بهینه سازی سایت اخبار
  • سفر به اروپا
    وقت سفارت ایتالیا مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند ، برای…

برای اطلاع از آخرین اخبار سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را وارد کنید (هفته ای یک خبرنامه ارسال می گردد)

نه مطلبی که اغلب مردم در مورد بهینه سازی سایت نمی دانند

امتیاز بدهید
(5 امتیاز)
نه مطلبی که اغلب مردم در مورد بهینه سازی سایت نمی دانند نه مطلبی که اغلب مردم در مورد بهینه سازی سایت نمی دانند آموزش بهینه سازی وب سایت

9 مطلبی که اغلب مردم در مورد سئو وب سایت نمی دانند

جدید در عرصه بهینه سازی وب سایت (سئو وب سایت)؟

بهینه سازی سایت اصل پیچیده ای است. مولفه های زیادی در آن وجود دارد و بهترین روش هایی که به مرور زمان تغییر می یابد. این واقعیت نیز باید افزوده شود که گوگل الگوریتم های خود را دائما بروزرسانی می کند و باعث تغییرات رده بندی می شود بازاریابان اینترنتی را به دردسر می اندازد.
علاوه بر این، گوگل اغلب تکنولوژی های جدید منتشر می سازد که روش های جایگزین برای رده بندی ارائه می دهند که زندگی سئو را پیچیده ترمی سازد زیرا برای خدمات رسانی مناسب مشتریان خود باید بر منحنی یادگیری غلبه یابند.
روزی خواهد آمد که دکتر شدن آسانتر از SEO شدن خواهد بود- شوخی! (نه واقعی)
با این حال، اکنون اطلاعات ناقصی در مورد رده بندی مقالات بر حسب نتایج ارگانیک وجود دارد. در اینجا 9 مورد ارائه شده که اغلب مردم در مورد SEO نمی دانند.

1.بزرگتر در اغلب مواقع  در بلند مدت بهتر است

در بعضی از موقعیت ها، گوگل از منافع سایت های بزرگتر برخوردار است.
اگر می خواهید سایت تجارت الکترونیک راه اندازی نمایید که شلوار جین مردانه بفروشد، اینطور نیست که برترین صفحات (SERPs) نتایج موتور جستجو را برای جستجوی جمله " جین های مردانه" رده بندی نمایید.
چرا؟ " جین های مردانه گوگل" در حال حاضر وجود دارد و می داند چه چیزی در صدر قرار دارد.
 نتیجه جستجوی گوگل برای کلمه jeans
علیرغم تبلیغات دارای اسپانسر، متوجه نام هایی نظیر  مایکی، نورداستورم، امریکن ایگل، لوی، و کوهل خواهید شد. آیا فکر می کنید واقعا دارای قدرت سئووب سایت برای دور ساختن هر کدام از این برند ها از موقعیتشان هستید؟

گوگل در رده بندی معمولا نام های برندهای آشناتر را نسبت به استارتاپ های جدید در صدر قرار می دهد. زیرا غول های جستجو می خواهند بهترین تجربه احتمالی را برای کاربران خود فراهم سازند.
بنابراین اگر شما شرکت جدیدی راه اندازی کرده اید که می خواهید بصورت انلاین جین مردانه بفروشید، باید همه امیدتان را از دست دهید؟ نه اصلا.
در ابتدا، می توانید نام برند خود را بهینه سازی نمایید. یعنی، زمانیکه در فضای خود شهرتی کسب کردید، مردم می توانند با جستجوی نام شما سایت شما را بیابند.
همچنین، می توانید برای تبلیغات هزینه کنید. آنها شما را در صدر SERPs قرار می دهند، اما بخاطر داشته باشید که تبلیغات ممکن است پرهزینه باشد. تا الان، طبق keyword planner قیمت پیشنهادی به ازای هر کلیکی برای " جین های  مردانه" 2.09 دلار بوده است، بنابراین بهتر است حاشیه های سایت دارای جلوه باشد.
می توانید برای ارتقای برند خود از واژگان کلیدی جایگزین نیز استفاه نمایید. می توانید از فرصت های طلایی استفاده کنید که حتی بزرگترین رقیبان شما توجهی به آنها ندارند.
مثلا، می توانید ترکیب خاصی از سبک/رنگ جین های مردانه ارائه دهید. سایت خود را برای واژگانی بهینه سازی نمایید که شامل سبک و رنگ باشند.(کلمات کلیدی آسانتر انتخاب کنید)

2-وبسایت ها به بخش ها تقسیم شده اند

واقعیت این است که سعی نمی کنید که سایت را رده بندی کنید، بلکه سعی می کنید صفحات داخل سایت را رده بندی نمایید.
تا زمانیکه سایتی نباشد که فقط دارای صفحه هدف باشد، رده بندی صفحه و یک سایت یکی نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که دارای بخش های مختلفی در وب سایت خود باشید، از جمله صفحه خانه، فرم تماس، یک بلاگ، صفحه دسته بندی ها، جدول قیمت، و FAQ و احتمالا بخش های دیگر. برای مثال، اگر نگاهی به وب سایت Levis بیاندازید، دارای ساختارهایی می باشند که سایت را به چند بخش برای مردان، زنان و کودکان تقسیم کرده است.
بعضی از این بخش ها باارزش تر از بقیه می باشند. برای مثال، شاید علاقه ای به رده بندی فرم تماس نداشته باشید. با این حال، قطعا مایلید محتوی بلاگ خود را رده بندی کنید. بر صفحات رده بندی تمرکز کنید که میان مشتریان بالقوه و SERPs ها در جریانند. سپس، از روش دلخواه برای دستیابی به اطلاعات تماس استفاده کرده و آنها را به فهرست ایمیل خود بیافزایید.

3.شاید بخواهید چند واژه را در گوگل بهینه سازی کنید

شاید فکر کنید برای اینکه در سئو وب سایت موفق ترباشید، باید چند واژه جستجو را در سه موقعیت برتر رده بندی کنید. لزوما نیازی به این کار نیست.
اگر در میکرو موقعیت محدودی قرار دارید یا بازار هدف شما بسیار محدود است، می توانید با رده بندی یک یا دو واژه این کار را انجام دهید. برای مثال، اگر " پروفابل دیسک" می فروشید، بیشتر درآمد خود را از چند واژه اصلی بدست خواهید آورد.

شاید بخواهید چند واژه را سئو کنید
نکته مهم اینکه در بعضی از سایت ها، رده بندی بسیاری از واژه ها از اهمیت برخوردار است. در بقیه،می توانید صرفا با هدف قرار دادن چند واژه اصلی پول زیادی بدست آورید.

4.بازاریابی محتوا بسیار رقابتی است

احتمالا اصطلاح " محتوا پادشاه است" را شنیده اید. متاسفانه افراد دیگری نیز در موقعیت شما قرار دارند.
به همین دلیل است که هنگام بازاریابی درونگرا باید در صدر بازی قرار داشته باشید. زمان و پول مناسب را برای جستجوی کلمات کلیدی، استخدام بهترین نویسندگان، بروزرسانی دائم بلاگ خود، استفاده از وقفه ها برای ایجاد عناوین پرزرق و برق دارای محتوا جالب هزینه کنید.
من استفاده از محتوا BuzzSumo  و Moz را پیشنهاد می کنم. هر دو به شما امکان می دهند محتوی سایت را تحلیل کنید، استراتژی های آنها را آشکار سازید، محتوا جدید که ایجاد کرده اند را پیگیری نمایید و مشهورترین محتوا را جستجو نمایید. هر دو نیز گزارشات بسیار جالبی ارائه می دهند.
نگاهی به رقابت خود بیاندازید- سپس بهترین صفحه برای سایت خود ایجاد نمایید.

5.نتیجه نهایی پذیرش اولیه

همانطور که می دانیم، گوگل در ارائه مستمر تکنولوژی های جدید مشهور است. بعضی از این تکنولوژی ها می توانند به رده بندی SERPs کمک نمایند.
به همین دلیل است که باید اولین پذیرنده باشید.
مبتدیان می توانند به accelerated mobile pages (AMP) مراجعه نمایند که پروژه منبع آزاد تحت پشتیبانی گوگل است که باعث می شود صفحات  وب در پلت فرم موبایل سریعتر بارگذاری شوند. صفحات AMP می توانند در صدر جستجوهای موبایل با فرمت چرخشی ظاهر شوند. می توانید نمونه تصویری آنرا در ویدیو زیر مشاهده نماید.
زمانی که از موبایل صحبت می کنید اطمینان حاصل نمایید که سایت شما کاملا سازگار با موبایل باشد. گوگل از موبایل فرندلی به عنوان فاکتور رده بندی نتایج جستجوی موبایل استفاده می کند، بنابراین اگر انتظار دارید سایت شما آنجا رده بندی شود، بهتر است رفتار خوبی با کاربران موبایل داشته باشید.
نهایتا، زمان استفاده از HTTPS روی سایت خود بجای HTTP اولین پذیرنده باشید. حتی اگر گوگل در سال 2014 اعلام کند که رده بندی سایت های امن تقویت شده است، هنوز هم سایت های زیادی وجود دارند که خودخواهانه از ایجاد سوییچ امتناع می ورزند. اگر می خواهید بالقوه در رقابت پیروز شوید، از HTTPs استفاده نمایید.
زمانی که با SEO مواجه می شوید، باید اولین نفری باشید که به بازاریابی تکنولوژی جدید می پردازید. این موارد فقط چند مثال می باشند. زمانبندی، ایجاد و اجرا مستلزم زمان است، بنابراین آغاز همراه با انتشار اخبار تکنولوژی های جدید همیشه ایده خوبی است.


6. می توان از سئو وب سایت برای هدف گذاری بازارهای مختلف جهانی استفاده کرد.

آیا می دانید می توانید سایت خود را در کشورهای مختلف رده بندی نمایید؟ اگر کالا یا خدمات شما مورد تقدیر افراد خارج ار ایالات متحده باشد، باید سایت خود را برای مخاطبان بین المللی بهینه سازی نمایید.
یک روش ارائه دامین خاص کشور است- برای مثال، اگر مردم فرانسه مد نظرتان باشند، می توانید از دامین سطح برتر کد کشور (ccTLD) فرانسه استفاده نمایید. همچنین می توانید محتوا جداگانه هر کشور را بر طبق دایرکتوری یا دامین فرعی هاستینگ نمایید.
زمانیکه بازارهای دیگر را هدف قرار می دهید، فراموش نکنید که محتوی خود را به زبان خارجی متناسب ترجمه نمایید. بنابراین،  در صورتیکه کشورهای خارجی نتوانند مقالات شما را با زبان بومی خود بخوانند، انتظار نداشته باشید که تلاش های بازاریابی محتوایی شما موفق باشد.
همچنین باید کسب و کار خود را در کشورهای خارجی ثبت نمایید، کسب و کار خود را در دایرکتورهای وب خاص این کشورها ثبت کنید و حتی در این مناطق دارای هاستینگ سایت باشید.
در اینجا مطلبی وجود دارد که اخیرا در 27 کشور مختلف و زبان مختلف ارائه دادیم. این فرایند را منحصرا در ایتالیا مورد بررسی قرار دهید. 

می توان از SEO برای هدفگذاری بازارهای مختلف جهانی استفاده کرد.

 

7.روش های زیادی وجود دارد که در نتایج گوگل دیده شوید

شاید تصور کنید که تنها راه رده بندی گوگل این است که لینک های برگشتی بسازید و از سئو کلاه سفید استفاده کنید طوری که صفحه تا حد امکان با SERPs خاتمه یابد. با این حال، روش های دیگری برای مشاهده و جلب بازدیدکنندگان از SERPSوجود دارد.
برای مثال،اگر بتوانید وارد گراف اطلاعات گوگل شوید، برند شما می تواند بالقوه موقعیت مسلطی در صدر SERP ، دقیقا در کنار فهرست های ارگانیک داشته باشد. دسترسی به ورودی گراف اطلاعات ممکن است دشوار باشد، اما زمانی که به آن دست یافتید، می توانید برند خود را بشدت تقویت سازید.
همچنین می توانید با استفاده از نشانه گذاری داده های ساختاربندی شده برای نمایش قسمت های غنی از بقیه متمایز شوید که پیشرفت نسبت به فهرست SERP محسوب می شوند. نشانه گذاری داده های ساختاربندی شده به کد وب سایت شما افزوده می شود تا اطلاعات بیشتری از محتوی سایت شما در اختیار گوگل قرار دهد.
اگر شما در حال حاضر دریافت کننده بهترین پنکیک گوگل هستید، شاهد نتایجی خواهید بود که شامل رده بندی متراکم به شکل ستاره ها است. می توانید شمارشگر کالری را نیز مشاهده کنید. اینها قسمت های غنی بوده و  فهرست گذاری در SERPs را دور نگه می دارند.
با این حال، همچنین باید بدانید که پاسخ مستقیمی در برترین صفحات نتایج بسیار از موتورهای جستجو وجود دارد که روش دیگری محسوب می شود که بتوانید به قابلیت دیده شدن در جستجو دست یابید: با ایجاد سایت خود بعنون یک اختیار در فضای خود و ایجاد محتوایی که گوگل تعیین می کند، پاسخی سریع به استعلام کاربر ارائه می دهید.
اگر کسب و کاری کاملا سنتی هستید، می توانید طی سه بسته بندی محلی رده بندی را انجام دهید. اگر نام شهر خود و کلمه "plumber" را در گوگل جستجو کنید، نقشه زیر را با تبلیغاتی در صدر آن مشاهده می کنید. درست زیر نقشه، سه فهرست گذاری از منطقه خود مشاهده می کنید. ( برای شروع با SEO محلی، مطلب "تصویری بزرگ راهنمای SEO محلی: رده بندی در سال 2016 و پس از آن از مارکوس میلر را مورد بررسی قرار دهید).
همانطور که در بالا گفته شد،انتشارت ها می توانند با حضور در صدر SERPs موبایل، زمانیکه از صفحات موبایل تسریع شده استفاده می کنند (AMP)رده بندی انجام دهند.
در اینجا لیستی از انواع رایج نتایجی که در صفحات نتایج جستجوی مختلط گوگل ظاهر شده، ارائه می شود:
•    فهرست گذاری ارگانیک
•    کارت گراف های اطلاعات
•    بسته بندی سه تایی محلی
•    پاسخ های فوری ( که " پاسخ برجسته" نیز نامیده می شود)
•    AMP چرخشی
•    تصاویر گوگل
•    ویدیوهای گوگل
•    اخبار گوگل
SEMrush و بسیاری از ابزارهای رده بندی SEO در انواع نتایج مختلف گزارش شده است که بسیار مطلوب است.

semrush

نکته مهم این است که بیش از یک روش برای برنده شدن وجود دارد.

8.متخصصان زیادی در زمینه SEO وجود دارند

 

بهینه وب سایت  یک کانال وسیع بازاریابی اینترنتی  است که شامل استفاده از اصول مربوط به موقعیت است. متخصصان سئو وجود دارند که در سئو فنی، ایجاد لینک، بازاریابی محتوا، سئو محلی، سئو بین المللی و غیره تخصص دارند.
و چه چیزی حدس می زنید؟ هرکدام به مجموعه مهارت های مختلفی نیاز دارند.
در انتها، ابتدا باید مشخص کنید که چطور می خواهید سایت را رده بندی کنید و سپس استراتژی کمپین مناسبی را انتخاب نمایید.

9.موتورهای جستجوی دیگری علاوه بر گوگل وجود دارند

مطمئن باشید که گوگل بدون شک در صدر جستجوهای وب قرار دارد. به این معنی نیست که موتورهای دیگر جستجو وجود ندارند و افراد بازار هدف شما از آنها استفاده نمی کنند.
رقیب مشهور گوگل، بینگ است که موتور جستجوی مایکروسافت محسوب می شود و طبق این مقاله، سهم آن در ترافیک جستجو سریعتر از گوگل می باشد.
و یوتیوب را فراموش نکنید. باور داشته باشید یا نه، یوتیوب در رده دومین موتور جستجوی سریع جهان بعد از گوگل قرار دارد.
البته، آمازون نیز وجود دارد. شاید آمازون را بیشتر یک غول تجارت الکترونیک بدانید تا یک موتور جستجو. با این حال، نقطه شروع  44 درصد مشتریانی است که در جستجوی کالا می باشند.
زمانیکه  محتوای خود را بهینه سازی می کنید، اطمینان حاصل کنید که طیف گسترده موتورهای جستجوی انلاین را مد نظر قرار می دهید. زمانیکه انتخاب می کنید تا بر بهینه سازی تمرکز داشته باشید، به اهداف انلاین شما بستگی دارد.
موارد زیادی وجود دارد که باید بدانید
آنچه نمی دانید ممکن است هنگامی که وارد سئو می شوید به شما آسیب رساند. به جلو حرکت کنید، مهم است که از آخرین تغییرات در بهترین روش های سئو مطلع باشید- در غیر اینصورت تلاش های بهینه سازی شما برای آینده با موفقیت مواجه نخواهند شد.

برای اطلاع از آخرین مقالات بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی:

درباره ما

سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegram

follow fb 2

rss reader

محصولات بهینه سازی سایت