر عهده مشتری بوده و توسط مشتری به [نام شرکت خود را وارد کنید] پرداخت می شود.
اگر مشتری به دلیل کمبود بودجه، تغییر در تمرکز یا به هر دلیل دیگری تصمیم به پایان داده به پروژه بگیرد، یا به هر دلیلی پروژه را نقض کند، مشتری موظف به پرداخت همه هزینه های کارهای انجام شده به  [نام شرکت خود را وارد کنید] تا زمانیکه مشتری درخواست عدم ادامه همکاری را به [نام شرکت خود را قرار دهید]  ارائه نداده است، بر اساس پول رایج کشور مطلبق نرخ روز، می باشد.
اگر مشتری تمایلی به همکاری[نام شرکت خود را وارد کنید] با شرکتهای رقیب خود، برای یک دوره--------- ماهه را ندارد، مشتری باید مبلغی اضافه بر قرار داد به میزان--------------- ریال در ماه پرداخت کند.
امضای مشتری
6- مدت زمان انجام پروژه:
مدت زمان انجام این پروزه---------------ماه است و ما ------------ساعت در هفته بر روی پروژه مشتری کار خواهیم کرد.
7- واگذاری حقوق خاص:
به منظور دریافت خدمات حرفه ای در "سئو"، مشتری با موارد زیر موافق است:
1- ارائه یک FTP به [نام شرکت خود را وارد کنید] و دیگر دسترسیها به سابقه وبسایت، به منظور آپلود صفحات وب جدید و ایجاد تغییرات در صفحه به هدف بهینه سازی وبسایت.
2- اجازه برقراری ارتباط با افرادثالث از جمله طرح وب، توسعه دهنده و غیره در صورت لزوم.
3- دسترسی کامل به  آمار موجود در خصوص ترافیک وبسایت به منظورتجزیه و تحلیل ردیابی اهداف، مانند دسترسی به انالیز گوگل و ..
4- اجازه استفاده از آدرس رسمی ایمیل مشتری با هدف ارائه درخواست لینک.
چیزی شبیه  (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید).
5- مشتری اجازه استفاده از  همه آرمها، علائم تجاری، تصاویر وب سایت، محتوا و غیره را برای استفاده در ایجاد صفحات اطلاعاتی و هرگونه استفاده دیگری که توسط [ نام شرکت خود را وارد کنید] برای بهینه سازی موتور جستجو لازم است و  همچنین بهینه سازی  در رسانه های اجتماعی، را به [نام شرکت خود را وارد کنید] تفویض می کند.
6. اگر سایت مشتری  فاقد محتوای متنی است، مشتری موظف به تهیه و ایجاد متنهای اضافی در قالب الکترونیکی ، به منظور ایجاد صفحات اضافی یا غنی تر کردن وبسایت خود می باشد. [نام شرکت خود را وارد کنید] می تواند مطالب سایت را با پرداخت هزینه اضافی از طرف مشتری تهیه کند. اگر مشتری علاقه مند به خرید محتوا از [نام شرکت خود را وارد کنید] باشد، می تواند به ازای هر 300 کلمه یا صفحه معادل-------------- ریال( یا وجه رایج کشور)، اضافه بر هزینه های قبلی پرداخت کند.
7- توافقنامه غیر قابل افشاء:
در تمام طول مدت قرارداد و پس از پایان آن مشتری باید صادقانه، کلیه اطلاعات [نام شرکت خود را وارد کنید] را محرمانه تلقی کرده و از افشای آنها خودداری کند. همچنین مشتری بدون جازه کتبی از [نام شرکت خود را وارد کنید] اجازه استفاده از نام و یا افشای اطلاعات [نام شرکت خود را وارد کنید] را ندارد.
مشتری موافقت می کند که در طول مدت پروژه و یا پس از پایان آن، اجازه هیچگونه حمله و یا انتقادی از کارکنان، وابستگان و یا شرکای عمومی[نام شرکت خود را وارد کنید] را  در محافل عمومی، وبلاگها، شبکه های اجتماعی و غیره را ندارد.
همچنین مشتری موافت می کند که هیچگونه جستجو و پیگیری در انجمنهای جستجوگر سئو، وبلاگها، گروههای اجتماعی و رسانه های جمعی که باعث بدنامی شرکت، کارمندان، وابستگان و یا شرکای عمومی شرکت شود را انجام ندهد. در صورت نقض توافقنامه عدم افشاء، مشتری موظف به پرداخت ------------ ریال به [نام شرکت خود را وارد کنید]  بعنوان خسارت می باشد.
امضاء مشتری
9- تکذیب نامه ها:
مشتری متعهد می شود که به موارد زیر در خصوص خدمات ارائه شده "سئو" پایبند باشد:
1- کلیه هزینه ها غیزقابل برگشت می باشد.
2-   [نام شرکت خود را وارد کنید]  هیچ کنترلی بر سیاستها و الگوریتمهای موتورهای جستجوگر در خصوص رتبه بندی انواع  سایتها و یا  محتوای فعلی و آینده آنها ندارد. وبسایت مشتری ممکن است در هر زمانی توسط دایرکتوری موتور جستجوگر از صفحه جستجو حذف شود.
3- با توجه به رقابت برخی عبارات یا کلیدواژه ها، تغییرات در حال انجام در  الگوریتم رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر و دیگر عوامل رقابتی، [نام شرکت خود را وارد کنید]   هیچگونه تضمینی برای قرار گرفتن مشتری در رتبه اول و یا جزء 10 موقعیت برتر در کلیدواژه ها، عبارات و یا مدت جستجو، ارائه نمی کند.
4- گوگل بعنوان یک مانع در رتبه بندی وبسایتها یا صفحات جدید تا زمانیکه به مدت زمان مشخص وجود داشته باشند و یا قدرت جذب لینک بالا داشته باشند، معروف و شناخته شده است. [نام شرکت خود را قرار دهید]  هیچگونه مسئولیتی در قبال رتبه بندی، ترافیک و مسائل مربوط به نمایه سازی تقبل نمی کند و در نتیجه مشتری درک می کند که رتبه بندی وب سایت جدید بسیار مشکل تر از رتبه بندی سایت های قدیمی بوده  نباید  انتظارات غیر واقعی در مورد رتبه بندی، ترافیک و درآمد  داشته باشد.
5. وب سایت جدید ممکن است بصورت موقت برای برخی از کلمات کلیدی هدفمند برای چند روز رتبه بندی بالاتری دریافت کنید، اما مجددا به جایگاه  واقعی  خود برگردانده می شود. این  مسئله بعنوان"اثر افزایش سایت جدید" شناخته شده و امری کاملا رایج است. در نتیجه مشتری  باید درک  کند که سایت جدید وی نمی تواند در عرض یک ماه رتبه های بالاتر را به دست آورد. بلکه به زودی جایگاه خود را به دست خواهد آورد.
6- گاهی موتورهای جستجو بدون هیچ دلیل روشنی، لیست کرئن سایتهای جدید را متوقف می کنند و اغلب هم بدون هیچگونه تلاشی از جانب جستجوگرهای "سئو" مجددا شروع می شود.
7- رتبه یک وبسایت در موتورهای جستجوگر  در طول روز،مدام در حال نوسان و تغییر است که یا به دلیل تغییر در الگوریتم رتبه بندی است و یا به دلیل تلاشهای "سئو" ها برای ایجاد رقابت و یا به هر دو دلیل است.
8- [نام شرکت خود را قرار دهید] ، هیچگونه تضمینی بابت زمان پروژه و یا هزینه های اضافی در صورت خرابی کامل و یا بخشهائی از "سئو" که آگاهانه یا ناآگاهانه توسط هر شخص دیگری غیر از [نام شرکت خود را قرار دهید]، یا بدون مشاوره قبلی با  [نام شرکت خود را قرار دهید]   صورت گیرد را ندارد.
در نظر داشته باشید که عملکرد"سئو" می تواند بطور کامل و یا جزئی ( اما نه به صورت محدود) توسط دخالت هر فرد دیگری بجز[نام شرکت خود را قرار دهید]   و یا انجام مداخلاتی بدون مشورت با [نام شرکت خود را قرار دهید]   از بین برود. که می تواند شامل موارد زیر باشد:
الف. تغییر در نام فایلها یا پوشه ها
ب. قرار دادن یک فایل در پوشه های مختلف یا یک پوشه در پوشه های مختلف یا دامنه های دیگر
ج. ایجاد تغییرات در بخش سربرگ  یک سند مانند تغییرمتن در عنوان تگ و یا  از بین بردن تگ های خاص مورد نیاز برای احراز هویت سایت.
د. حذف یک لینک، پوشه، فایل وسند از وب سایت و یا زیر دامنه.
ذ. اصلاح متن درهر یک از اسناد وب مانند تغییر قالب بندی متن یا جابجایی متن.
ر. از بین بردن  کد آنالیز از صفحه وب، که برای پیگیری ترافیک وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
ز. لینک کردن به هر وب سایت دیگری  بدون مشاوره قبلی با  [نام شرکت خود را وارد کنید].
ف. اضافه کردن یک فایل، پوشه، سند وب، ویجت و یا هر عملکرد دیگری به وبسایت.
ق. تغییر نام آدرس ها از اسناد موجود در وب .
ص. کاهش  مصرف وب سایت یا بخشی از وب سایت.
