بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

بهینه سازی سایت جوملا

امتیاز بدهید
(1 امتیاز)

بهینه سازی وب سایت های جوملا و یا سئو وب سایت های جوملایی توسط وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت انجام می شود

انجام بهینه سازی کلی سایت های جوملا

بهینه سازی سایت جوملا

بهینه سازی سایت به انجام کلیه امور در وب سایت های جوملایی گفت می شود که سایت جوملایی شما در موتوهای جستجو بهینه سازی شود در واقع  بهینه سازی سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد.

بهینه سازی وب سایت جوملایی

در ادامه اعمال بهینه سازی وب سایت در جوملا ما در یک بازه ی  زمانی خاصی  از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد استفاده می کنیم.

سئو وب سایت جوملایی

سئو وب سایت جوملایی به خرید بک لینک و خرید گوگل ادوردز یا اینکه از افزونه های مختلف سئو جوملا استفاده کنید ، نیست بلکه باید هسته جوملای خود را برای گوگل سئو کنید.

کامپپوننت های سئو وب سایت جوملا

استفاده از کامپوننت های سئو در جوملا می تواند به وب سایت شما کمک بسیاری کند البته اگر از این کامپوننت ها در شرایط مناسب استفاده نکنید می تواند سئو وب سایت جوملا شما را کاهش دهد.

آیا سئو سایت جوملا ضعیف است ؟

شایعاتی بسیاری در زمینه سئو سایت جوملا و انجام بهینه سازی سایت های جوملایی در حوزه وب وجود دارد . وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت تاکنون وب سایت های جوملایی بسیاری را در صفحه اول گوگل قرار داده است  و اینکه گفته می شود سئو سایت جوملا ضعیف است دروغی بیش نیست.

انواع سئو وب سایت جوملایی

سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو جوملا: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو جوملا : کارهایی که طراح سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .

چه اعمالی در بهینه سازی و سئو سایت جوملا انجام می شود؟

موارد بسیاری در سئو سایت جوملا انجام می گردد و بعضی از موارد بهینه سازی سایت جوملا اشاره می کنیم

بهینه سازی سایت جوملا تغییر نام فایل htaccess.txt به .htaccess برای بهینه سازی سایت جوملا

از اونجایی که میخوایم قابلیت بازنویسی url ها را فعال کنیم نیازه که حتما این کار انجام بشه.

سئو وب سایت جوملا و اصلاح فایل Robots.txt برای بهبود سئو وب سایت جوملا

تو فایل Robots.txt که جوملا بصورت خودکار ایجاد میکنه یک اشتباه خیلی بزرگ دیده میشه. اونهم اینکه میاد و جلوی دسترسی روبوت ها به پوشه تصاویر را میگیره! و خوب همه ما میدونیم که اگه تصاویر تو گوگل ایندکس بشه میتونه بازدید خیلی خوبی به سایت وارد کنه. برای همین فایل Robots.txt را باز کنید و خطی که نوشته /images/ را حذف کنید.

بهینه سازی جوملا و نصب JCE Editor

افزونه سئو
دلیل اینکه پیشنهاد نصب این برنامه داده میشه اینکه به شما یک امکان خیلی خوب میده. اون هم اینکه وقتی عکس را آپلود کردید میتونید متن جایگزین و همچنین سایز عکس را وارد کنید تا در کدها نمایش داده بشه. این ۲ تا مورد از موارد اصلی هستند که تمام سایت های بررسی سئو سایت به عدم رعایت اون امتیاز منفی میدن!

قرار دادن متن جایگزین و سایز تصاویر

حالا که JCE Editor را نصب کردید میتونید تصاویر قبلی را هم به روز رسانی کنید و در آن ها هم متن جایگزین و سایز تصاویر را وارد کنید.

پیج رنک در بهینه سازی سایت جوملایی

زمانی که گوگل در دوران ابتدایی خود به سر می برد ، PageRank تنها معیار و فاکتور برای رتبه بندی یک طراحی سایت و بهینه سازی سایت محسوب می شد . ولی به زودی هنگامی که جامعه ی سئوپی به اینمساله برد ، سعی در پیدا کردن راه هایی برای افزایش مصنوعی و ساختگی PageRank خود کردند . این طراحی سایت ها اعتبار بیشتری پیدا کردند نسبت به اعتباری که گوگل در مبحث سئو وب سایت فکر می کرد باید داشته باشند . بنابراین گوگل و دیگر موتور های جستجو پی بردند که تا چه میزان به PageRank اهمیت بدهند و در طول سال ها اهمیت PageRank کاهش یافت .
یکی از تاکتیک های گوگل این است که مقادیر PageRank هر وب سایت را در نوارابزار خود در سال تنها ۴ بار به روز می کند به جای این که هر هفته این کار را انجام دهد .و این کار متخصصان بهینه سازی سایت موتور های جستجو ( سئو سایت ) را سخت تر می کند تا دقیقا بفهمند رتبه واقعی یک طراحی سایت و نیز سئو وب سایت چند است . تاکتیک دیگر گوگل جلوگیری از طراحی وب سایت هایی است که اقدام به فروش لینک وب سایت های دیگر به منظور افزایش رتبه در طراحی سایت خود می کنند . از طرفی گوگل به راحتی نمی تواند از این تاکتیک استفاده کند زیرا باید ریسک رتبه مناسب ندادن به یک وب سایت خوب را بپذیرد
این یک جنگ بین گوگل و متخصصان سئو وب سایت است که به زودی پایان نمی پذیرد .

 برای بهینه سازی و سئو وب سایت جوملا خود با شماره زیر تماس بگیرید

021-88359674

09124104461

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت