مخاطب: وبمستران و کارآفرینان
طول دوره : یک جلسه 4 ساعته
مدرس: محمدرضا سمیعی نویسنده کتاب رازهای پنهان گوگل و جدول تناوبی فاکتورهای موفقیت
زمان: جمعه 25 تیر
ساعت : 10 الی 14
ظرفیت دوره: فقط 20 نفر
تلفن تماس : 88732543
مکان: خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، انتهای خیابان دوم، پلاک 27
مبلغ: 120 هزار تومان به همراه ناهار (77 هزار تومان ویژه 10 ثبت نام اول)
دلایل برگزاری کارگاه آبیاری وب سایت (ارتقا بازدیدکننده به مشتری وفادار)
حدود دوماه قبل کمپینی ایجاد کردیم که بصورت رایگان وب سایت ها را آنالیز کنیم . این کمپین با استقبال چشم گیری رو به رو شد به شکلی که رکورد بازدید وب سایت ما در یک روز شکسته شد .
اما پس از برگزاری کمپین شروع به آنالیز وب سایت ها شما کردیم . این آنالیز شامل سه قمست (سئو,UI وUX) بود .
متاستفانه با کمتر وب سایتی رو به رو شدم که شامل هر 3 آیتم بصورت ایده آل بود .
بعضی وب سایت ها سئو عالی اما ظاهر وحشتناک بد . بعضی بسیار زیبا اما سئو کلا وجود نداشت .
خیلی پیام داشتیم همه گله میکردند که چرا وب سایتشون با اینکه تو گوگل بالاست اما درآمد نداره.
این اتفاق ها ما را بر آن داشت که کارگاهی جهت آبیاری بهتر وب سایت ها ایرانی برگزار کنیم.
بهینه سازی نرخ تبدیل چیست
Conversion Rate Optimization یا CRO عبارت است از یک روش استفاده از تحلیل و منطق و بررسی بازخورد کاربر به منظور بهبود عملکرد یک وبسایت. CRO برای بهبود هر پارامتری از وبسایت شما که برای کسبوکارتان حائز اهمیت است و شما قصد تقویت آن پارامتر رادارید، مورداستفاده قرار میگیرد (که معمولاً نشانگر عملکرد کلیدی KPI نامیده میشود)، اما این امر همواره با یافتن مشتریان جدید، ثبتنامها، دانلودها و ... مرتبط هست. بهعبارتدیگر، درصد بازدیدکنندگان از سایت را که بهصورت آنی جذب وبسایت شده و آن را مورد تأیید قرار میدهند که اینیک لحظه جذب شدن آنی منجر به تبدیل کاربران منفعل و غیرفعال به کاربران ارزشمند و فعال میشوند.
در قدم اساسی اول، CRO به معنی پی بردن به چیزهایی ست که کاربران نیاز دارند هست، تا سعی کنید وقتیکه به وبسایت شما می آیند آن را به کاربران سایتتان بدهید. CRO شکل های مختلفی به خود میگیرد، که برحسب KPI ای که شما درصدد بهبودش هستید متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات این امر با آشکار تر ساختن فراخوانتان یا قرار دادن فراخوانتان در یک سایت پر بازدید (اما غیر بهینه) مرتبط خواهد بود. گاهی اوقات هم این امر مستلزم بازگردانی یا بازنشانی گام های غیرضروری و وقتگیر از کانون مورد نظر هست چون اصطکاک و کندی میتواند از به وقوع پیوست یک تبدیل مثبت جلوگیری کند.
موضوعات ارائه شده در کارگاه ارتقا بازدیدکننده به مشتری وفادار
روش های آبیاری وب سایت
بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
روش های بازگشت سرمایه
آموزش ایجاد و نوشتن یک برنامه افرایش بازدید و افزایش فروش در وب سایت (CRO Planning)
مباحث مرتبط با رابط کاربری وب سایت
ایجاد بازی آرایی در وب سایت
چگونه یک کاربر احساس مناسبی از سایت شما داشته باشد
چگونه کابران وقت بیشتر برای شما بگزراند
آشنایی با ابزار های شناسایی رفتار مشتریان
ترفندهای تبدیل بازدیدکننده به مشتری
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
مدیران وب سایت ها
وبمستران
برای مدیران و کارآفرینانی که یک کسبوکار کوچک دارند
جوانان جویای کار
افرادی که قصد دارند به تازگی کسب و کاری را آغاز کنند
با ثبتنام در این دوره (ارتقا بازدیدکننده به مشتری وفادار) دقیقا چه چیزهایی دریافت میکنم؟
امکان حضور در 1 کارگاه آموزشی4 ساعته
جزوه رنگی
صوت ضبط شده کارگاه
فیلم ضبط شده کارگاه
فایل پاورپوینت کارگاه
چکیده یک صفحهای نکات کارگاه
فایل PDF کتاب جدول تناوبی فاکتورهای موفقیت در سئو
پس از شرکت در دوره و اجرای مطالب چه توقعی میتوانم داشته باشم؟
افزایش بازدید وب سایت
تعامل بیشتر بازدیدکنند گان به شما
افزایش تماس
افزایش فروش
وقت بیشتر برای ایجاد استراتژی وب سایت می گذارید.
آیا مبلغ دوره مناسب است؟
توجه داشته باشید مبلغ دوره با توجه میزان 4 ساعت زمان کلاس و مکان و نحوه برگزاری و نوع مطالبی که ارائه می شود قیمت مناسبی است . شما با شرکت در این کارگاه میتوانید دید خود را به وب سایتتان به شکل دیگری تغییر دهید.
مخاطب: وبمستران و کارآفرینان
طول دوره: 1 جلسه 4 ساعته
مدرس: محمدرضا سمیعی نویسنده کتاب رازهای پنهان گوگل و جدول تناوبی فاکتورهای موفقیت
زمان: جمعه 25 تیر
ساعت : 10 الی 14
مکان: خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، انتهای خیابان دوم، پلاک 27
مبلغ: 120 هزار تومان به همراه ناهار 77 هزارتومان
ظرفیت دوره: فقط 20 نفر
نقشه گوگل مپ محل برگزاری کارگاه ارتقا بازدیدکننده به مشتری وفادار
خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، انتهای خیابان دوم، پلاک27
نزدیکترین مترو : مترو شهید بهشتی تا محل برگزاری کارگاه حدود 5 دقیقه (پیاده)