ض. تغییر نام، ایجاد مکان مجدد، اضافه کردن یا حذف هر فایل، پوشه و یا زیر دامنه در سرور وب از جمله اسناد وب، فایل robots.txt، فایل .htacess، sitemap.xml به، rss.xml و غیره
و. تغییر در معماری سایت
ه. تغییرات در متنهای ثابت
ی. هر گونه تغییر در صفحه وبسایت بهینه سازی شده
9- [نام شرکت خود را وارد کنید] هیچ تضمینی در خصوص زمانبندی پروژه و هزینه های اضافی، نمی دهد چنانچه:
الف. مشتری نتواند تردیدها و سوالات [نام شرکت خود را وارد کنید] را در موعد مقرر برطرف کند.
ب. تاخیر در دسترسی به اسناد، مجوزها و یا هرگونه اسناد و مدارک مورد نیاز برای  انجام پروژه.
ج. چنانچه در سرور وبسایت مشتری برای مدت طولانی قطعی وجود داشته باشد.
10- [نام شرکت خود را وارد کنید] مسئول تعهدات اضافی در "سئو" برای مشتری نیست و مشتری باید هزینه های اضافی برای شارژ مجدد و بهینه سازی فضای وب را بر اساس نرخ ساعتی به ازای هر ساعت--------بپردازد.
11- 11. مشتری تضمین می کند  که هر یک از عناصر از متن، گرافیک، عکس، طرح، علائم تجاری، یا دیگر آثار هنری که توسط[نام شرکت خود را وارد کنید]  برای گنجاندن در وب سایت مشتری ، متعلق به خود مشتری بوده و  یا این که مشتری صاحب  امتیاز آنها،  برای استفاده از هر کدام از این عناصر،حق استفاده دریافت کرده است و استفاده از آنها بی ضرر بوده و  از [نام شرکت خود را وارد کنید]  در مقابل پیمانکاران فرعی محافظت و دفاع کرده و مسئولیت  هر گونه سوء استفاده از این عناصر بر عهده مشتری است.
امضاء مشتری
صفحه 5 از 5
10- زمانی که قرارداد پایان می یابد:
این قرارداد زمانی پایان می یاد که همه چیز بر اساس مفاد قرارداد انجام شده باشد و یا بعلتی قرارداد نقض شده و پایان یافته تلقی شود.
این قرارداد همچنین می تواند با توافق دوجانبه طرفهای درگیر در موافقتنامه پایان یابد.یا زمانی که انجام تعهدات موجود در قرارداد بر اثر مشکلات انسانی( مانند شورش، اقدامات تروریستس، جنگ و غیره) و یا بلایای طبیعی( مانند سیل، زلزله، طوفان و آتشفشان) امکان پذیر نباشد.
11- قوانین حکومتی و قضائی:
 در صورت بروز  هر گونه اختلاف در قرارداد،با مراجعه به  مراجع ذیصلاح  و بر اساس قوانین حاکم بر کشور، به حل اختلافات اقدام خواهد شد.
این موافقتنامه (قرارداد) باید بر اساس  قوانین کشور مربوطه، تنظیم شده و هر گونه  اختلاف یا تفاوت نظر بین مشتری و [نام شرکت خود را قرار دهید] ناشی از این (قرارداد) بایستی از مراجع قانونی پیگیری شود.
هر اختلاف یا تفاوت  نظر،همچنین می تواند در خارج از دادگاه با انتصاب یک شخص ثالث مستقل (که به عنوان داور شناخته می شود) در توافق دو جانبه با مشتری و [نام شرکت خود را قرار دهید] حل و فصل شود. با این حال در این مورد تصمیم داور  در نظر گرفته می شود و چنانچه تصمیم داور و یا رای دادگاه  نیز مورد اعتراض بود به دادگاه تجدید نظر مندرج در قوانین مدنی ارجاع می شود.
نام مشتری-----------------
آدرس مشتری----------------
ایمیل مشتری-----------
تلفن مشتری--------------
امضاء مشتری--------------
 تاریخ-------------
نام شرکت شما---------------
امضاء-------
تاریخ
--------------

این قرارداد همه را شامل و هیچ قرارداد شفاهی یا کتبی دیگر بین دو طرف مطرح شده در این شرایط وجود دارد. با امضای این قرارداد شما توافق می کنید که شما به طور کامل درک این قرارداد، شما از نظر قانونی صالح و مجاز به وارد شدن به قرارداد هستند و شما این قرارداد بر روی "اراده آزاد خود، خود را امضا و بدون هر گونه اعمال نفوذ ناروا، نادرست حقایق و یا به اشتباه.
همچنین نماینده و حکم به [قرار دادن خود نام شرکت] که شما هیچ علاقه یا تعهد است که با یا در تضاد با این شرایط و یا که جلوگیری از، حد، و یا اختلال [شما نام شرکت] عملکرد هر بخشی از این شرایط ناسازگار . شما توافق می کنید به اطلاع [قرار دادن خود نام شرکت] بلافاصله اگر هر گونه علاقه و یا تعهد ناشی می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت